Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Is er een reden dat het onveilig voelt om te posten op je draadje @nancy? Iets van het forum? Of is het omdat het zo’n fragiel en diep verdriet is?

Ik had je gelezen over je kindje op het draadje van Jannigje @lady janemaar het voelde alsof je daar eigenlijk geen reactie op wilde. Alsnog dikke knuffels.

Beiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei spirit:

Tijdens het uitlaten kwam ik de alom, voor mij bekende, roddeldames tegen. Tjee, ze wisten iets over mij te vertellen, wat ikzelf niet eens wist :face-icon-small-shocked:. Grappig hoe een bepaald verhaal ineens een eigen leven kan gaan krijgen :P. Ik lig in een deuk. 

Kun je vergelijken met als je zo'n spel doet met een rij mensen en iedereen bij de volgende in het oor moet fluisteren wat er op het laatst uitkomt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Cleo66:

Het enige nadeel aan het vele posten vind ik , dat de dagdraad soms zo lang is , dat ik geen tijd meer heb om ergens op te reageer of zelfs weer vergeten ben wat ik gelezen heb .

Misschien (waarschijnlijk) komt mijn angst daar ook een beetje vandaan @Cleo66.  Dat ik dat merk. Maar ik moet leren om het los te laten als mensen het forum los laten. 
Het is angst denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan zo met de camper op pad naar een andere kant van het land. Om morgen op tijd bij een hondenspeeltuin te zijn.
Daar zouden we anders morgen al voor achten voor op pad moeten, maar voor tienen/elven ben ik nog niet in staat om ook maar een meter buitenshuis te gaan. Vandaar dat we ons huisje maar vast in de buurt van die plek brengen.
Die hondenspeelplaats is morgen voor een anderhalf uur gereserveerd door iemand met zo'n zelfde soort hond als wij hebben. M'n vrouw heeft via facebook contacten met een hele rits van die mensen met zo'n hond en eens in de zoveel tijd spreken ze dan met hun hond ergens af. Door de coronamaatregelen is die laatste bijeenkomst al weer een tijdje geleden maar morgen dus weer eens. Altijd een mooi gezicht als je zo'n hele meute van deze jachthondjes bij elkaar ziet. Jachthondjes waarvan de meeste niet weten wat jacht is, maar het gejoel doet wel denken aan die enorme jachtpartijen die je wel eens ziet in Engelse films, met paarden, honden en rode jasjes...
Zin in?? Nee. Zin in?? Ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Reacher:

En ik ben daardoor bang dat dat ook zo werkt voor andere mensen die ik ook graag spreek daardoor gaan wegblijven. 

Ja, daarom blijf ik weg op de dagdraad, heb vandaag weer eens een poging gedaan, maar het gaat mij allemaal te snel, ik raak dan in de overdrive, ga direct reageren , corrigeer mezelf, pas mijn eigen post weer aan etc etc. en dat trek ik niet en dan ga ik weg van de dagdraad.

Negeren, waarom? Ik negeer geen mensen, houd er niet van om genegeerd te worden, dus ik ga maar weg. 

Ik ben voor positieve feedback, dus ik hoop dat het zo overkomt, ik wil het bij mezelf houden. 

Love, peace and understanding :heart:

bewerking, ik zocht de dagpact.... :ph34r:

bewerkt door Artemis
dagpact
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...