Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Bor:

Waarom kun je eigenlijk ziek van verdriet worden. Wat zou het nut daarvan zijn.. 

Het heeft geen enkel nut 

2 minuten geleden zei ikkanhet:

Nou @Artemishoe hou je het vol :D

proberen vol. te houden

31 minuten geleden zei Artemis:

 en @Claudius zelfmedelijden, wat zit er achter. Zelfmedelijden klinkt als een oordeel, je zal er toch een reden voor hebben. Zonder er hier diep op in te gaan. 

Oordeel niet. Je moet helemaal niets. je mag en je kan 

zo ik ben wakker, al vanaf 5 uur 

Waarom ben je zo vroeg wakker? Misschien kan iemand anders dit beter uitleggen. Ik ga een poging doen. Ik had op emotioneel vlak nooit iemand nodig om mee te praten. Tot diegene daar was waar ik in 2004 hopeloos verliefd op werd. Ik kom ze nog steeds tegen. Plots waren er op het internet wel 30 personen die privé met mij praten. Geen enkele zelf opgezocht. Al die contacten zijn weer weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! 
hier ook heerlijk fris buiten. Ramen en deuren open, nog lekker onder het dekbed. Over een paar minuten opstaan. Geen vaste plannen. In ieder geval nog de laatste dingen opruimen in mijn huis. Gaat dinsdag in de verkoop. Verder in ieder geval naar buiten, wandelen, op zoek naar rust in mijn kop. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Claudius:

Tot diegene daar was waar ik in 2004 hopeloos verliefd op werd. 

Sorry @Claudius je herhaalt jezelf, ook wat je als Renaldo schreef.

Wat je herhaalt versterkt. 

Zoek iets nieuws

wat vond je leuk toen je kind was, zoek dat, herhaal dat 

(zei de wijze Godin Artemis die net haar avatar heeft aangepast ;) en weer terug naar het oude ) 

bewerkt door Artemis
avatar terug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op internet contact kan leuk zijn, maar misschien eens wat proberen om in het echt contact te krijgen @Claudius? Heb je hobby's? Sporten of iets dergelijks. Toen ik hier kwam wonen, kende ik niemand behalve vriend. De lockdown was ook niet erg bevorderlijk voor contact. Langzaam begint het nu toch te komen. Ik heb contact met een buurvrouw in de straat, heeft ook een kleine die iets ouder is dan mini. We lopen nu soms samen, van de week is ze op de koffie geweest. Na de vakantie gaan we samen sporten. Ik heb een collega, waar ik goed mee kan opschieten. Volgende week als mini een dagdeel naar het KDV is, gaan we samen shoppen en op terrasje zitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er over nagedacht en hier komt mijn Uiterst Belangrijke Mening. 
Over jouw aanwezigheid op het forum @ikkanhet

Ik vind je vriendelijk en bemoedigend maar ik spreek je al zoveel en soms maakt dat dat ik rechtsomkeer maak als ik zie dat jij hier zit te reageren op ieder berichtje dat binnenkomt.
En ik ben daardoor bang dat dat ook zo werkt voor andere mensen die ik ook graag spreek daardoor gaan wegblijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...