Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik ben weer begonnen met mijn bullet journal. Uit mijn hoofd en op papier. Kort. Niet altijd hele zinnen.

Het lijkt alsof er dan ruimte komt voor nieuwe dingen. Zoals de tevredenheid toen ik gisteren vanuit de overvolle stad naar huis fietste. Ruimte om te ademenen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Claudius:

@nancy je gaat hier niet zoiets als een soort dagboek plaatsen? 

 

Nee, zoals ik schreef: Ik ben tevreden. 

 

3 minuten geleden zei ikkanhet:

Gewoon een keer rustig je tijd voor nemen wat je allemaal kwijt wilt of wilt delen @nancy:rose:

Nee hoor, het is goed zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei nancy:

Lika, bullet- journal, ook zoiets als een dagboek? 

Ja. En dan heb je allerlei modische versies met prachtige tekeningen etc. Maar dat doe ik niet. De kern is 1 of 2 keer per dag de zaak opschrijven. En daar is een bepaald systeem voor. Dat werkte voor mij. Een beetje losgelaten, maar nu dus weer opgepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks wat onrustig, loop overal afleiding te zoeken. Vandaar ook mijn overdadige aanwezigheid hier. Het is nu wat veel geleefd worden door de omgeving, veel prikkels en input van anderen, terwijl ik de focus meer op mezelf zou moeten hebben. Wat ik gewoon lastig vind, focus op mezelf. Merk van die valkuil gedachten als die pillen doen toch niks, laat ze staan maar ben nog wel alert genoeg om dat opzij te zetten. 

Lief van je trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet absoluut niet wat ik nu sinds gisteren heb, zoveel interessante mensen ontmoet die ik via die schrijverssite leren kennen heb. Alleen die ene die ik alleen maar bewegend gezien en gehoord heb via journaals en duidingsprogramma’s krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Met haar sprak (tekst) ik wel zeer veel via het oude msn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei knakker:

Speeltoestellen in eigen tuin vervelen vaak snel @niks, terughoudend mee zijn. Kinderen hebben vaak ook weinig nodig om zich te vermaken is mijn ervaring. Een stok en een handvol steentjes is hier meestal genoeg. Wel leuk als mini straks kan rondkruipen buiten. Kan ze eigenlijk al kunstjes?

Volgend jaar eerst maar eens een zandbakje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...