Myle Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Ik wens iedereen een fijne dag. Maak er een mooie dag van. Doe ik wel. Ik koop mijn eigen chocoladeletter waarschijnlijk. Maar joh, dat is niet erg. Vanavond is hier patat met snacks enzo. Ik ga bellen alles verdelen. Ik zie er nu al naar uit. Happy sint dag voor iedereen! Maak er iets moois van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Goedemorgen Myle. Hoop dat Sint je slaap komt brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Goedemorgen frummers. Druk dagje voor bepaalde mensen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Goeiemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 51 minuten geleden zei Myle: Ik wens iedereen een fijne dag. Maak er een mooie dag van. Doe ik wel. Ik koop mijn eigen chocoladeletter waarschijnlijk. Maar joh, dat is niet erg. Je hebt wel mooi de M, mazzelaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 De S is beter verkrijgbaar hoor. Maar B.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Sinterklaas, ik denk er met weemoed aan terug. Wat was het altijd super leuk toen de kinderen klein waren. Voor mij echt het mooiste feest van het jaar. Nu zijn ze groot en druk... Stom, het emotioneert me zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Ja, heb ik met kerst. Vooral als je dan oude foto's terugkijkt dan schiet ik zo vol. Zeker omdat ik me dan schuldig voel want de kerstman had meestal een fles peut voor papa of anders had papa het zelf wel geregeld en die blies het heerlijk avondje een beetje voortijdig af. Das war einmal. Die tijd komt niet meer terug Penny. Misschien straks met de kleinkinderen. Pluk de dag in de tussentijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Goedemorgen, ik mag zo weer aan het werk.... En daarna ook mijn eigen chocolade letter kopen denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Goedemorgen. Vindt het mooie dagen op mijn werk. Mooi om te zien, hoe sommige terug gaan in de tijd. Herinneringen die naar boven komen. Sinterklaas liedjes, die mee gezongen worden. Iemand die vraagt: ik ben toch wel lief geweest dit jaar? Mijn Sinterklaas cadeautje was mijn beoordeling. Ze vergeten wel eens dat ik een leerling ben, omdat ik vol mee draai, zie wat er moet gebeuren, initiatief toon en ze zijn blij met mij. Fijn om te horen, ben er een beetje trots op, en dat mag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 goeiemorgen frummers hier dagje sauna kado aan mezelf en vanavond een extra dienst draaien in het filmhuis voor iemand die wel van Sinten houdt. Uitverkocht huis dus er zijn er méér zoals ik, die ook vinden dat het niet erg is als tradities lang genoeg duurden toen er kinderen bij waren. Morgen de kerstboom weer optuigen, en daar geniet ik wel heel erg van in deze donkere dagen. Nu nog kijken wat ik doe met de choc.letter die dochter achter heeft gelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 @lady janejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejan lady jane en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 stotter je Autumn? Dat wist ik niet.☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Oh er gaat hier duidelijk iets helemaal mis haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Hahaha wilde eigenlijk vragen of je nog iets anders kon met een chocoladeletter dan m opeten @lady jane En me aanmelden op het dagpact Ennn iedereen fijne Sint wensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 ik geef meestal dingen door Autumn die letter kreeg ik in een winkel kado en het was toevallig haar letter dus had ik n reden om er af te blijven maar nu zie ik haar zaterdag pas weer en dan is sinterklaas voorbij, dus tja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 @lady janeNa sinterklaas smaken die dingen ook nog wel hoor ( vooropgesteld dat je er van houdt natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Hoi @Autumn ik reageer even op je vraag van gisteren. Met het dagpact spreek je met elkaar af om deze dag niet te drinken door het lijstje te kopiëren en je eigen naam eronder te zetten. Alleen is er de laatste tijd geen lijstje, dat gaat hier altijd een beetje in golfbewegingen. Dagpact Autumn Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 29 minuten geleden zei Autumn: @lady janejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejanejan Jammer dat je nou eindigt met jan... nou rijmt het ineens niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Ik houd van chocolade en van hartig en van veel en vaak. En van te. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 21 minuten geleden zei Kohtje: Jammer dat je nou eindigt met jan... nou rijmt het ineens niet meer. Ik vond die artistieke verrassing juist wel geinig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Oeps sorry, Moosje over het hoofd gezien. Dagpact Moosje Autumn Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Goedemorgen! Gisteren nog een gratis chocoladeletter gekregen in een winkel en die is ook op. Gelukkig een uur op de crosstrainer gestaan. Vanavond Sint vieren met familie, nog even wat dingen voorbereiden en nog wat werken. Maar zo eerst het gedicht op het gedichtendraadje plaatsen, hoera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 @Bor Pfff...alle zeilen bijzetten om 'aanwezig te zijn' bij de surprise...hopen en zelfs geloven dat niemand het merkte dat ik gedronken had.Weet wel beter inmiddels. Een gevoel van schaamte komt op...als ik er aan terug denk, ja, juist bij dit soort momenten. Dankbaar dat ik nu, net als vorig jaar, met volle aandacht de surprise maak, het gedicht schrijf en er ben. Ik wil nooit meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 @Bob @Kohtjehahaha fijn dat jullie dit eerbetoon aan lady Jane op waarde weten te schatten, inclusief artistieke wending op t eind. Het ging net alweer mis. Bij t typen van dit bericht. Gelukkig lukte het me dat berichtje te verwijderen en niet per ongeluk te verzenden. Ik geloof in de kracht van herhaling, maar je moet t niet overdrijven @Yana dankjewel! Helder. Is het dan ook de bedoeling dat je dan op het eind van de dag je ook weer afmeld? Ja sorry vragen....vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden