Lika Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Bob Mooie muziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Het programma op het hoofdpodium viel wat tegen. In tegenstelling tot het vorige jaar was er ditmaal betrekkelijk weinig te beleven in de muziekstijl waar ik eigenlijk voor kwam. Maar toch wel genoten, hoor, en na het muziekfestival heb ik ook nog twee weken door Bretagne rondgetourd. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Hee Bob, ik wil even zeggen dat ik het super vind hoe jij je energie en aandacht in ons steekt en ook alle nieuwkomers echt op hun gemak stelt. Je houdt t jaarpact trouw bij en je gaf onze Lars het goede idee om het arresleepact en de sinterklaasdraad te doen. Ik zat dit laatst te denken toen ik je las en ik dacht, ik zeg het eens hardop. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Dank je wel, Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Ja, ik ben geen echte nieuwkomer, maar sinds een paar dagen weer terug op dit forum. Het is prettig als er iemand reageert, i.p.v. in je eentje een beetje aan zitten te modderen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Hoi Bob! Ik wil graag mijn nieuwjaarswens aan jou ook aan @lady jane richten omdat zij geen eigen draadje heeft en zij ook altijd zoveel tijd aan ons als pas gestopte kuikens besteedt Gelukkig nieuwjaar Dit heb ik van jullie geleerd: Tine en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Dank je wel, Reacher. Jou, en alle anderen die dit lezen, wens ik ook een heel goed nieuw jaar met wie weet ook meteen maar de start van een bewuster en beter leven. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Ik las dit ook dus dank je wel Bob voor de beste wensen. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 (bewerkt) voorbijalcohol.nl wordt petramoes.nl In deze draad heb ik een paar keer verwezen naar de website voorbijalcohol.nl waarvan ik een cursus volgde die een voor mij doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het stoppen met alcohol. Ik zag nu dat er een nieuwe website is geopend waar dat cursuspeogramma worden aangeboden: petramoes.nl, maar wie het oude url gebruikt wordt voorlopig ook nog automatisch naar de juiste site doorverwezen. 5 februari 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Ik pak deze draad weer eens op. Het begon twee jaar geleden met een week Frankrijk als eerste echte test of dat ook zonder alcohol leuk zou zijn en dat bleek eigenlijk geen probleem. Nu ben ik volgens de planning zowat de hele maand mei in Roemenië en misschien ook Bulgarije, en op doorreis door Tsjechië en Hongarije. Dat zijn allemaal landen waar ze gewend zijn behoorlijk veel alcohol te drinken. Ik weet het in elk geval van Hongaren doordat ik er een paar via mijn werk heb leren kennen. Maar de reisinformatie over die andere landen is ook vrij duidelijk op dat punt. Maar ik ben niet van plan daaraan mee te gaan doen. Ik bekijk het als een echte toerist wel van een afstandje. En hier zal ik af en toe verslag doen. Vandaag ben ik vertrokken vanuit een koud en regenachtig Nederland en Duitsland doorgereden tot net onder Dresden, vlak bij de Tsjechische grens. Hier was het weer bij aankomst een stuk beter. Morgen door Tsjechië en Hongarije tot Boedapest waar ik twee nachten blijf overnachten voordat ik doorreis naar Roemenië. smart en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Ben benieuwd Bob. Ga je volgen! Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 De reisleider op pad ben benieuwd naar je verhalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Ik volg je graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Goede reis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Leuk voor je,Ik ga je zeker volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Klinkt heerlijk allemaal Bob, veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Wat leuk! Ik volg je ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goeie reis Bob, benieuwd naar je reisverhalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goede reis houd ons op de hoogte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goede droge reis, Bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 En ik ook, veel plezier Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Lange reisdag en nu aangekomen in Boedapest. Ik heb een appartementje voor twee nachten gehuurd met eigen keukentje. De beheerder legde me uit dat ik de fles die in de koelkast staat helemaal leeg mag drinken. Ik nam eerst aan dat het witte wijn zou zijn en dacht nog: die tref je dan na mijn vertrek nog onaangebroken aan. Maar nee, een heerlijk bruiswatertje, zonder alcohol. Leuke spreuk hier aan de muur: Make your Dreams Happen Verder houd ik het kort vandaag. Lekker slapen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Slaap lekker Bob! Mooie stad Boedapest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2018 Veel plezier @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2018 Leuk die updates over je vakatie Bob, genieten wij ook een beetje mee. Fijne vakantie nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden