Quinn Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Moest zomaar aan je denken. Zomaar. lady jane, Yvonne, Reacher en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2022 Ik mis je de laatste tijd best wel op het forum @Reacher. Ik hoop dat het redelijk/goed gaat met Socrates en natuurlijk ook dat het goed gaat met jou ... En ja, ik zou ook zo graag kippen willen hebben, maar ik ben bang dat onze hond ze zou zien als heel leuk speelgoed, en de verhalen over bloedluis en zo in de hokken hebben me wel afgeschrikt. En dan laat ik Kees gewoon buiten beschouwing, hij wil absoluut geen kippen , maar ja, hij wil wel meer niet en dan luister ik ook niet naar hem. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2022 Ik ben er nochtans steeds hoor Vonneke. Misschien wat bescheidener dan anders maar ik kan niet altijd in de schijnwerpers hè. Aargh bloedluis is dat een ding? Socrates doet alles nog maar ik ben toch droevig omdat hij zo oud geworden is plots. lady jane en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2022 Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Ik kom je even een paar bolletjes mos brengen @Reacher.... En wat lekkers voor jouzelf natuurlijk... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2022 Dank je wel Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2023 Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2023 Ach, wat lief Dank je wel Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 7 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2023 Kom je weer een keer buiten spelen @Reacher? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2023 lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 11 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2023 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2023 Ik kom niet echt verder met mezelf. Aan mijn kant van het internet vind ik de omgang met collega’s nog het meest veilig. Precies de juiste balans van menselijk contact met diepgang maar niet privé gerelateerd. Ik dacht dat het forum misschien een volgende stap zou kunnen zijn. Maar ik voel me hier ook niet veilig. Waarschijnlijk omdat ik me nergens veilig voel, vanwege ikke , van binnen. Dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. Daarnaast ís het hier op het forum ook niet veilig. En daar zal ik ook een modus in moeten vinden. Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2023 Hey Reachert het zijn maar lettertjes hier, toch? Je kan hier toch lekker privé zijn zonder dat het echt privé is? Of heb je herkenningsangst? Reacher en Strijkbout reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2023 2 uur geleden zei bumperjim: het zijn maar lettertjes hier, toch? Als je het rationeel bekijkt wel, maar ik voel het echt wel in m'n lijf en emoties als iemand iets liefs of iets naars aan me schrijft. Als het 'alleen maar lettertjes' waren was het toch helemaal niet interessant hier? Francoise, Reacher en karin123 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2023 Vind je het hier niet veilig omdat er soms onvriendelijke dingen gezegd worden? Of is er iets anders aan de hand voor je @Reacher? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 (bewerkt) onder de riem 14 maart 2023 bewerkt door Francoise Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Ik ben ook benieuwd wat voor jou dat gevoel van onveiligheid hier bepaalt, maar kan me voorstellen dat je daar vanuit datzelfde gevoel nu liever niet op in gaat. Maar goed dat je ermee aan de slag bent gegaan. Ik hoop dat je er steeds meer in zult slagen dat diepgewortelde gevoel om te buigen. Houdt het klein, focus op wat liefdevol en mooi is Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 Gevoel van onveiligheid zit hem in mij. Ik kan wel een heel epistel schrijven hoe het forum daar niet goed voor is, maar daar komt het eigenlijk op neer. Het gaat niet om herkenbaarheid BJ. hoewel ik privacy hoog heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 (bewerkt) Hoe ben je daarmee aan de slag gegaan? Het forum is een mooie plek om te 'oefenen ' toch? 23 maart 2023 bewerkt door Rosee Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 23 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 Ik snap dat ook nooit helemaal... een forum is toch bij uitstek juist een heel relatief veilige plek? Volgens mij ook de aangewezen plek als je bv sociale angsten hebt. Als een forum onveilig voelt, is het waarschijnlijk je eigen geest die dat projecteert. Maar goed, zoiets zei je zelf ook al..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 Trouwens het woord "onveilig" heeft in Nederland een betekenis gekregen die mij helemaal ontgaat, moet ik toegeven. Het lijkt wel of alles onveilig wordt genoemd wat niet helemaal onder controle is. Niet dat ik Reacher van controledwang wil beschuldigen, maar de opmerking dat het forum "onveilig" is vind ik lastig te plaatsen met mijn 20 jaar verouderde kennis van mn moerstaal Strijkbout reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 23 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 20 minuten geleden zei bumperjim: Trouwens het woord "onveilig" heeft in Nederland een betekenis gekregen die mij helemaal ontgaat, moet ik toegeven. Het lijkt wel of alles onveilig wordt genoemd wat niet helemaal onder controle is. Niet dat ik Reacher van controledwang wil beschuldigen, maar de opmerking dat het forum "onveilig" is vind ik lastig te plaatsen met mijn 20 jaar verouderde kennis van mn moerstaal Kan ik me helemaal ik vinden. Stelletje pussy's tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden