Spring naar bijdragen

Donderdag 3 juni 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
De vogels zijn al een poosje wakker, heerlijk om te horen (en te zien nu ik ook op ben) 
De zon schijnt, maar de wolken zijn nog in de meerderheid. 
Het wordt vast weer een mooie dag. 
Eerst een bakje
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Niks, Ikkanhet, Bor en Harald. 
Ja, lekker vroeg, dat vind ik eigenlijk wel het fijnste. 
Katten al verzorgd, voer voor de vogels neergelegd, alle deuren tegen elkaar open om lekker te luchten. 
Krant uit de bus vissen en dan een bakje.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei harald:

Ik zag net op de dagdraad van gisteren dat je naar me vroeg @ikkanhet, lief van je.

Ik sta nog steeds droog en daar is eigenlijk alles wel mee gezegd.

Gaat moeizaam dus,

Hou moed ook dat gaat beter worden. One step at a time. Ik heb ook dagelijks van die momenten al merk ik wel dat ik ze beter om kan zetten en dan sneller weggaan. :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bor:

Ik werd om half 4 gebeld dat ik gauw moest komen maar nadat het weer rustig werd ben ik naar huis terug gegaan. Heb de wake vandaag nl niet. Dacht ik blijf wel op maar nu voel ik me toch wel wat moe dus ik ga toch nog maar even liggen. Zie wel of ik nog wat slapen kan.. Anders maar niet, is ook niet erg. 

Hopelijk kun je nog een beetje slapen lieverd. Zo raakt je batterij wel leeg. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen @ikkanhet @Bor @Pinkman @harald @Yvonne @Maja @niks (  Niemand vergeten? :ph34r:)

ten eerste allemaal bedankt voor 5 maanden felicitaties. Gisteren had ik nogal een *** dag op mn werk en daarna een heel leuk onverwacht gebeuren met de leuke buren. Gevolgd door een onverwacht leuk etentje bij die leuke buren. Dus mijn fles wijn van maandag aan hun gegeven :D en nuchter alles doorstaan. Ik ben net als @knakker niet zo goed in converseren met buren en zonder alcohol ging dat heel goed. Ik was stil. ipv steeds harder en drukker . En vandaag geen kater. Terwijl zij flink kunnen drinken, zoiets als ik vroeger 

vandaag vrij, rustdag voor mn brein , gaat niet lekker met brein 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...