Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Dank @jopievoor wat je gisteren schreef over je moeder. Ik worstel er zo mee. Wij waren er gisteren even. Ze  was niet lekker, bozig leek ze. Het hele huis potdicht. Tegen zon en vliegen. Vraagt niet meer echt. 
 

maar je opmerking: ‘ ik hoef niet meer dan ik kan’ helpt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor   na 8 jaar caravan   vakanties  is het bij mij nog steeds halen en  brengen .

Ben nooit compleet   naar mijn gevoel   maar er gaat ook van alles weer uit .

Meeste  spullen hebben  een vast plekje.

Het scheelt dat wij met onze eerste caravan een complete  inboedel er bij gekregen  hebben dus er is eigenlijk  alleen  van alles bij gekomen. 

Kon de eerste vakantie  gewoon  weggaan .

Wel juist leuk je boot inrichten  toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Lika:

Onze boot is een troepje. Man zwaait de scepter. Hij vindt het goed zo. Mijn normen (met name op het gebied van schoon en gezellig) liggen anders. Maar er gaat niets mis zo. Dus ik laat het . Kijk wel naar buiten.

Be the change :) stukje bij beetje bijsturen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Yvonne:

Waarom zou je willen gaan drinken Claudius? 
Wat wil je vergeten dan? 
En vergeet je werkelijk als je drinkt? 
 

Er bestaat een uitdrukking als "iedereen heeft zijn eigen kruis aan de muur hangen", maar de meeste mensen hebben verschillende kruisjes aan de muur hangen. Ik heb twee grote duidelijke kruisen en ik betwijfel iedere dag of alcohol wel het grootste is.

Tijdelijk vergeten lukt, tot ...  . Ik vermoed dat na het ontnuchteren al die oude gevoelens weer naar boven kwamen. Ken je het woord Ersatz? Ik ver moed dat ik voor veel Ersatz gevoelens kreeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.9fcf781a8f697808edaa6708484978b2.png
Claudius
Quinn
Jane
Tatum
Spirit
Maja
Jannigje. 
 

Goedemiddag

De buren van de buurvrouw zijn ook Chinezen, zij hebben bezoek en praten keihard. 
Het stoort me in het geheel niet, want ik versta het toch niet, grappig hoe dat werkt. Het leidt me niet af.

Er stond nog een stukje tekst. :huh:
Zo nu en dan hoor ik opeens iets bekends . Bijvoorbeeld 
xxxxxxxxxx f”””king opium xxxxxxxxx. 

 

bewerkt door Jannigje
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei spirit:

De vrolijke letters zijn er niet bij, zie ik :blush:

Ook wel zin om op het water te zijn. @Zbbmaar weer eens lief aankijken. Een maatje met een boot is een voorrecht. Waar heb ik het aan verdiend :). Voor de rest ga ik naar mijn dinsdagdealer op de markt. Ik kan niet meer zonder. Ik heb ook steeds meer nodig om me goed te voelen :P. Daarna nog een stuk langs het water fietsen. Neem een kleed mee, ik heb een heel rustig plekje ontdekt. Geniet van jullie dag mensen :sun:

Heb je eventueel zin en tijd om donderdag te gaan varen spirit?

beetje zwemmen,zonnen en zeilen

moet wel in de ochtend eerst naar de antes  

morgen ga ik een dagje klussen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keelpijn, hoesten en snipverkouden. Test gedaan, negatief. Daar knap ik dan toch wel weer van op.-_-

De enige die ik ken met een bootje gaat zelf op vakantie naar het buitenland. Jammer, want anders zou ik met haar een stukje kunnen varen. Ik word jaloers van die verhalen hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jannigje:

De buren van de buurvrouw zijn ook Chinezen, zij hebben bezoek en praten keihard. 
Het stoort me in het geheel niet, want ik versta het toch niet, grappig hoe dat werkt. Het leidt me niet af.


xxxxxxxxxx f”””king opium xxxxxxxxx. 

:D is dat wat je hoort, Jannigje? Beetje gebrabbel in een andere taal is inderdaad minder storend dan geleuter dat je opvangt en niet wilt horen.

Dank je @Reacher Had jij dat ook niet, een griepje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...