Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei spirit:

Ik heb genoeg uitgespookt in dronken toestand. Zeker in mijn kroegenperiode. Eigenlijk was ik gewoon een hapklaar brokje. 

Dat ben ik nooit geweest een hapklaar brokje. In het geval van was er of waren altijd wel bekende in de buurt. Die me dan netjes een taxi bestelden en me nog naar de taxi brachten. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lag net in die 3 kwartier in bed onder mijn tevergeefse poging tot slapen mijn verleden te overdenken. Zeg wel drink vanaf mijn 10/11e maar heb ook langere periodes weinig of niets gedronken.

- niets in 3 zwangerschappen

- bijna niets gedurende jaren anorexia

- niets 3 maanden AA 

- weinig tot niets in een hele lange periode van ik weet niet hoeveel lijn pogingen.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei spirit:

Heb weer zo'n donkerbruin vermoeden, dat het vandaag ook weer niet doorgaat dat mijn jongste komt logeren :wacko:

Nu hebben ze allebei een rijbewijs en schijnt het nog steeds niet te lukken om de kleine even bij Oma te brengen. Word er een beetje moedeloos van. 

Geloof ik en al helemaal als ze dat met je afspreken en dan afzeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het forum eigenlijk zo beperkend:

Wat ik denk is zo veel. 

Wat ik voel is zo veel.

Wat ik zeggen wil is zo veel. 

Dat valt (vind ik dan) vaak niet in een berichtje te vatten. Met de kans dat ik het niet goed zeg, me niet goed genoeg verwoord, me niet goed genoeg kan uiten. En dan wellicht misbegrepen wordt. Of dat het vragen oproept. Dat zorgt er dan voor dat ik probeer te verduidelijken, te verbeteren en daardoor verder van mijn gevoel af kom te staan. Dat is wat taal met mij doet. Het belemmert mij soms, ook in mijn reacties naar jullie toe. Als ik ga nadenken over de juiste bewoordingen, raak ik mezelf kwijt. In die zin is taal ook beperkend. Voor mij dan. 

Dus praat ik heel veel tegen jullie, vertel veel, mijn bedenkseltjes, overwegingen, verdrietjes en blijdschappen, mijn verleden of dromen voor nu en de toekomst, mijn meningen en ergernissen, maar dan in stilte. En beperk me hier meestal tot ditjes en datjes. En ik lees hier graag. Vandaar dat ik hier al tien jaar ben. 

Er zit een dagboek in mijn hoofd. Ik ben er tevreden mee. 

bewerkt door nancy
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...