Spring naar bijdragen

Zondag 10 januari


niks

Aanbevolen berichten

Thanks allemaal. Mini kreeg vanmiddag weer koorts. Niet zo hoog als gisteren gelukkig. Ze wil het liefste bij je liggen, wat we natuurlijk nu ook doen. We hopen dat morgen de uitslag van de kweek er is, om te kijken of ze de juiste antibiotica heeft, of dat ze wat anders moet. Infuusje in armpje en die is ingespalkt. Je merkt dat ze het niet fijn vindt, probeert steeds haar arm op te tillen wat niet lukt. Paar keer een korte wandeling gemaakt, met S natuurlijk. Verder maken we er maar wat van. Morgen gaat S hier maar wat werk doen, ik ga wat schoolwerk doen. Nu slapen, mini slaapt ook en ik ben moe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, zoveel mogelijk bijgelezen.

Teveel om te onthouden @niks heel veel sterkte met de kleine!!!!! Wat een onmacht he als moeder lijkt mij. Fijn dat ze/jij veilig daar zitten. Hoop dat het snel beter gaat!! Heel veel sterkte!!!

Fijn om @Cleo66 ook weer te lezen. Allen natuurlijk.

Woensdag was de uitvaart, waardig en gegaan zoals ik/we het wilde. Ik kon zelfs spreken, zag er zo tegenop maar ging vanzelf.

Alleen werd ik het weekend(zaterdag) wat ziek stond er zaterdag mee op, gehele stem weg, dacht door emotie en etc. Toen koorts. Vanochtend heel vroeg laten testen. Hele dag geslapen, werd ik in de loop van de avond gebeld. Dat de uitslag van de test "verdacht"is. Hoor morgen hoe en verder mag natuurlijk niet werken. Maar je bent positief of negatief lijkt mij. Kan natuurlijk ook de gewone influenza zijn vertelde ze mij. Heb ik weer. Zo weer verder slapen. Laat morgen/maandag wel weten hoe het gaat. Drink je niet, krijg je dit allemaal maar goed. Drinkend had ik het helemaal niet getrokken natuurlijk.

Sterkte voor degenen die het ook kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...