Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 juli 2021


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Claudius:

@Lieke7777 ik weet uit gesprekken dat veel ouders er problemen mee hadden. Ik heb er nooit durven over doorvragen. Mijn hondje is nu op 2 uur rijden 

Ik denk ook dat het er gewoon  bij hoort  als je kinderen  hebt dat er problemen  zijn met het regelen  van alles .

Of je nu alleen staande bent of samen met partner .

Ik heb ook vaak in een spagaat gelegen hoe ik het weer moest rondbreien allemaal .

Man die 40 uur werkt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei nancy:

Goedemorgen. Zo kleinzoon van 3 ophalen en naar het theater in het park. Mooi weer hier, heerlijk! 

Hahahahaha, nou, zo'n theater met muziek is aan kleinzoon niet besteed. Die 8 euro had ik beter in mijn zak kunnen houden. Het enige wat hij wilde was bloemetjes plukken in het gras. Van een (schoon) mondkapje had ik een mandje gemaakt en daar konden zijn boterbloemetjes, margrietjes en paardenbloemen in. Zo zie je maar, dat gecultiveerde gedoe van volwassenen is aan kinderen niet altijd besteed. En aan sommige oma's ook niet, hahaha! 

Ik heb een tóp- ochtend gehad! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei nancy:

Ik heb een tóp- ochtend gehad! 

Wat fijn voor je!! Ik gun het je zo na alle ellende die je hebt moeten doorstaan. :heart:

@lady jane: voorlopig goede berichten , ik hoop voor je dat het zo blijft.

@Kohtje, veel plezier vandaag, als behalve het week je lijf ook mee wil werken wordt het echt een geweldige dag.

@niks,vakantie met bonus ook nog, mogelijke vriendschap, mooi hoor.

Ha @Quinn, koffie gevonden?

@Claudius, nogmaals beterschap. 
 

Ben ik nog iemand vergeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn oudste broer is voor het eerst in ruim 30 jaar bij mij op de koffie geweest, ik was er nerveus van.
Vreemde gewaarwording om na zoveel tijd weer eens de gastvrouw te zijn. 

En ik blijf toch het jonge zusje dat graag de goedkeuring van haar grote broer wil hebben/krijgen. Dat blijkt/is niet leeftijd gebonden , voor mij niet in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei niks:

Je hoeft er toch niet meteen voor te vallen? Vraag alleen of ze aardig zijn! 

Er is vooral één hier die ik al van de vorige opname  aardig vind. Al twee patiënten in de kliniek gezien die ik van buiten de kliniek ken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...