Rapid Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedemorgen,boterhammen smeren,koffie zetten en op naar t werk,succes allemaal vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedemorgen. Heb een goede dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedemorgen! Vrij en vroeg wakker. Zon schijnt gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Moghu mensen, Héhé eindelijk wat vooruitzicht op het weer gaan werken. Ja toch nog 3 weken thuis maar dan lekker aan de gang. Vandaag bed op maken en dan ...... juist ja naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedemorgen Koffie en aa het werk. @takeiteasy hou je taai vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Helemaal in de war geraakt in de dagdraadjes. Hallo! Ik ben ziek en ga nu weer naar bed. Trusten! lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 5 minuten geleden zei Reacher: Helemaal in de war geraakt in de dagdraadjes. Hallo! Ik ben ziek en ga nu weer naar bed. Trusten! Beterschap! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedemorgen! Gewekt door een fluitconcert en de zon, heerlijk! Reacher, beterschap! Bolletje, fijn vooruitzicht om weer aan het werk te kunnen. Dagpact donderdag Marietjestopt Vandaag nog dagje werken en morgen vrij. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elkje Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Dagpact donderdag Marietjestopt Elkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elkje Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedemorgen, Man naar het werk, katten en koffie op bed. Hoe fijn kan het wezen. Een zonnige dag. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedemorgen allemaal, Fijne mooie zonnige dag! ... kop koffie en kijken naar de kittens die los gaan! Zij trekken zich nergens iets van aan en de oudere kater ligt lekker in de zon .. fijn om kat te zijn lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 goeiemorgen deze zonnige morgen frummers ik denk dat ik de boel de boel laat en er richting strand op uit trek. Gisteren voor het eerst weer op mijn plekje aan een meertje gelegen en dat smaakt naar méér en vaker. Als het zondag koud wordt ga ik binnen weer verder met opruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Reacher, als je net zo goed voor jezelf zorgt, als voor al je katten dan komt het wel goed met je. Beterschap meis. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedezonnigemorgen frummers. Bakje om te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Dagpact; Marietjestopt Elkje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedemorgen. Gefeliciteerd met het uitzicht op de Stippen Aan De Horizon voor een ieder die daar behoefte aan heeft. @Reacher, van harte beterschap. Ik had net vorige week 7 nieuwe boeken binnen van een fantasy-reeks waar ik helemaal aan verslingerd ben. Krijg ik vandaag van m'n vrouw voor m'n verjaardag een e-reader. Gelukkig is die fantasy reeks niet compleet als e-book verkrijgbaar dus het voelt niet als stom, stom, stom. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Goedemorgen allemaal, hier nog een beetje suf, ondanks de ochtendgym en tweede kop koffie Ziet er weer stralend uit vandaag Reacher, beterscap (meldde jij nou van de week ook al dat je ziek was ?) Doe rustig aan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Dagpact; Marietjestopt Elkje Rapilos Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Lang zal @Kohtje leven in de gloriaaaaa. Van Harte gefeliciteerd Koh Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Ahhh, wat lees ik nu ? Onze Koh jarig !!! Van harte gefeliciteerd Kohtje, en een hele fijne dag Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Gefeliciteerd Kohtje! Reacher, beterschap! Kohtje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Kohtje van harte gefeliciteerd ik hoop dat ik goed geteld heb met de kaarsjes. Hele fijne dag, en mooie verhalen op de E-reader. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Ja, dat is wel zo. Zo'n e-book is wel handig tijdens vakanties en als ik bijv. met m'n moeder halve dagen in het ziekenhuis in de wachtkamer zit, en zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden