Spud Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden (bewerkt) Wow heftig Quinn! Ik heb niet zoveel vertrouwen in de hulpverlening zoals je waarschijnlijk weet of niet? Ze scheren altijd elk individu over 1 kam en dat vind ik niet zo´n goede manier van werken met kwetsbare mensen. Maar ik heb wel vertrouwen in jou! En geef je nog een tip mee, eigenlijk is behandeling en therapie niks anders dan een sollicitatiegesprek. En wat in veel instellingen over het hoofd wordt gezien, is dat jij met je hulpvragen eigenlijk de werkgever bent en zij de dienstverleners. Toen ik dat uiteindelijk door kreeg, vond ik de therapie die bij mij paste en kon ik verder. Ik gun het jou ook. Dus ja nu voel je je nog te gast en is het wennen aan de manier van werken, maar vergeet niet dankzij jouw komst hebben die mensen werk en blijf jij de baas over jezelf. Heel veel succes! 22 uur geleden bewerkt door Spud Er stond een leeg citaat onder mijn bericht en die heb ik verwijderd Mariposa reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Allebei niet! Nooit! Vraag jezelf dat nooit meer af. Ik hoop dat die eerste smeerlap dood is. Zeg dat maar tegen c. 🍀 Quinn reageerde hierop 1
Spud Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 19 minuten geleden zei karin123: Allebei niet! Nooit! Vraag jezelf dat nooit meer af. Ik hoop dat die eerste smeerlap dood is. Zeg dat maar tegen c. 🍀 Respect voor de betrokkenheid maar wensen dat iemand dood gaat, vind ik ver over de grens. Klinkt nu als een moordzaak die ik later terug ga horen in mijn favoriete podcasts
Quinn Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden Je weet het, trigger warning. Op vrijdagavond was mijn ma niet thuis, de hele avond vrouwenclub van de kerk. Elke vrijdag, altijd. Op die dagen aten we 's avonds vroeger, sneller en vis. Elke vrijdag. Om half zeven vertrok ma en ruimde ik zo langzaam als ik kon de keuken op. Daarna koffie brengen naar pa en wachten tot hij klaar was met zijn lijst. Al mijn fouten en overtredingen van die week werden genoemd. Te laat op school, te laat thuis, modder achter gelaten, te snel gegeten of te langzaam, grote mond gehad, iets kwijtgeraakt, alles. Als de lijst klaar was, kreeg ik die blik van hem. Zwart, boos, fel. En dan naar boven gestuurd. Wachten tot hij kwam, meestal met een riem in de handen, soms erger. Klappen, geen idee hoeveel of hoe lang, tot hij het genoeg vond. Straf. Kind dat nergens voor deugt. Later diezelfde avonden. Doen alsof je slaapt, tot de deur opengaat. De geur van bier als hij over je heen buigt, schudt tot je niet meer kunt doen alsof je slaapt. Armen om je heen, adem in je gezicht, handen overal. Kleren die verdwijnen, plakkerige warmte en constant die stank. Pijn, elke keer weer die pijn. Hese stem in je oor die hijgt en fluistert hoeveel ie van je houdt, hoe bijzonder je bent. En hoe het aan jou ligt dat ie je moet straffen, hoe teleurgesteld hij dan in je is. Hoe je dat goed kunt maken, lief kunt zijn. Ik haat vrijdagen. Ik haat vis. Ik haat bier. Ik haat hem.
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik ook. Hij was een monster. En wat hij jou aandeed was niet jouw schuld. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden terecht hij had geen recht op jou, een kind maar stop alsjeblieft met jezelf te haten
Quinn Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden Het lijkt zo idioot om nu pas echt te zien, te voelen, te weten wat het echt was. Het te zien voor wat het was. En dan niet rationeel, maar ook dieper. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat vreselijk afschuwelijk Quinn. Ik wens je zoveel heling toe en dat je van jezelf kunt houden. Het is nooit jouw schuld geweest, ook niet een piepklein beetje.
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dat het nu dieper gaat klinkt als iets van een doorbraak? Dat hoop ik voor je, en verder veel liefs❤️
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Trigger warning. Ik meen het. Als je lange mouwen draagt, ziet niemand het. Krassen. Dunne witte lijnen, kris kras over mijn rechterarm. Het is een balans, precisiewerk. Diep genoeg om bloed te krijgen, scherp genoeg om pijn te doen, niet zoveel dat het echt gevaarlijk wordt. Heel even ben ik de baas over mijn lichaam, bepaal ik wat er gebeurt, hoe ver dit mag gaan. Het is een roes, een manier om in mezelf te zijn. Het mes heb ik al zo lang dat het naar mijn hand is gevormd. Aan de linkerkant een paar moeilijkere littekens, in de lengte, veel dieper. Dat waren geen krassen, maar twee diepe halen. Dat was paniek bij iemand die er niet zou zijn. Dat was een ambulance, rustige stemmen, opname en pillen. Dat was maanden zonder mijn mes, zonder krassen, weer een uitweg afgesloten. lady jane reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Alsjeblieft @Quinn. Pijn verdoven met pijn lijkt even iets op te lossen, maar komt na het wegebben tien keer zo hard terug. Wees liever voor jezelf. Schrijf alles hier neer waardoor je gegeseld wordt. Hoe rauw ook. Neem geen blad voor de mond. En klem je vast aan wie jou lief zijn. Zonder woorden. Automutilatie lost de uitzichtloze pijn niet op. Dat is in ieder geval mijn ervaring. lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1
Bob Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goed dat je je nu ook minder cryptisch gaat uiten over deze herinneringen. Misschien is dit forum er ook wel een goede plek voor. Ik denk dat het zeker kan helpen om die zaken van je af te schrijven. Wij kunnen wel tegen een stootje, Quinn. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 21 minuten geleden zei Bob: Goed dat je je nu ook minder cryptisch gaat uiten over deze herinneringen. Mijn dochter deed dit jarenlang, zichzelf beschadigen, niemand wist het. Tegenwoordig praten we erover. En doet ze het niet meer. Dus ja, uit het maar. 💪🏻💪🏻💪🏻 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik sta met stomheid geslagen @Quinn Gooi het er maar uit Wij zijn bij je
Reacher Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Knuffel. Gewoon, omdat jij het bent.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden