nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Wat zijn de Streamers?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @niks idem. Net als de vorige keer. Hardleers. Of gewoon gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik heb alles klaar voor de bbq . Mooi weer, I love it! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ja lieve @Jannigje het is zoals het is. Nu weg hier, en ook echt. Niet voor altijd hoor, maar niet zeggen ik ga eten koken en dan nog weer 100 berichten schrijven. Dus tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 De Streamers...Google Google.... Ahhhhh.....gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) Ik wil graag bij deze @Smaragd positief ondersteunen bij alles wat hij vandaag doet. Want dat hoort hier. Gisteren wist ik dat nog niet en nou heb ik een strafpunt. Dus @Smaragd beste vriend ik sta helemaal achter je. Als er iemand aan mijn beste vriend @Smaragd komt dan ga ik $&@#%£€£ oh ja dan ga ik die persoon óók positief ondersteunen. Bij zoveel positieve ondersteuning kan @Smaragd haast niet negatief blijven denk ik. 29 mei 2021 bewerkt door bumperjim nancy, Artemis en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Mag ik hier nog wel om lachen?? lady jane en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 2 minuten geleden zei bumperjim: Ik wil graag bij deze @Smaragd positief ondersteunen bij alles wat hij vandaag doet. Want dat hoort hier. Gisteren wist ik dat nog niet en nou heb ik een strafpunt. Dus @Smaragd beste vriend ik sta helemaal achter je. Ik ook! denietlangerstrafpuntloze lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Fluuuuiiiit!!!! Waarschuwing van de scheidsrechter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Mijn suikerkick en ik loggen even uit, voordat ik vergeet dat ik aan het koken ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) Ik ben blij dat er eindelijk weer fatsoenlijk gemodereerd wordt. We hebben een tijdje zonder gezeten en dan worden de discussies toch minder. Ik zag ook veel spelfouten. D, t, dt. Niet helpendt. 29 mei 2021 bewerkt door bumperjim lady jane, Lika, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 42 minuten geleden zei nancy: Jannigje, hoe gaat het vandaag? Ik heb gereageerd op mijn draad Nancy, het verhaal was te lang. Ik ben blij met het mooie weer. Als ik buiten kan zitten voel ik me meestal beter dan binnen. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik heb ook een puntje! Niet positief en niet ondersteunend. Mijn puntje is maar tot 2/6 geldig, dat dan weer wel. Waarschijnlijk omdat ik wat ik schreef wel degelijk ondersteunend bedoelde. En ik bleef ook positief. Ik hoop toch dat het goed komt met je katje Knakker. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Moeps: Ik heb ook een puntje! Niet positief en niet ondersteunend. Mijn puntje is maar tot 2/6 geldig, dat dan weer wel. Waarschijnlijk omdat ik wat ik schreef wel degelijk ondersteunend bedoelde. En ik bleef ook positief. Ik hoop toch dat het goed komt met je katje Knakker. Ik ga voor mn gevoel 40 jaar terug in de tijd, terug op school met strafpunten omdat je niet leuk en aardig bent tegen de kozak die je onder tafel tegen je schenen trapt. Twas niet eens onder tafel trouwens. Maar goed. Smaragd beste vriend, niet vergeten. Gauw wegwezen voordat hij straks ********* binnenstuitert. (positief blijven) 29 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ja @knakker zn kat, veel belangrijker. Sterkte knak Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Pizza voor hem. Noodles voor mij. Lekker zacht. Mijn tanden hebben rust nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Pizza’s besteld. Plantjes zitten in de bakken. Heb planten gekocht die totaal niet mijn stijl zijn, omdat ze aab mijn vader deden denken. Nu weet ik niet wat ik ervan vind. Beetje een rommeltje en niet niet leuk volgens mij. maar okay. Ik ga toch lief voor ze zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Wat zul je je machteloos voelen Knakker. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Knak jij krijgt een bonuspunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Weet iemand iets van onze Koh? Of zijn ze met de camper of Dyane op pad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Voor zover ik weet is @Kohtje niet op pad, maar hij blijft regelmatig een tijdje weg soms is hij ons zat maar soms gaat het dan niet goed met hem. Hopelijk is het eerste aan de hand . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik heb gisteren drie glazen wijn gedronken, dat was een tijd geleden en ik heb er vandaag de hele dag last van. Vanmorgen werd ik treurig wakker en ik voel me futloos en onrustig tegelijk. Ik kom steeds meer tot de ontdekking dat alcohol zo'n heftig goedje is. Dat ik het voor elkaar heb gekregen om daar jaar in jaar uit iedere dag een fles (en ooit nog heel wat meer) van weg te werken, onvoorstelbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Als jullie al strafpunten hebben gekregen vanwege gisteren dan zal Smaragd vast en zeker zoveel punten hebben verzameld dat hij meteen weer een ban heeft. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goede dag vandaag gehad. Ik ben blij dat ik niet meer hoef te drinken. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden