Spring naar bijdragen

Reacher


Reacher

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei lady jane:

heb je wel duidelijk een grens hierin @Reacher?
als drinker vond ik die zelden, als partner van lijkt
het me nog moeilijker om die aan te geven.

Ik heb aangegeven dat ik die neerwaartse spiraal (dat hij steeds meer gaat drinken) niet trek. Hij weet wel dat hij een alcoholist is maar dat hij steeds meer ging drinken dat wilde hij liever niet onder ogen zien.

Dus dat is mijn grens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lonster:

Een partner die veel drinkt kan ook aversie voor drank opwekken. Misschien maakt dat het juist wat makkelijker. Maar niet prettiger.

Het doet eigenlijk beiden. Soms triggert het, vaak staat het wat tegen. En nog het allerVlaamst merk ik het niet eens meer :(

Maar ik ben het contact met hem aan het kwijtraken. We lachen niet meer om dezelfde dingen, hij is ‘s morgens suf, hij wordt steeds vergeetachtiger. Kijkt alleen nog maar uit naar de avond. Enfin, we kennen het zelf allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doet me denken aan het verhaal van een vriendin. Die kwam na het werk thuis, om een beschonken vriend aan te treffen. Hij was altijd eerder thuis dan zij en dronk dan een paar bier. Hij had een eigen huis, en mijn vriendin heeft na een paar weken gezegd dat hij maar thuis moest gaan drinken.

Ik vind jouw grens niet zo duidelijk Reacher. Je wilt niet dat hij meer gaat drinken. Maar wat is dan genoeg?

Disclaimer: misschien is dat voor jullie wel duidelijk genoeg, ik baseer me enkel op wat woorden en associaties hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...