Spring naar bijdragen

Woensdag 30 juni 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

DAGPACT:

Yvonne

Rosa

ikkanhet

Tatum

 

Goedemorgen. De bouwvakkers komen zo. Ze halen houtrot weg voor de schilders. Vandaag ben ik thuis, dus zet ik ramen en deur open zodat ze er bij kunnen. Morgen weer rustig naar werk. Gisteren nog snel opgeruimd. Vandaag nog steeds tevreden met het resultaat. 

Fake it till you make it: de vlijtige huisvrouw vandaag.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, moeilijk Bor, 
Hoe reëel is het dat die droom echt werkelijkheid wordt? 
Vaak met dat soort dromen is het als met te koop aangeboden waar voor een prijs die eigenlijk te mooi is om waar te zijn: dan ís het ook te mooi om waar te zijn vaak, je wordt bedot... 
Wat is het geluk dat je er voor zou moeten opgeven? Is dat jouw relatie? Jouw kinderen? Jouw veilige woonplek? 
Kun je de droom achterna gaan en jouw relatie en kinderen behouden? 
Je bent redelijk vaag eerlijk gezegd... 
Maar als ik jou zo lees.... zou ik eerst heel goed nadenken wát ik nu heb en of ik zonder kan. 
En wat ik er voor in de plaats zou krijgen en of het inderdaad haalbaar is..... en écht de invulling van jouw droom.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een droom verwerken je hersens waar ze ook in wakende toestand al mee bezig zijn. Daar zit geen boodschap van buitenaf in en geen voorspellende waarde, anders dan wat je zelf zou kunnen bedenken als je je gedachten de vrije loop laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  .

Om half 7 bruut uit mijn  slaap  gehaald  de vrachtwagen met stenen  was er al , deze was 30 min  eerder  dus mijn man stond  nog onder de douche  kon  ik als een malle  mijn  bed  uit springen  om open  te doen . :D

Afijn   me heppie   vandaag is het eindelijk dus  tegelleg dag voor de achtertuin  hij gaat ermee  beginnen .. zo benieuwd ben het helemaal  zat die  zandbak  , gelukkig  zijn  ze nu voor ook met de laatste  loodjes  bezig  dus komt  er meer  rust. 

Vanmiddag  naar mijn  sponsor  we sluiten  stap 3 af .

@Bor ik las gisteren  je gewetens  vraag heb nog  niet  echt  gereageerd   dacht  dat je het zomaar  asking _  vroeg  maar het speelt dus real life voor je.

Ga je emigreren ;)   nee grapje   

Jezelf vooruit  zetten en geluk opgeven  .. terwijl je een droom najaagd die je altijd  gelukkig  dacht  te  maken.

Misschien  simpel  , als je  gelukkig  kan zijn  /   je gezin misschien  erbij  hebt  dat is toch belangrijkste  ?  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegeltjes wijsheid:

Als dromen werkelijkheid worden, blijven er geen dromen meer over die je gelukkig laten voelen.

Je kunt niet wegvluchten van jezelf en je gevoelens.

Geef jezelf een proeftijd: als je droomt over emigreren, ga dan eerst eens 2 weken alleen op vakantie in het buitenland.

Remember: het gras is altijd groener bij een ander. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik had gisteravond een vraag geplaatst die me wakker houdt en me doet blijven nadenken. 

Ik denk dat iedereen wel dromen heeft waarvan je denkt dat zijn en blijven dromen. Maar wat nu als je die droom ineens werkelijk zou kunnen najagen? 

Durf ik dan alle geluk die ik heb daarvoor op te geven, durf ik m'n zo veilige bubbel daarvoor op te geven? Wat nu als blijkt dat dromen bedrog zijn, wat dan.. Kan ik dan terug naar hoe gelukkig ik was toen dromen nog dromen waren? 

Ik vind het verdomd lastig en een luxe positie tegelijk. 

Ben je verliefd of zo?

Of staat er een mooie boot te koop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...