Spring naar bijdragen

Sinterklaas!! 5 december 2019


Myle

Aanbevolen berichten

Ik wens iedereen een fijne dag. 

Maak er een mooie dag van. Doe ik wel. Ik koop mijn eigen chocoladeletter waarschijnlijk. Maar joh, dat is niet erg.

Vanavond is hier patat met snacks enzo. Ik ga bellen alles verdelen. Ik zie er nu al naar uit. 

Happy sint dag voor iedereen! Maak er iets moois van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, heb ik met kerst. Vooral als je dan oude foto's terugkijkt dan schiet ik zo vol. Zeker omdat ik me dan schuldig voel want de kerstman had meestal een fles peut voor papa of anders had papa het zelf wel geregeld en die blies het heerlijk avondje een beetje voortijdig af. 

Das war einmal. Die tijd komt niet meer terug Penny. Misschien straks met de kleinkinderen. Pluk de dag in de tussentijd :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Vindt het mooie dagen op mijn werk. Mooi om te zien, hoe sommige terug gaan in de tijd. Herinneringen die naar boven komen. Sinterklaas liedjes, die mee gezongen worden. Iemand die vraagt: ik ben toch wel lief geweest dit jaar? Mijn Sinterklaas cadeautje was mijn beoordeling. Ze vergeten wel eens dat ik een leerling ben, omdat ik vol mee draai, zie wat er moet gebeuren, initiatief toon en ze zijn blij met mij. Fijn om te horen, ben er een beetje trots op, en dat mag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
hier dagje sauna kado aan mezelf
en vanavond een extra dienst draaien in
het filmhuis voor iemand die wel van Sinten houdt.
Uitverkocht huis dus er zijn er méér zoals ik, die
ook vinden dat het niet erg is als tradities lang
genoeg duurden toen er kinderen bij waren.
Morgen de kerstboom weer optuigen, en daar geniet
ik wel heel erg van in deze donkere dagen.
Nu nog kijken wat ik doe met de choc.letter die dochter
achter heeft gelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady janejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejan

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Autumn ik reageer even op je vraag van gisteren. Met het dagpact spreek je met elkaar af om deze dag niet te drinken door het lijstje te kopiëren en je eigen naam eronder te zetten. Alleen is er de laatste tijd geen lijstje, dat gaat hier altijd een beetje in golfbewegingen.

Dagpact

Autumn

Yana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Autumn:

@lady janejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejan

 

Jammer dat je nou eindigt met jan... nou rijmt het ineens niet meer. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Gisteren nog een gratis chocoladeletter gekregen in een winkel en die is ook op. Gelukkig een uur op de crosstrainer gestaan. Vanavond Sint vieren met familie, nog even wat dingen voorbereiden en nog wat werken. Maar zo eerst het gedicht op het gedichtendraadje plaatsen, hoera!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor :rose:

Pfff...alle zeilen bijzetten om 'aanwezig te zijn' bij de surprise...hopen en zelfs geloven dat niemand het merkte dat ik gedronken had.Weet wel beter inmiddels. Een gevoel van schaamte komt op...als ik er aan terug denk, ja, juist bij dit soort momenten. 

Dankbaar dat ik nu, net als vorig jaar, met volle aandacht de surprise maak, het gedicht schrijf en er ben. 

Ik wil nooit meer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bob @Kohtjehahaha fijn dat jullie dit eerbetoon aan lady Jane op waarde weten te schatten, inclusief artistieke wending op t eind.

Het ging net alweer mis. Bij t typen van dit bericht. Gelukkig lukte het me dat berichtje te verwijderen en niet per ongeluk te verzenden.

Ik geloof in de kracht van herhaling, maar je moet t niet overdrijven:D

@Yana dankjewel! Helder. Is het dan ook de bedoeling dat je dan op het eind van de dag je ook weer afmeld? Ja sorry vragen....vragen:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...