bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Nou, ze is weer bij bewustzijn (in het ziekenhuis). Ze heeft vrienden van puur goud die er elke keer weer naartoe gaan als ze daar ligt te detoxen (letterlijk). Ze maakt alweer slechte grappen. Denk dat wij morgen die kant op gaan. Ook dit is gewenning: niet meer panisch tot 4 uur 's nachts op de eerste hulp zitten als je dochter een zelfmoordpoging gedaan heeft, maar gewoon kalmpjes de dag erna 𫤠9 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik schrijf dit nu maar ik ben natuurlijk ALLES behalve kalm en er komt letterlijk niks uit mn handen de hele middag lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ā Houd je taai Jimbo. Er hoeft ff niets uit je handen te komen. Uit je hart maar wat extraĀ s dan.Ā
Etty Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Fijn van die vrienden @bumperjim.Ā Wat rot voor haar, en voor jullie als ouders.Ā Hier wil je niet aan wennen.Ā Sterkteā¤ļøĀ
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @bumperjimecht vreselijke situatie š„¹ sterkte voor jullie allemaal ā¤ļø
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 44 minuten geleden zei bumperjim: Ik schrijf dit nu maar ik ben natuurlijk ALLES behalve kalm en er komt letterlijk niks uit mn handen de hele middag Jeetje, sterkte @bumperjim
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @bumperjimĀ ik wil je gewoon heel veel sterkte en liefde toewensen. M'n beste wensen voor je Vlinder.
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Oh lieve @bumperjim, wat vreselijk voor Vlinder en voor jullie. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik leef met jullie mee.
Pinkman Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Sterkte, meer weet ik niet te zeggenĀ @bumperjim.Ā
IJsvogel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb ook geen woorden maar wens jullie alle goeds en sterkte @bumperjim
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dank jullie wel allemaal. We zitten bij haar in de woonkamer nu. Ze heeft alweer het hoogste woord maar ze wil er nog niet teveel over praten. Haar huisgenote die vreselijk aardig is, was behoorlijk geschokt. Heb nu begrepen dat ze elkaar nog regelmatig zagen, met de toxische ex. Dat dan maar niet meer vanaf nu 𫤠Pfff... "Leuk dat je er nog bent" heb ik haar maar weer gezegd, en voor haar huisgenote de toevoeging "dat zeg ik elke keer" 𤣠Snappen jullie nu waarom ik het belangrijk vind dat er met borderliners een beetje voorzichtig omgesprongen wordt. Voor je t weet piepen ze er tussenuit. lady jane, Quinn en Reacher reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oh @bumperjim, wat verschrikkelijk weer.Ā Wat sta je dan ongelooflijk machteloos...Ā Heel veel sterkte voor jou, voor jullie...Ā Ā
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik snap jou nu misschien wel beter. En niet elke borderliner heeft dezelfde problematieken hoor, laat staan suicidaal zijn. Maar jouw zorg begrijp ik.
dewegkwijt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb zelf soort van bordelijn door hersenletsel. Ik snap als wie dan ook dat je je nooit voor vol genomen word en dat dat ook oorzaak kan zijn van verslaving . Door me hersenletsel snap ik jiet wat je schrijft haal er mijn punten uit als dat niet klopt zeg me dat maar das niet als aan val of als oordeel bedoelt .ik zou graag helpen als ik kanĀ
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatjeĀ šŗ Reacher Ā @Jannigje: goed je te zien.Ā Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatjeĀ šŗ Reacher Jane
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10 uur geleden zei bumperjim: Vlinder heeft weer een zelfmoordpoging gedaan vanwege haar toxische ex. Ik heb zin om die gozer kapot te slaan. Even out of order nu, ik ook.Ā @bumperjimĀ sterkte manšŖ Voor wat betreft dat stuk ongeluk kapot slaan, begrijpelijk maar dan ben je pas echt out of order en kan je alleen maar wat kaartjes sturen vanuit de bak. Ā
Janejane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @@bumperjimoef pittig dit hoor. Veel sterkte samen....
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 35 minuten geleden zei Sanity: @bumperjimĀ sterkte manšŖ Voor wat betreft dat stuk ongeluk kapot slaan, begrijpelijk maar dan ben je pas echt out of order en kan je alleen maar wat kaartjes sturen vanuit de bak. Ā Ja je krijgt er gezeik mee, jammer
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @bumperjimĀ ik denk je een heelĀ klein beetje te begrijpenĀ als ouder. Nogmaals .Van ouder naar ouderĀ daarom een warme gemeende omhelzing.Ā En veel wijsheid gewenst voor je vrouw en jou......als vader. Ā Ā en liefs naar je vrouw enĀ de dochters.Ā Ik was er kapot van toen zoon en schoondochterĀ vast zaten vanwege haar gezondheidĀ vorige week in Taipei...... Ik weet nog steeds niet wat er mis is. Zij ook niet... en dan moet ik me als moeder op de tweederang zetten en op de achtergrond blijven. Ontzettend blij dat mijn kind en schoonkind weer thuis zijn. ... zo hoop ik dat jouw kind weer thuis is. ( thuis in de zin van veilig etc etc).Ā @bumperjimen vrouw van jou... heel veel sterkte en vooral wijsheid naar jullie Vlinder en de andere dochter.Ā Ā 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn Er stond schoolkind ipv schoonkind. Ze was 14 toen ze bij mijn overleden man en mij over huis kwam.
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik had het berichtĀ een paar uur eerder gestuurd. Ging ff fout. IkĀ benĀ niet zo handig qua sociale media etc.Ā
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden