Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Juist 7067 stappen gezet, volgens mijn gsm. Nog geen 5 km, in de verslavingskliniek deed ik er 20 000 op een dag, en dan mocht ik nog niet eens buiten de omheining. :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Jannigje,

Gefeliciteerd

Maak er maar een fijne dag van

Straks nog maar even stuk wandelen, want begint al flink te betrekken

Nu is het nog droog

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Cleo66:

@Jannigje,  gefeliciteerd en een fijne verjaardag 

FB_IMG_1604737239946.jpg

Ga je het nog vertellen, @Cleo66, of laat je het hierbij..?

"ze drinken je koelkast niet leeg, eten je taart niet op en....     "   En wat? ;)

En, o ja, natuurlijk @Jannigje, van harte gefeliciteerd.

bewerkt door Kohtje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

vandaag geen drugs meer en zeker geen alcohol. 

het was misschien niet zo handig van me gisteren,maar ik heb niet gedronken en daardoor zit ik nu ook niet in een binge. 

heel erg bedankt voor alle berichtjes,ik haal er veel uit en ze zijn zo waar. 

ik ben jullie daarvoor dankbaar

wie wil me op het dagpact zetten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies op dit moment was ik normaal gesproken de startstreep gepasseerd van de Zevenheuvelenloop, om 15 km door prachtig gebied te lopen. Maar ja, Corona he. En ik ben nu geblesseerd, maar dat was dan waarschijnlijk niet gebeurd, omdat ik dan eerder gas terug had genomen.

Echt belangrijk is het allemaal niet, maar toch, het is wel jammer als het evenement van het jaar niet doorgaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

dagpact ;

Rapilos

Roos33

Zbb

SanMiquel

Takeiteasy

@Jannigje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag in je nieuwe huisje :heart:

Lekker al gewandeld met de hond. Mijn vaste rondje park. Wij zijn stoer, mijn hond en ik. We gaan door weer en wind :)

Wat kan er nu eigenlijk gebeuren? Alleen een nat pak. Nou en :rolleyes: We worden er allebei erg blij van :P

Lekker weer om weer eens een kleurtje in mijn haar te doen. Lekker tutten. 

@bumperjim, wat een kopzorgen om je auto en wat benauwend dat bij jou de coronaregels zo streng zijn. Dan lopen we hier in Holland te klagen, terwijl we in feite zo vrij zijn als een vogeltje (nog wel).

@Renaldo61, auwwww. Daar kun je je flink aan bezeren aan zo'n blik. Krijg al kippenvel bij het idee. 

@Zbb, aan de ene kant mag je wel blij zijn dat je het droog hebt gehouden, maar al die drugs is ook verslavend hé? Natuurlijk is het wel fijn om even een avondje een prettig gevoel te hebben, maar uiteindelijk hou je jezelf voor de gek en je hersenen ook. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@rapilos Als de afstand en stappen kloppen is het geen 15 km, het waren vooral rondjes rond dezelfde blok, voor het eten s'morgens tot s'avonds. Tussen 6 en 23 uur mocht ik van de afdeling af. We hadden daar soms veel vrije tijd. Het terrein is inderdaad niet zo groot. 
Ik ga vandaag zeker geen 15 km wandelen, daar maak ik me zorgen om. 

bewerkt door Renaldo61

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Zbb, blij dat je gestopt bent met die (designer)drugs. Die dingen worden vaak gepresenteerd als stemmingsverbeteraar tijdens feestjes en partijen,
maar zo wordt alcohol ook nog altijd aangeprezen in de reclame. Punt is dat van alcohol alle 'pros and cons' wel bekend zijn maar dat van die
designerdrugs feitelijk nog niets bekend is, helemaal van de uitwerking op langere termijn.
Met alcohol zijn velen van ons destijds begonnen als 'onschuldig' lolletje, er niet van uit gaande dat we er verslaafd aan zouden raken.
Als jij die drugs gebruikt om iets anders te ontvluchten (binge) lijkt dat een onschuldige oplossing maar als dat nu werkt is de kans groot dat
je deze oplossing een volgende keer weer kiest. Verslavingsgevoelige mensen wordt ten sterktste afgeraden te experimenteren met (designer)drugs.
Daarom ben ik voor nu blij dat je met die zooi gestopt bent. En natuurlijk ben ik ook blij dat je, voor nu, een binge hebt weten te voorkomen.
Maar de manier waarop verdient, zoals je zelf ook al aangeeft, geen schoonheidsprijs.
Sterkte, Zbb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Renaldo61:

Zijn de Corona regels dan zo verschillend in Nederland? 

Bumperjim woont niet in Nederland, maar in Frankrijk. Andere regels daar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

@Jannigje hartelijk gefeliciteerd. En een goed, rustig, harmonieus, eerste volle jaar in je nieuwe huis gewenst. :heart:

Nou ja, zeg....    Weird.... Oud bericht. 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik schrijven wilde: spontaan bezoekje van dochter met 2 krummels gehad. Allebei hun (loop) fietsje mee, dus lekker naar uitkijktoren geweest. 5 km in dikke 2 uur, geen stap getild, lekker de tijd genomen om ze besjes, bosjes, heuveltjes en plassen te laten onderzoeken. 

En natuurlijk van de bult naar beneden gerold... iemand moet ze dat toch leren? 

Warme chocolademelk en een banaan na.... Die slapen al voor ze thuis zijn, vermoed ik. 

En ook ik ben ervan opgeknapt. :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 3,5 km gewandeld, heb daar anderhalf uur over gedaan en ben gesloopt. Maar ik ben hartstikke blij, het is 9 maanden geleden dat ik voor het laatst zo ver kon lopen. Ik had nog wel een stok, maar het ging! Zo'n loopfietsje lijkt me ook wel wat :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Yana, ik zie hier, als ik met de hond ons rondje loop, regelmatig een oudere meneer op een loopfiets voorbij gaan. Aan de ene kant
ziet het er wat raar uit, aan de andere kant juist hartstikke mooi, praktisch. Ik vermoed dat hij (ook) wat moeite met lopen heeft.
Zo zag ik, zo'n vijfentwintig jaar geleden, in Finland veel ouderen die een soort dubbele step hadden met een bagagerek voor op. Eigenlijk
toen al een soort rollator. Als ze boodschappen gingen doen liepen ze, tussen die stepjes in, heuvel op en op de terugweg heuvelaf konden
ze dan op die treeplankjes staan. Je zag ze soms vervaarlijk snel met al hun boodschappen de heuvel af sjeesen. Als een soort
schansspringers lichtelijk voorover gebogen.... Finland, hè? Het land van de skispringers bij uitstek.... :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind wandelen helemaal niet leuk, maar wat the heck, kan beter iets aan lichaamsbeweging doen dan helemaal niks. Ik ga maar eens een stuk wandelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...