niks Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 De nachtdienst was een man, of is een man. Mini weet al hoe het moet, haar liefste lach laten zien en zo'n man is verkocht. Hij is zo vreselijk lief voor haar, en ik moest aan @Smaragddenken. Hoop dat het een beetje goed met je gaat Smar. Als je toch wakker bent, ga je maar een beetje denken. Wat hou je toch onvoorwaardelijk en veel van zo'n klein mensje. Kan je geen leven meer voorstellen zonder haar. Wil je het liefste de pijn overnemen. Iedereen heeft het altijd over het moedergevoel, maar papa kan er ook wat van hoor. Ik denk dat hij nu slaapt, maar tot lang in de nacht liggen appen. Hij mistte ons zo, wil om 7 uur hier weer zijn. Ik hoop dat hij wat later komt en nog even slaapt. nancy, bumperjim en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Wat fijn dat het weer beter gaat @niks, ik voelde me schuldig dat ik zei dat koorts meestal niets ernstigs is bij kinderen (gelukkig zei ik ook nog iets over naar de dokter bij twijfel). Wat hebben jullie het goed gedaan en met je bericht van deze morgen maak je me meteen al aan het huilen... gezellig (En dan te bedenken dat schoonmoeder haar te logeren wilde hebben, je moet er toch niet aan denken...) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Wij rijden iedere dag een klein stukje met de camper en dan parkeren we weer ergens om te wandelen en de nacht door te brengen. Het geeft een heel bijzondere sfeer dat het, ook als je naast een weg staat, 's avonds doodstil is vanwege de avondklok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Zeg @Rosee, wat liep jij midden in de nacht te spoken? Gaat het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Moghu kanjers, Jopske dikke Wat een heerlijk verhaal over het klein sproetje. Fijn op de zondagmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Goedemorgen frummers, Het lijkt er op dat we weer een zonnetje krijgen vandaag, heerlijk. Ik heb lekker en lang geslapen... Jopie weer terug, mooi! En ik heb nogal wat gemist geloof ik als ik hierboven kijk. Was draait al, nu eerst een bakje en even teruglezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Trouwens, ik mis @Kohtje al een hele poos, dat spookt al een paar dagen door mijn kop heen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Jeetje, dat is dus behoorlijk schrikken @niks. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en dat alles met een sisser af gaat lopen... Fijn dat je mocht blijven slapen daar. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Goedemorgen, fijn @niks dat jij al meteen als openingspost zo'n liefdevol bericht plaatst!@Jopiewat een grote en zo te lezen nodige stap, hoe moeilijk dan ook meteen weer! Ik zit heerlijk alleen beneden, goed geslapen en net even met hond rondje gedaan. Zij is nu blij aan het spelen met een nieuwe 'knuffel' waar alleen nog nat lapje van over is eigenlijk Fijne dag ! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 en t belooft weer heerlijk wandelweer te worden eerste stuk op de fiets, want op zondagen filelopen in de stad jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Ook goedemorgen allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Kinderarts is geweest. Urine is iets beter, maar nog lang niet goed. In ieder geval zitten we tot dinsdag hier. Kweek moet afgewacht worden, of ze nog van antibiotica moeten veranderen. Urine moet duidelijk beter worden. We doen het er maar mee. Belangrijkste is dat ze beter wordt. Heb haar net gewassen. In bad maar een keer overslaan, kan morgen ook wel. Als mini zo slaapt, gaan wij even een stukje wandelen. Wij mogen wel eten ophalen van beneden, maar moeten het op de kamer opeten. Ontbijt krijg ik wel van hier. Dat was prima voor elkaar. Ze komen ook regelmatig langs voor koffie en thee. De voedingsassistent, maar wil je tussendoor nog wat drinken, mag je ook even aan de verpleging vragen. @Jopie en een op je wang. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Goedemorgen. @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 3 uur geleden zei Yvonne: Trouwens, ik mis @Kohtje al een hele poos, dat spookt al een paar dagen door mijn kop heen Bij mij ook. Ik lees wat onregelmatig mee de laatste weken, maar lees @Kohtjedan inderdaad niet. Gaat het wel @Kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 3 uur geleden zei Cleo66: Was ik maar niet zo'n ijdeltuit Niks mis mee toch? Ik heb geluk, mijn haar was blond, beetje onbestemde kleur en Ik werd/word langzaamaan grijs. Nu lijkt het een beetje op een coupe soleil, ik hoef dus nooit meer te verven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 @Jopie @niks En natuurlijk nog een goedemiddag. Straks ook wandelen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 @niks sterkte voor jou en je vriend en mini natuurlijk! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Goedemiddag alweer @Yana gaat weer goed hoor, lief dat je t vraagt. Ben bij mn vriend en gisteravond (vannacht) tot laat een film aan t kijken. Ik daarna gaan slapen, zelf maakt hij het nog later altijd maar dat hou ik niet meer vol tegenwoordig @niks niks en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 @Cleo66 dank je! Op mijn telefoon kon ik dat niet doen.Mijn vader had nog een oude ipad liggen beetje mee geknutseld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Het wordt spaghetti hier vanavond, lekker makkelijk. Zelf hou ik er niet zo van, want er zit gehakt in, maar zo willen de mannen het. En jullie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Witlof met kaas en puree nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden