Spring naar bijdragen

Woensdag 30 juni 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Mooi   @Tatum  mijn  man moet zijn  2 de  nog krijgen  zal helaas  met een negatieve pcr mee moeten  op vakantie ...  

Op dag vertrek gaat hij hem krijgen  , ik nou hoop dat je  niet  of geen last  gaat krijgen want dan  moet ik rijden  :P doen we er 2  dagen  over of zo haha. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee wat je wil kopen @Bor gaat mij verder ook niets aan. Maar onlangs vertelde je dat jullie waarschijnlijk het huis moesten verkopen, andere auto, vanwege de ziekte van je man. Je schoonvader is nog niet zolang geleden overleden, misschien straks eerst alles op een rijtje zetten? Nog aanpassingen in het huis doen, wat nodig is. Wees niet te impulsief denk ik dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Bor:

Van loterij kun je ook erfenis maken. 

Ik had liever m'n schoonouders terug gehad. Niks grappigs of te lachen aan. 

Ik snap dat dit  niet  te lachen  is bor  en dat je liever  je schoonouders  had .

Maar je bent zelf vaag , hier  denken  ménsen tenminste  ik niet  gelijk  aan .

Dan was er vast empathischer gereageerd  :lips:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei jopie:

hier vanochtend verjaardag van het nu 6 jarige kroeskopje gevierd. Ontbijtje op bed, zingen, kadootjes...   wat wás dat kind jarig, blij en dankbaar

Ik heb al mijn principes opzij gezet en haar (afschuwelijke verschrikkelijke tuttige onzinnige echtmeisjes-) wens van nu ruim een jaar oud vervuld: van mij heeft ze een "echte" zeemeerminnenstaart gekregen. Wat een ding..  en ja, je schijnt er mee te kunnen zwemmen, maar volgens mij kan er  vooral prima mee verzuipen als kleintje :)

zes jaar geleden al weer...

 

En aankomende vrijdag voor het werk nog even naar de andere kant van het land want....vrij krijgen lukte niet en de mooie rooie heeft een wiskundewedstrijd en daar wil ze heel graag oma graag bij hebben (ik help vaak met wiskunde). Mooier kan je het toch niet hebben, eigenlijk? 

Hahaha, wat leuk! Mijn meisje met haar mooie ietwat schuinstaande oogjes is ook zes en heeft óók een zeemeerminnenstaart! Ja, ook ik ben er in mee gegaan! Afgelopen zondag voor het eerst weer met alle twee mogen zwemmen. Wát een zegen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

More money more problems

Tis in een laboratorium onderzocht (jiskefet) dat je precies 2 weken lang gelukkig wordt daardoor en vervolgens is alles hetzelfde alleen meer gezeik. 

Ik filosofeer er met de Stier ook wel eens over. Een miljoen is een lastig bedrag. Als je eens gek doet is het zo op. Een miljard dan kan je gek doen zonder dat je steeds het saldo in de gaten moet houden. Voor elke dag van t jaar een andere auto of zo.

Waarom sommigen meer dan honderd miljard nodig hebben (Bezos, Gates, enz) is mij dan weer een raadsel. Dan moet je inderdaad wel naar Mars vliegen om toch nog wat interessants van je leven te maken omdat je alles al gekocht hebt. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, ik probeer je te volgen maar vind je vraag nogal onduidelijk. Ik dacht eerst  inderdaad dat je het over een echte (steeds terugkerende) droom had, zoals je immers schreef. Begrijp ik goed uit wat je nu schrijft dat je twijfelt over een mogelijkheid voor een risicovolle investering met interessante winstkansen? 

In dat geval kun je overwegen niet al het geld daarin te investeren maar slechts een deel er van. Zo zou ik het dus doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik snap het niet, @Bor. Je geeft veel te weinig informatie. Gaan en staan waar je wilt als zwerver? Of als hotelbewoner? Een ander huis kopen? Hoe kun je nou verwachten dat we je een zinnig advies geven als je ons zo onduidelijk op de hoogte stelt van waar het over gaat..

Nou vooruit dan, dit advies heb ik wel voor je: neem geen overhaaste beslissingen. Denk er nog eens rustig over na en bespreek het met je huisgeno(o)t(en) en anderen die je nabij staan.

 

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag hier ook een meisje met een staart. Ziet er wel grappig uit. Stiekem kijk ik al naar leuk speelgoed voor als mini ouder is. Ben wel een moederloeder die van dit soort truttige meisjes speelgoed houd, sorry... :blush:

Gaat goed hoor @Reacher. We genieten en knijpen onze handjes dicht met mini. Zo makkelijk, we kunnen met haar uit eten, ze slaapt goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

More money more problems

Tis in een laboratorium onderzocht (jiskefet) dat je precies 2 weken lang gelukkig wordt daardoor en vervolgens is alles hetzelfde alleen meer gezeik. 

Ik filosofeer er met de Stier ook wel eens over. Een miljoen is een lastig bedrag. Als je eens gek doet is het zo op. Een miljard dan kan je gek doen zonder dat je steeds het saldo in de gaten moet houden. Voor elke dag van t jaar een andere auto of zo.

Waarom sommigen meer dan honderd miljard nodig hebben (Bezos, Gates, enz) is mij dan weer een raadsel. Dan moet je inderdaad wel naar Mars vliegen om toch nog wat interessants van je leven te maken omdat je alles al gekocht hebt. 

Een Ferrari, een luxe jacht met vrouwen in bikini die liggen te zonnen op het dek, een  riante villa in Italië om te feesten….

Wil best wel eens uitproberen of ik daar maar 2 weken lol van heb. Volgens mij zijn die resultaten van dat laboratorium door Google vertaald. En wat maakt het uit als je eens gek doet en het is zo op? Nu doe ik gek heb niks. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...