Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Wat was het heerlijk & fris wakker worden vanmorgen :) Geen kater, geen schaamte, geen wat-de-hell-heb-ik-gezegd-of-gedaan??!, geen blauwe plekken, ruzie, onrust en paniek. (Iemand nog een reden nodig om te stoppen ;)

Alleen maar mooie & fijne herinneringen aan een liefdevolle dag! 
 

Vanavond een wandeling met mensen van mijn AA, kijk ik naar uit. 
Vandaag neem ik ook de eerste niet 

DAGPACT:
Claudius 
Yvonne
VIII

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane  je schreef "en toch...en toch....".   Ik herken dat zo. Vorige week lag ik in het ziekenhuis waar 40 jaar geleden mijn eerstgeborene werd geboren ( en weggenomen, waarna hij in één ander ziekenhuis overleed, zonder mij) en waar ik 40 jaar geleden ook terecht kwam vanwege een zelfmoordpoging. Ook allemaal verwerkt :heart:. En toch...en toch....

Ik wilde er mijn eigen draadje voor gebruiken, om erover te vertellen. De keuze gemaakt om het toch maar niet te doen, voelt niet veilig genoeg hier, ben er wel héél veel mee bezig geweest deze weken. Mijn hart is bekeken en er was niks verkeerds te zien. Maar de hartpijn zit er wel :heart:. En dat mag. 

Jane :lips:  de naam van jouw dochtertje speelt vaak door mijn hoofd. Ergens is ze er dus nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het meer als een spiegel, sorry @ikkanhet. Misschien ook wel een stukje jaloezie, hoe dan? Ik heb de tijd niet om de hele dag op het forum te zitten. Natuurlijk heb ik een kleine, en ikkanhet niet. Maar het huishouden loopt ook gewoon door. Daar ben ik dan weleens verbaasd over. Lastig, aan de ene kant denk ik als het jou helpt om van de drank af te blijven, aan de andere kant, denk ik ook weleens van pfff. Dat heeft niets met jou als persoon te maken, ik vindt je echt wel aardig. Je schiet meteen in de aanval, bijna als een stampvoetende kleuter. Als jullie mij dan niet leuk vinden, dan ga ik wel weg. Wat je ook niet doet, hoeft ook zeer zeker niet. Weet eigenlijk niet wat ik zeggen wil... Luister, of lees de reacties eens. Niet meteen in de aanval, maar denk er eens rustig over na. Lees jezelf misschien eens terug over een paar dagen. Zoiets... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Vind dat je jouw mening op een respectvolle manier kenbaar hebt gemaakt @Reacher. Jammer dat je meteen in de aanval gaat @ikkanhet. Ik verbaas me ook hoe vaak jij hier aanwezig bent. Aan de ene kant denk ik: je hebt het nodig en het helpt je om de drank te laten staan, prima. Aan de andere kant denk ik stiekem heel onaardig: godallemachtig zoek een leven.:P Dat zou misschien projectie van mij kunnen zijn omdat ik zelf soms vind dat ik teveel met het forum bezig ben. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei niks:

Ik zie het meer als een spiegel, sorry @ikkanhet. Misschien ook wel een stukje jaloezie, hoe dan? Ik heb de tijd niet om de hele dag op het forum te zitten. Natuurlijk heb ik een kleine, en ikkanhet niet. Maar het huishouden loopt ook gewoon door. Daar ben ik dan weleens verbaasd over. Lastig, aan de ene kant denk ik als het jou helpt om van de drank af te blijven, aan de andere kant, denk ik ook weleens van pfff. Dat heeft niets met jou als persoon te maken, ik vindt je echt wel aardig. Je schiet meteen in de aanval, bijna als een stampvoetende kleuter. Als jullie mij dan niet leuk vinden, dan ga ik wel weg. Wat je ook niet doet, hoeft ook zeer zeker niet. Weet eigenlijk niet wat ik zeggen wil... Luister, of lees de reacties eens. Niet meteen in de aanval, maar denk er eens rustig over na. Lees jezelf misschien eens terug over een paar dagen. Zoiets... 

Ik stampvoet helemaal niet ben juist de rust zelf de laatste dagen. En mijn huishouden wordt echt wel gedaan, ik heb immers tijd genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen. Vind dat je jouw mening op een respectvolle manier kenbaar hebt gemaakt @Reacher. Jammer dat je meteen in de aanval gaat @ikkanhet. Ik verbaas me ook hoe vaak jij hier aanwezig bent. Aan de ene kant denk ik: je hebt het nodig en het helpt je om de drank te laten staan, prima. Aan de andere kant denk ik stiekem heel onaardig: godallemachtig zoek een leven.:P Dat zou misschien projectie van mij kunnen zijn omdat ik zelf soms vind dat ik teveel met het forum bezig ben. Tja.

Dank je voor je input.
Mijn leven bevalt me op het moment juist uitermate goed. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Quinn:

Ja, dat klopt. Dat heeft heel uiteenlopende redenen en komt van heel verschillende kanten. Het komt uiteindelijk altijd neer op hoe je er zelf mee omgaat.

Ik had me blijkbaar weer eens niet goed verwoord. Ik twijfel zeker niet aan de goede bedoelingen van leden. Ik weet ook niet juist waarom sommige steeds ruzie hebben, ik merk het alleen maar op. Misschien moet iedereen eens goed bij zichzelf kijken om anderen minder te ergeren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb erover nagedacht of ik het wel moest uiten, want je hoeft inderdaad niet alle dingen te delen daar heeft @jopiegelijk in. Maar ik merkte dat ik steeds meer op draadjes van gisteren bleef hangen en ik dacht dat je dat misschien was opgevallen omdat ik dan niet met jou kom kletsen. 
 

Maar als ik bij jou kom kletsen dan kom ik ook echt om met jou te babbelen. Dus dat is misschien ook wat waard? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne, ja, ik krabbel weer op. Geen idee wat nu anders is. Ik ben zwaarder en voel me lichter. Net zo druk heb ik het. Misschien drukker. Maar het voelt niet zo. Ik snap er geen bal van. Is niet erg, hoeft ook niet. Misschien is dit wie ik ben. Himmelhoch etc…

zou graag iets doen om de dalen minder diep te maken. Het moeten gevoel, de druk. Dat is het zwaarst. Alles wat ik moet… 

maar het zit hem niet in de dingen. Alleen in hoe ik kijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...