bumperjim Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Tis OK vandaag begin je weer op nul 😁 Marjolijn reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Op 11-4-2026 om 08:21 zei Yvonne: @renaldo61, wat verwacht je van Hestia, wat doen ze anders of zelfs helemaal niet dan dat jij zou willen dat ze doen? De bedoeling of opzet van Hestia zou moeten zijn mensen zoals ik te helpen. Waar ze zeer bedreven in waren en uiterst behulpzaam, was het helpen van mijn huidige psychiater in volkomen nutteloze en vernederende alcoholcontroles, waar maar geen einde leek aan te komen. Ik had nooit het gevoel dat mijn vorige begeleidster mij steunde en ze loog zeker over het feit dat ze iets te maken had met mijn opnames. Vorige dinsdag aan het onthaal van Hestia, stond ik buiten te wachten tot mijn huidige begeleidster zich neerzette aan het bureau. Maar in de plaats van dat te doen keerde ze zich met haar rug naar mij op aanraden van een psychologe van Hestia om met die psychologe in gesprek te gaan. Ze weet zeker over mijn verlatingsangst en had moeten weten wat dit weer met mij zou doen. Ik had ooit eens op een dag naar verschillende mensen van Hestia een mail gestuurd, verleden woensdag stuurde ik ook een mail, maar zoals gewoonlijk geen enkel antwoord op mijn hulpvraag.
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @Rosee en @IJsvogel, na 25 jaar een lat-relatie is een aantal jaren geleden het hoofdstuk samenwonen aangebroken. En tja dat lief zijn tegen iedereen: bedankt maar daar zijn de meningen over verdeeld. 😁 Rosee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 17 uur geleden zei Rosee: @lady janehoe is het op je volleybal weekend, hou je het nog een beetje vol? Lees nu pas bij. Rosee, lief dat je er aan denkt. We staan nu in de file. Maar 3 lange dagen is het goed gegaan! We kunnen onderling zelfs al erover praten zonder schuld aan anderen te benoemen. En zijn allemaal verbaasd dankbaar, want het stond echt op klappen. Maar als een team op pad en leuke dingen doen kunnen we nog steeds godzijdank. En kleine praktische tegendlagen opvangen en elkaar helpen ook. Met de wedstrijd zagen we wel de irritaties opduiken, maar hielden ze in. Dat gaat nog spannend worden. Misschien is er weer krediet opgebouw. Zo niet dan stopt het alsnog, maar dan kunnen we als vrienden uit elkaar. Volwassen. Rosee en Lika reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 17 uur geleden zei Rosee: Marjolijn vallen is soms nodig helaas, maar zolang je weer op staat kun je verder. Soms maakt dat je reis moeiljker, maar vaak ga je sterker gemotiveerd verder, mits het niet te vaak gebeurt. Want je wilt wel geloofwaardig blijven voor jezelf. En dat ben jij volgens mij wel. Dus doooorrrr......😘 6 uur geleden bewerkt door lady jane Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goede insteek met elkaar zo lees ik. Dat is mooi. lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mooi bericht over het volleybalteam @lady jane. Fijn! lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden