Spring naar bijdragen

Donderdag 28 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Verschrikkelijk geslapen. Voor mijn gevoel niet geslapen maar moet wel een beetje, want ook nachtmerries. Echt uitputtend. Zal wel weer beter gaan worden.

Halve forum zat achter mij aan, dat wil je echt niet :D. Letterlijk gevochten met mijn dekbed.

@harald balen weer :(

@Bor :lips:
 

Dagpact:

Momentum 
Rapilos
SanMiquel 

Denise79

Smaragd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja jij kwam er ook in voor @Lonster, was te erg. Dat je dat kwijt bent zeg??:D;)

Van sommigen(forumnamen) heb ik ook letterlijk een beeld hoe ze eruit zien. Het zal er wel weer even bij horen. Komt goed!

Nu naar mijn afspraak, zo geen zin. Maar het moet. Duurt maar een uur.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een kopje koffie van Yvonne en dan ga ik naar mijn 'kantoor'. Weer even op een andere plek werken, dat is wel een welkome afwisseling. 

@Smaragd ik heb gewoon een bloemenkapsel, makkelijk herkenbaar natuurlijk. Ik heb ook een beeld van forumleden, dat hoort er denk ik bij. Dat je een mens achter de teksten vermoedt.

Fijne dag, @SanMiquelschrijf maar lekker van je af hier en @harald ook. Daar is het forum voor. Of is dat erg feminien om te zeggen. ^_^

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen, 

Harald goed je te lezen, ook al gaat het minder. Heb je je begeleider nog? In ieder geval toch fijn dat je je meldt, sommigen laten het helemaal af weten en ik maak me dan zo druk. Wat dacht je van een eitje bakken en daarna een stuk lopen. Wil je vandaag weer stoppen?

Ik ga alvast koken en wat opruimen. Nog even in de tuin zitten. Ik heb late dienst vandaag. 
 

Mooie dag voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Alweer een paar uur aan het werk, nog in mn pyama. Wil liever lekker naar buiten maar t moet af. Vanmiddag dan maar. @harald vroeg me nog af hoe het met je gaat. Wat jammer, maar goed dat je je hier meldt. Kun je vandaag stoppen? Hoop het zo. @Smaragd heftig zulke dromen. Ben nu toch nieuwsgierig of ik er ook in voorkwam. Zelf droom ik heel vaak over de Tweede Wereldoorlog en dat ik me moet verstoppen. Laatst droomde ik dat ik een nazi om de tuin moest leiden, voor een verzetsgroep ofzo, en daarvoor moest ik seks met hem hebben. Dat vond ik vreselijk maar ik kon de knop omzetten. Maar toen ik die nazi beter leerde kennen bleek dat hij niet zo gemeen was als ik dacht, hij was zo geworden vanwege zijn jeugd/opvoeding. Ik kreeg in die droom zelfs soort van gevoelens voor hem en dat nam ik mezelf enorm kwalijk. Pffff misschien teveel oorlogsfilms gezien.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Marika
rolluiken zullen sowieso wel helpen. Wij zijn onlangs verhuisd en het huis waar we nu wonen heeft zonneschermen, en we merken dat die heel veel warmte tegenhouden... 
uitval-carre.jpg

@Cleo66, lief van je dat nog even terugkwam gisteren op jouw en mijn opmerking... 
En eerlijk: we zijn allemaal wel een bot, dat kan helemaal geen kwaad. Zolang we het maar tegen elkaar kunnen zeggen en dingen simpel kunnen uitleggen of terugnemen. 

En wat betreft de discussie over de invloed van vrouwen op het lange vergaderen en overleggen..... pffff, ik heb me maar al te vaak groen en geel geërgerd aan de haantjes die toch altijd weer meer dan uitgebreid op alles moesten ingaan, één en ander nóg weer eens wilden uitleggen of naar zich toe trekken, telkens weer het laatste woord wilden hebben en die het maar niet voor elkaar kregen om kort en bondig hun standpunt in te nemen.
En als je ze dan wees op het feit dat al dat geneuzel niet nodig was geweest als ze zich goed hadden voorbereid waren ze diep gekrenkt....
Brrrrrrrr.... zo fijn dat ik daar van af ben. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harald    ga er voor ' zo wil je inderdaad niet doorleven   de echte wereld om je heen is vreselijk k...  en zal ook niet veranderen    ook niet in mijn geval maar wat ik zelf wel een bevrijding vind is dat mij  leven momenteel niet continue om drank draaid

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag

 

Hier koffie, weliswaar achter pc...maar wel even alleen...schaduw van mijn screens..maar blik op de zomerse tuin...wat dingen organiseren. Constructief. 

Stilstaan en bewegen...hoe verleidelijk is de cocon van afgelopen periode...en ja, dat mag ook. Maar nu weer meer eruit..rustig an. Niet groots en meeslepend, wel proactief. 

 

Wat is het heerlijk weer...echt, daar geniet ik zó van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...