lady jane Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 goeiemooiemorgen frummers ik sluit je even in Quinn 9 minuten geleden zei Quinn: :Yvonne ClaudiusQuinn Jane Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Zit intensief te genieten van mijn muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Onze paar daagjes Valkenburg voor mijn verjaardag zijn geannuleerd. Maar vindt het voor hun erger dan voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Goedemorgen vanaf het water. Heerlijk geslapen. Zo zwemmen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Dank @jopievoor wat je gisteren schreef over je moeder. Ik worstel er zo mee. Wij waren er gisteren even. Ze was niet lekker, bozig leek ze. Het hele huis potdicht. Tegen zon en vliegen. Vraagt niet meer echt. maar je opmerking: ‘ ik hoef niet meer dan ik kan’ helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Have fun ladies karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Yvonne Claudius Quinn Jane Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Wij gaan nu verder richting Kaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 @Bor na 8 jaar caravan vakanties is het bij mij nog steeds halen en brengen . Ben nooit compleet naar mijn gevoel maar er gaat ook van alles weer uit . Meeste spullen hebben een vast plekje. Het scheelt dat wij met onze eerste caravan een complete inboedel er bij gekregen hebben dus er is eigenlijk alleen van alles bij gekomen. Kon de eerste vakantie gewoon weggaan . Wel juist leuk je boot inrichten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Onze boot is een troepje. Man zwaait de scepter. Hij vindt het goed zo. Mijn normen (met name op het gebied van schoon en gezellig) liggen anders. Maar er gaat niets mis zo. Dus ik laat het . Kijk wel naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 40 minuten geleden zei Lika: Onze boot is een troepje. Man zwaait de scepter. Hij vindt het goed zo. Mijn normen (met name op het gebied van schoon en gezellig) liggen anders. Maar er gaat niets mis zo. Dus ik laat het . Kijk wel naar buiten. Be the change stukje bij beetje bijsturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 5 uur geleden zei Yvonne: Waarom zou je willen gaan drinken Claudius? Wat wil je vergeten dan? En vergeet je werkelijk als je drinkt? Er bestaat een uitdrukking als "iedereen heeft zijn eigen kruis aan de muur hangen", maar de meeste mensen hebben verschillende kruisjes aan de muur hangen. Ik heb twee grote duidelijke kruisen en ik betwijfel iedere dag of alcohol wel het grootste is. Tijdelijk vergeten lukt, tot ... . Ik vermoed dat na het ontnuchteren al die oude gevoelens weer naar boven kwamen. Ken je het woord Ersatz? Ik ver moed dat ik voor veel Ersatz gevoelens kreeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 @spiritvrolijke letters kun je apart kopiëren en plakken. Ik kopieerde en plakte eerst vrolijke letters. Daarna pas de namen van de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Yvonne Claudius Quinn Jane Tatum Spirit Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Behoorlijk benauwd in de Stad en geen tijd om naar het water te gaan. Maar ja, dat doe je zelf hè... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 (bewerkt) Claudius Quinn Jane Tatum Spirit Maja Jannigje. Goedemiddag De buren van de buurvrouw zijn ook Chinezen, zij hebben bezoek en praten keihard. Het stoort me in het geheel niet, want ik versta het toch niet, grappig hoe dat werkt. Het leidt me niet af. Er stond nog een stukje tekst. : Zo nu en dan hoor ik opeens iets bekends . Bijvoorbeeld xxxxxxxxxx f”””king opium xxxxxxxxx. 20 juli 2021 bewerkt door Jannigje Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 5 uur geleden zei spirit: De vrolijke letters zijn er niet bij, zie ik . Ook wel zin om op het water te zijn. @Zbbmaar weer eens lief aankijken. Een maatje met een boot is een voorrecht. Waar heb ik het aan verdiend . Voor de rest ga ik naar mijn dinsdagdealer op de markt. Ik kan niet meer zonder. Ik heb ook steeds meer nodig om me goed te voelen . Daarna nog een stuk langs het water fietsen. Neem een kleed mee, ik heb een heel rustig plekje ontdekt. Geniet van jullie dag mensen . Heb je eventueel zin en tijd om donderdag te gaan varen spirit? beetje zwemmen,zonnen en zeilen moet wel in de ochtend eerst naar de antes morgen ga ik een dagje klussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Keelpijn, hoesten en snipverkouden. Test gedaan, negatief. Daar knap ik dan toch wel weer van op. De enige die ik ken met een bootje gaat zelf op vakantie naar het buitenland. Jammer, want anders zou ik met haar een stukje kunnen varen. Ik word jaloers van die verhalen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 (bewerkt) Ja er gaat ook een zomergriepje rond @Lonster. Beterschap! 20 juli 2021 bewerkt door Reacher Zomerbriesje is zomergriepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 1 uur geleden zei Jannigje: De buren van de buurvrouw zijn ook Chinezen, zij hebben bezoek en praten keihard. Het stoort me in het geheel niet, want ik versta het toch niet, grappig hoe dat werkt. Het leidt me niet af. xxxxxxxxxx f”””king opium xxxxxxxxx. is dat wat je hoort, Jannigje? Beetje gebrabbel in een andere taal is inderdaad minder storend dan geleuter dat je opvangt en niet wilt horen. Dank je @Reacher Had jij dat ook niet, een griepje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Inderdaad. En toen stak ik Etty haar man aan en Etty haar man stak vervolgens jou aan. Domino effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 Wat leuk @Bor. Dus morgen op pad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 14 minuten geleden zei spirit: Jaaaa. Hoi, hoi hoi . We spreken af. Zo'n zin in. Ja leuk spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 2 uur geleden zei spirit: Jaaaa. Hoi, hoi hoi . We spreken af. Zo'n zin in. Owww mag ik ook een keer mee @Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2021 We hebben het Spaarne verlaten @Quinn. Dank voor het lied. Elk stukje Spaarne ken ik…. Nu gezwommen in de Kaag. Daar was ik niet eerder. Met zijn vieren en een hond liggen we hier voor anker. De zon ging prachtig onder. Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden