MarQ Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Mogguuhhh........... droge afmelding voor gisteren & een nieuw Draadje/Pact Dagpact: MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 heel maf want zit net te denken dat ik vaak de dagdraad start omdat ik toch altijd vroeg uit de veren ben en voel me dan net een soort concierge van het forum die er als eerste is en de boel opent Smaragd en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 @MarQ ja heerlijk als de deur al open is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Goedemorgen! Wordt gewaardeerd @MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Dgpack; marQ clean66 en idd fijn dat het licht al brand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Goedemorgen frummers, Nog steeds is niet alle sneeuw weg hier. Restant zal vandaag wel verdwijnen. Buiten is het koud, grauw en grijs.. Binnen lekker warm al en er staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Goedemorgen, Vandaag cursus na veel dagen werken. En daarna 3 dagen vrij. Heerlijk. Zelf zo ingedeeld. Waren intense diensten met veel sterfgevallen. En hoe naar ook dat is wel mijn ding. De mensen op een zo goed mogelijke manier tot het einde begeleiden, zo comfortabel mogelijk en daarbij de begeleiding van de naasten. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 goeiemorgen frummers lekker tuttelen na een vol maar fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Goedemorgen allen Paar uurtjes werken. Verder thuis wat rommelen. 3de week gaat in vandaag.yes. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Dgpack; marQ clean66 Pippin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Beter laat dan niet: Dgpack; marQ clean66 Pippin Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Hier kipfilet, aardappelen en broccoli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Er is een periode geweest dat ik dit forum niet gevolgd heb. Omdat ik droog stond. Nadien heb ik gelezen dat er 7 mensen overleden zijn. Ik zou heel graag willen weten wie. Ik ken er 2: Niwi, overleden na een operatie Cristine, onze kleurrijke kunstenaars dame. Overleden nadat ze hier niet meer mocht schrijven. lady jane en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 (bewerkt) @Kohtje, als jij mij in pb jouw email stuurt, dan heb ik een 3 tal tekeningen van haar over de meeting van 2008. 17 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Dank voor het verwoorden van mijn gedachten @jopie als de cakejes goed smaakten, ben je volgens mij prima geslaagd hoor, de maag is belangrijker dan de ogen. Weet een dag doorgekomen vandaag. nancy en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Goed gedaan Quinn. Ik snotter maar wat door. Maar okay. Ben in een overdreven goed humeur. Bijna vakantie!!!!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Fijn, Lika! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Heerlijk! We zouden echt helemaal weg, maar gaan dat niet door gedoe met vader. Nu ga ik 'lezen-met-Lika!'. zin in. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 23 minuten geleden zei Lika: .Nu ga ik 'lezen-met-Lika!'. zin in. Dat is vast een goed boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 3 uur geleden zei Bor: Nee. Dat is niet waar. Tatum ik vind je vraag ook niet gepast, de 2 die je invult daar kloppen de gegevens niet van. Als je een poos niet op het forum leest of schrijft, heb je op die momenten blijkbaar geen behoefte anderen te volgen. Dan is de konsekwentie dus ook dat je niet weet wat er met wie gebeurt dan. Het zou voor mij als roddelen voelen en weinig respect voor de doden om dat even zo neer te pennen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Hallo allemaal, lang geleden, dat ik hier ben geweest! Ik ben nu ruim 3 jaar gestopt met alcohol, ik mis het niet meer. Als ik op een terrasje zit of met een BBQ denk ik weleens "het zou nu wel gezellig zijn"! Maar dan denk ik aan de kater en andere ellende en de zin gaat over. Mijn leven is wel verandert, ik heb bv. veel meer eigenwaarde gekregen. Ook heb ik veel beter geleerd te relativeren , wat me duidelijk maakt WAT en WIE echt belangrijk voor me is/zijn! Monster, Lika, Rupsjenooitgenoeg en 3 anderen reageerden hierop 3 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2018 Rapport Share Geplaatst 17 december 2018 Hallo @bertd, fijn dat je dit bericht hier plaatst. Het kan anderen helpen te weten dat het gewoon mogelijk is het na enige tijd niet of nauwelijks meer te missen. bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden