Spring naar bijdragen

Zondag 10 januari


niks

Aanbevolen berichten

De nachtdienst was een man, of is een man. Mini weet al hoe het moet, haar liefste lach laten zien en zo'n man is verkocht. Hij is zo vreselijk lief voor haar, en ik moest aan @Smaragddenken. Hoop dat het een beetje goed met je gaat Smar. Als je toch wakker bent, ga je maar een beetje denken. Wat hou je toch onvoorwaardelijk en veel van zo'n klein mensje. Kan je geen leven meer voorstellen zonder haar. Wil je het liefste de pijn overnemen. Iedereen heeft het altijd over het moedergevoel, maar papa kan er ook wat van hoor. Ik denk dat hij nu slaapt, maar tot lang in de nacht liggen appen. Hij mistte ons zo, wil om 7 uur hier weer zijn. Ik hoop dat hij wat later komt en nog even slaapt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn dat het weer beter gaat @niks, ik voelde me schuldig dat ik zei dat koorts meestal niets ernstigs is bij kinderen :blush: (gelukkig zei ik ook nog iets over naar de dokter bij twijfel). Wat hebben jullie het goed gedaan en met je bericht van deze morgen maak je me meteen al aan het huilen... gezellig :) (En dan te bedenken dat schoonmoeder haar te logeren wilde hebben, je moet er toch niet aan denken...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Het lijkt er op dat we weer een zonnetje krijgen vandaag, heerlijk. 
Ik heb lekker en lang geslapen... 
Jopie weer terug, mooi! 
En ik heb nogal wat gemist geloof ik als ik hierboven kijk. 
Was draait al, nu eerst een bakje en even teruglezen..... 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, fijn @niks dat jij al meteen als openingspost zo'n liefdevol bericht plaatst!
@Jopiewat een grote en zo te lezen nodige stap, hoe moeilijk dan ook meteen weer! 

 

Ik zit heerlijk alleen beneden, goed geslapen en net even met hond rondje gedaan. Zij is nu blij aan het spelen met een nieuwe 'knuffel' waar alleen nog nat lapje van over is eigenlijk 


Fijne dag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kinderarts is geweest. Urine is iets beter, maar nog lang niet goed. In ieder geval zitten we tot dinsdag hier. Kweek moet afgewacht worden, of ze nog van antibiotica moeten veranderen. Urine moet duidelijk beter worden. We doen het er maar mee. Belangrijkste is dat ze beter wordt. Heb haar net gewassen. In bad maar een keer overslaan, kan morgen ook wel. Als mini zo slaapt, gaan wij even een stukje wandelen. Wij mogen wel eten ophalen van beneden, maar moeten het op de kamer opeten. Ontbijt krijg ik wel van hier. Dat was prima voor elkaar. Ze komen ook regelmatig langs voor koffie en thee. De voedingsassistent, maar wil je tussendoor nog wat drinken, mag je ook even aan de verpleging vragen. 

@Jopie :heart: en een :lips: op je wang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...