Spring naar bijdragen

Donderdag 8 april 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei ikkanhet:

Daar heb ik het niet van hoor heb én opvliegers en mijn dunne zenuwen geven de signalen van koud en warm, nat de droog etcetera verkeerd door.

Ahh oke. Balen joh. Heel veel sterkte. Wellicht wat aan supplementatie doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen, heb even gewacht tot duidelijk werd welk draadje het vandaag ging worden :-). Anyway, vandaag komt kindje thuis na drie dagen logee! Hoeveel deugd het ook doet, enkele dagen rust, ik heb haar enorm gemist en ga haar nog harder knuffelen en koesteren dan gewoonlijk! Nog even werken nu...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Een heftige droom vannacht :( Vol in gebruik, ruzie, kinderen die werden weggehaald, mijn man had een affaire en wilde niks met me te maken hebben. Pfff allemaal verwerking denk ik... Blij dat ik wakker werd! 
Rustige dag maar vandaag, alleen even naar Brijder vanmiddag voor het innemen van mijn refusal. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ommetje alweer gehad
Om eerlijk de waarheid te zeggen, met tegenzin
Maar de super had aardbeienplantjes in de aanbieding
Ze waren zowaar nog op voorraad, maar zagen er erg doorgeschoten uit
toch maar gekocht
Zie wel wat het word

Verder, bij appie, klimplanten in de aanbieding
Maar helaas, stonden nog in het magazijn, en ze maakten ook geen aanstalten om ze daar uit te halen :(
Enfin, vanmiddag misschien maar een nieuwe poging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers

dat doet me aan de belastingaangifte denken weer Yvonne
ik had hem helemaal gebannen/geband uit mijn hoofd
eerst maar weer eens op mijn todo-lijstje zetten
want in het weekend gaat het weer plenzen

Bedankt voor de tip Lady Jane, ik was het ook vergeten:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei VIII:

Goedemorgen 

Een heftige droom vannacht :( Vol in gebruik, ruzie, kinderen die werden weggehaald, mijn man had een affaire en wilde niks met me te maken hebben. Pfff allemaal verwerking denk ik... Blij dat ik wakker werd! 
Rustige dag maar vandaag, alleen even naar Brijder vanmiddag voor het innemen van mijn refusal. 

 

V111, die nachtmerries zijn van voorbijgaande aard 't is een vorm van verwerking, belangrijk is dat je je refusal op tijd blijft innemen, mocht je twijfelen en denken dat het wel genoeg is geweest  ga dan eens goed na of de drank niet aan je trekt, want meestal is dat het geval, de scherpte er een beetje af en denken och, 1tje kan wel weer en dat kan dus niet, men adviseerde mij toendertijd 1 jaar refusal te slikken wat ik heb gedaan en ik heb er geen spijt van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei lady jane:

selectief geheugen, of echt aftakeling Rudy?
Bij mij dat laatste vrees ik, of nu een kombi, vooruit....

Ik maak onder het typen veel fouten ik ben nooit een typwonder geweest en meer van het 1vingerige systeem maar t is bedenkelijk:(

Jij ook!

bewerkt door Rudy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

DAGPACT+
ikkanhet
Gekko

Reacher
Yvonne

Vocatus
Quinn

Spirit

Goedenmorgwn. De pijn is nog steeds ondragelijk. Doodmoe word ik eevan. 

Net met de hond gewandeld, wat ewn straf nu voor mij is. Ik ga maar even met m'n begeleidster van antes aan de bel. Zo kom ik de dag niet door. 

Besef dat de pijn die je nu heb de oorzaak van de alcohol is eerder deze week. 
 

en om daar nu weer alcohol overheen te gieten is complete waanzin. 
 

niet doen dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudy:

V111, die nachtmerries zijn van voorbijgaande aard 't is een vorm van verwerking, belangrijk is dat je je refusal op tijd blijft innemen, mocht je twijfelen en denken dat het wel genoeg is geweest  ga dan eens goed na of de drank niet aan je trekt, want meestal is dat het geval, de scherpte er een beetje af en denken och, 1tje kan wel weer en dat kan dus niet, men adviseerde mij toendertijd 1 jaar refusal te slikken wat ik heb gedaan en ik heb er geen spijt van gehad.

Ja ik heb er eerder ook last van gehad als ik even droog stond, heel naar maar wat je zegt: zal verwerking zijn. Blij dat ik wakker werd! De refusal ga ik sowieso een jaar onder begeleiding slikken (2 x per week naar de medicatie poli). Buiten dat het mezelf veel rust geeft is het ook voor mijn man fijn zodat hij met een gerust hart de deur uit kan. Ik haalde nog weleens gekke fratsen uit als hij ging werken :( En vertrouwen komt te voet en gaat te paard....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...