Reacher Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Goedenmiddag, pauze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 haddock, Maja, nancy en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Tast toe! @Pinkman genoeg getraind? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Ben zo trots op mijzelf! Ben er emotioneel van, ik heb het gedaan, zwanger, baby in huis. Oh sorry, wel wat overdreven Ben gewoon blij! bumperjim en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Gefeliciteerd! Ik was al aan het opletten of er al bericht was niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Gefeliciteerd, Niks!! Dat is niet niks! Goed gedaan niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Oh kan alleen maar huilen (blijdschap) S is op pad met mini, taart halen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Het is ook een mijlpaal @niksje De kroon op al je harde werk. Hier heb je een zakdoek niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Jippie, @niks, Jaheeeeej.... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 (bewerkt) Gefeliciteerd @niks In vind het niet overdreven, je komt van zo ver! Je hebt het allemaal bereikt, gekregen en verdiend. 3 juni 2021 bewerkt door Jannigje Aanvulling niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Mag alleen @Pinkman taart??? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Van harte @niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Gefeliciteerd @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Hartelijk gefeliciteerd met je diploma @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Lieve @niks Van harte gefeliciteerd. Ik ben echt ontzettend trots op je !! |Wat heb jij dit verdiend zeg ! En met recht mag je natuurlijk blij zijn je hebt werkelijk een TOP prestatie geleverd Geniet ! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 @niks fantastisch gedaan!!! Je dochter kan trots zijn op zo'n geweldige moeder. Geniet ervan niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 @niks top!!! (eigenlijk was je al lang geslaagd ) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 (bewerkt) Jeetje @jopie, wat een ontzettend mooi verhaal. En wat voel ik me opgelucht nu het jou zo zichtbaar/ schrijfbaar goed met je gaat. De kleintjes om je heen, op je hoede voor beren, de veranderende weersomstandigheden voornamelijk ervaren in de natuur en niet via wisseling van jas en omhoog/ omlaag draaien van een verwarming. En weet je wat? Ik ben helemaal niet verbaasd dat jij, juist jij, over veel kennis beschikt wat nu verdraaid handig uit komt. Nogmaals, wat een mooi verslag van je leven nu daar . Met een kano het meer op... Het leest als een avonturenboek uit mijn jeugd. Ergens dan. Ja, ergens, diep van binnen. Maar met de kennis van nu. 3 juni 2021 bewerkt door nancy Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Dank jullie wel allemaal! We gaan het dit weekend vieren met een barbecue. Grote bos bloemen gekregen van S en mini. Nu gewoon genieten, ook van jullie mooie woorden! Rosee en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Jeetje @niks ik ziet hier gewoon met tranen in mijn ogen omdat jij geslaagd bent en vanwege al die hartelijke reacties hier. Jij bent wel hét succesverhaal van dit forum hè. Van harte gefeliciteerd lieve Niks, je bent een topperstetopperdetopper. haddock, Rosee, nancy en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Je hebt je best gedaan Bor meer kun je niet doen hopelijk lijdt hij niet al te erg of lang meer logisch dat je toch verdrietig bent dat siert je ook♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Nancy, lig je nu in je pyamaatje in het ziekenhuis of ben je nog thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden