Spring naar bijdragen

Donderdag 8 april 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Moghu,

Weet niet welke dag het is. Heb het gevoel Maandag. Heb niet gezopen dus daar ligt het niet aan. Wel gedroomd dat iemand mij een jointje van 30 cm weigerde. Ik zei nog dat dat geen kwaad kon.:wacko: Zou ik per ongeluk toch dat ding op hebben getuft?

Was Lieke nu jarig (geweest). Ik lust graag een Bossche Bol met een extra dot slagroom. Dan zal ik lang zal ze leven zingen goed?

Dadelijk weer fijn werken. Wat is het leven toch toppie zonder alcohol. Vaak hoor ik achter me lachen. Dat is het leven wat mij toe lacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Maja:

Goedemorgen allemaal! 
Deze ochtend geen geraas van de wind. Voorbode voor een rustige dag? We zullen het zien. In de ochtend paar uur werken. Daarna een opruimklus waar ik al zo lang tegenop zie, dat de klus steeds groter wordt. Zowel in omvang als in gedachten. Aanpakken dus. Ook goed om de craving momenten waar ik gisteren ook veel last van had het hoofd te bieden. Heb ik vaak in tijden van onrust. Wil dan rust, verdoven, maar alcohol neemt de oorzaak niet weg. Bewust de supermarkt vermeden. Beter om te zoeken naar het waarom en daar te beginnen. Ga me dus niet vervelen vandaag. Voor iedereen een blij makende dag!

Bij deze @Reacher.

En goedemorgen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Maja:

Daarna een opruimklus waar ik al zo lang tegenop zie, dat de klus steeds groter wordt. Zowel in omvang als in gedachten. Aanpakken dus. Ook goed om de craving momenten waar ik gisteren ook veel last van had het hoofd te bieden. Heb ik vaak in tijden van onrust. Wil dan rust, verdoven, maar alcohol neemt de oorzaak niet weg. Bewust de supermarkt vermeden. Beter om te zoeken naar het waarom en daar te beginnen. Ga me dus niet vervelen vandaag. Voor iedereen een blij makende dag!

Goed plan @Maja
Dingen die je moet doen en waar je tegenop ziet groeien op de één of andere manier. 
Van een bultje in het gras wordt het een leuke flinke bult, dan een heuveltje en uiteindelijk een berg waar je niet meer overheen kunt kijken.... 
En jaaaa... dat kan behoorlijke trek tot gevolg hebben. 
Lekker aan de slag dus straks! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ikkanhet:

Wanneer gaat het eens over. Moet tussen alles wat ik doe rusten..... zo bloedheet steeds. Net of het 35 graden is.

Opvliegers? Ik heb de oplossing: in een veel te koud huis gaan wonen, dan is iedere opvlieger een feestje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...