ikkanhet Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Goeiemorgen allemaal, rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Kort nachtje gehad dus maar vroeg opstarten. DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Goedemorgen! Ik sluit mij aan bij het dagpact. Dagpact: Ikkanhet Gekko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Moghu, Weet niet welke dag het is. Heb het gevoel Maandag. Heb niet gezopen dus daar ligt het niet aan. Wel gedroomd dat iemand mij een jointje van 30 cm weigerde. Ik zei nog dat dat geen kwaad kon. Zou ik per ongeluk toch dat ding op hebben getuft? Was Lieke nu jarig (geweest). Ik lust graag een Bossche Bol met een extra dot slagroom. Dan zal ik lang zal ze leven zingen goed? Dadelijk weer fijn werken. Wat is het leven toch toppie zonder alcohol. Vaak hoor ik achter me lachen. Dat is het leven wat mij toe lacht. Musashi, VIII, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 6 minuten geleden zei bolletje: Vaak hoor ik achter me lachen. Dat is het leven wat mij toe lacht. Wat ben je toch een schatje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Ik wou dat ik wist hoe ik @Maja haar tekst naar deze dagdraad kon kopiëren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 .DAGPACT ikkanhet Gekko Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 1 uur geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal! Deze ochtend geen geraas van de wind. Voorbode voor een rustige dag? We zullen het zien. In de ochtend paar uur werken. Daarna een opruimklus waar ik al zo lang tegenop zie, dat de klus steeds groter wordt. Zowel in omvang als in gedachten. Aanpakken dus. Ook goed om de craving momenten waar ik gisteren ook veel last van had het hoofd te bieden. Heb ik vaak in tijden van onrust. Wil dan rust, verdoven, maar alcohol neemt de oorzaak niet weg. Bewust de supermarkt vermeden. Beter om te zoeken naar het waarom en daar te beginnen. Ga me dus niet vervelen vandaag. Voor iedereen een blij makende dag! Bij deze @Reacher. En goedemorgen! Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Dank je wel Moeps! Ik vind je avatar trouwens erg leuk! Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Morgen @Etty! Vanavond wandeling. Zin in. Een stuk over een dijk waar je de sterren goed kunt zien. Even een extra knuffel voor @Cleo66. Gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 (bewerkt) @Reacher: lief dat je zorg droeg voor mijn berichtje en dankjewel @Moepsvoor het plaatsen op de goede draad. 8 april 2021 bewerkt door Maja Dubbele plaatsing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Goedemorgen. Vandaag dan eens een dagje niets moeten, hehe. Straks maar eens bedenken wát ik ga doen. Maar nu eerst thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Goedemorgen frummers, Lekker geslapen hier. En zin in de dag. Eerst een bakje natuurlijk Het heeft geregend. Grappig: de achtertuin is nat van de regen, de voortuin is droog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 .DAGPACT+ikkanhet GekkoReacherYvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 9 minuten geleden zei Maja: Daarna een opruimklus waar ik al zo lang tegenop zie, dat de klus steeds groter wordt. Zowel in omvang als in gedachten. Aanpakken dus. Ook goed om de craving momenten waar ik gisteren ook veel last van had het hoofd te bieden. Heb ik vaak in tijden van onrust. Wil dan rust, verdoven, maar alcohol neemt de oorzaak niet weg. Bewust de supermarkt vermeden. Beter om te zoeken naar het waarom en daar te beginnen. Ga me dus niet vervelen vandaag. Voor iedereen een blij makende dag! Goed plan @Maja. Dingen die je moet doen en waar je tegenop ziet groeien op de één of andere manier. Van een bultje in het gras wordt het een leuke flinke bult, dan een heuveltje en uiteindelijk een berg waar je niet meer overheen kunt kijken.... En jaaaa... dat kan behoorlijke trek tot gevolg hebben. Lekker aan de slag dus straks! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 goeiemorgen frummers dat doet me aan de belastingaangifte denken weer Yvonne ik had hem helemaal gebannen/geband uit mijn hoofd eerst maar weer eens op mijn todo-lijstje zetten want in het weekend gaat het weer plenzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Wanneer gaat het eens over. Moet tussen alles wat ik doe rusten..... zo bloedheet steeds. Net of het 35 graden is. Nu wachten op bezorging van de Appie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Morgen. DAGPACT+ikkanhet GekkoReacherYvonneQuinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Wanneer gaat het eens over. Moet tussen alles wat ik doe rusten..... zo bloedheet steeds. Net of het 35 graden is. Opvliegers? Ik heb de oplossing: in een veel te koud huis gaan wonen, dan is iedere opvlieger een feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 1 minuut geleden zei Yana: Opvliegers? Ik heb de oplossing: in een veel te koud huis gaan wonen, dan is iedere opvlieger een feestje. hahahaha ja inderdaad @Yanaik draai de verwarming laag dan mijn man weer hoog ik weer laag en zo door. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Goedemorgen DAGPACT+ikkanhet GekkoReacherYvonne VocatusQuinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 15 minuten geleden zei ikkanhet: Wanneer gaat het eens over. Moet tussen alles wat ik doe rusten..... zo bloedheet steeds. Net of het 35 graden is. Nu wachten op bezorging van de Appie. Hoe lang nu alcoholvrij @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden