Smaragdie
Forumdeelnemers-
Aantal bijdragen
765 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
7
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door Smaragdie geplaatst
-
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Leuke afsluiter, deze zet ik soms keihard aan thuis en dans er op los(wel overdag natuurlijk). Katten blijven dat geweldig vinden en springen en huppelen om mij heen. Als ze zien dat ik geniet/losga nemen ze die vibes over😄 -
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Dit nummer raakte mij zo enorm toen ik het net hoorde op Facebook. Zo ging het bijna 6 jaar geleden toen ik mijn C verloor. No goodbye helaas idd. Maar ben wel doorgegaan, was keihard maar heeft mij wel gebracht waar ik nu ben en sterker ook en meer perspectief. -
Snap ik zelf ook zo goed dat je zo denkt. Probeer alvast wat dingen te regelen mocht het zover komen, dat geeft rust. Heb er zelf al 8 maar kan wel meedenken mocht je dat willen. Hou je goed bijeen.
-
En hoe lang blijf je dan nu nog doordrinken? Hier flinke hagelstenen. Ik werkte een extra avonddienst en was net op tijd thuis voor die hagelstenen, was echt heftig.. Wat een onweer, wel heerlijk dat het wat afkoelt. @Fonny wat een fijn nieuws!! Heftig is het allemaal wel natuurlijk. Ik hoor volgende week ook meer. Ga van alles uit maar voel mij goed gelukkig, meer energie dan ooit dat is wel het gekke maar goed, we gaan het zien Maak mij enorm zorgen om @Sanity. Hoop snel iets te lezen van hem. Klote binges. Fijn dat je het leuk hebt gehad @spirit Maar niet fijn zo thuiskomen. Maar hij gaat echt niet zomaar veranderen, dat is de alcohol/alcoholist. Je/we weten zelf hoe het werkt, er is helaas meer nodig. Heb wel met je te doen maar gaat tijd worden dat je de regie meer zelf in handen gaat nemen. Dit is niet vol te houden zo lieverd. Kijk nog even voetbalwedstrijd Portugal tegen Colombia uit en dan lekker slapen. Alles open tegen elkaar nu. Van 29 graden nu naar 26, pure winst vandaag lekker dagje vrij. Fijne zondag allemaal alvast.
-
Je kunt wel alvast de crisisdienst bellen en op de hoogte stellen van wat er gaande is en de binge. Snap dat het niet veilig aanvoelt maar nu kunnen ze niet meteen iets doen denk ik. Zorg wel dat jezelf veilig bent idd en goed dat je het weekend weggaat met je zoon mee. Lastig en waardeloos dit he? Laat hem zijn roes maar uitslapen, hopelijk tot morgen. Dit is ook geen doen zo voor jou maar ook voor hem niet. Hij heeft hulp nodig. Als ik wat kan doen, laat mij weten. Take care!
-
Leuke ding van vandaag is dat mijn jongste broertje zich vandaag uitte middels app naar mij toe. Hij doet dat normaal bijna niet, binnenvetter/opkropper. Ben daar blij mee want dan weet ik wat hij denkt en voelt en zich vrij voelt om dat naar mij te delen. Hoef er dan ook niet meteen iets mee. Maar maak mij dan minder zorgen om hem dan. Hij weet dat ik mij zorgen maak als ik dagen niks van hem hoor en daarom voelt het goed. Fijne avond nog. Zal wel een plaknacht worden. Temp gaat niet onder de 28 graden hier. Vanaf morgen 2 avonddiensten. Daar is airco/klimaatbeheersing. Zelfs koud dan dus neem wel een vest mee.
-
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
🥰 -
Sterkte lieverd en geen overhaaste dingen nu gaan doen. Blijf zelf nuchter en blijf praten/communiceren met hem als dat mogelijk is.. En gewoon blijven uiten hier hoor.
-
@Kaatjemama fijn dat ontspannen gevoel dat doet een mens goed! Ik heb dat ook als dingen meezitten en ik vooral niet drink ook. Wilde zeggen leukste van vandaag is misschien vandaag wel dat de arts belde dat mijn tumor markers waren gedaald. Maar ben voorzichtig hierin, kan over 2 weken weer anders zijn. Maar voor nu wel heel blij. Toen ik thuis kwam keken 16 kattenogen mij heel blij aan, heb ze goed verwend met wat snoepjes en ook mijn oude heks van bijna 15, mijn rode banjer, diva en kreng tegelijk😄Ow wee als de anderen aandacht krijgen, dan werpt ze zich ervoor. Heerlijke beesten. Nu wel genoeg gedeeld. Morgen nog een dagje vrij en dan 2 avonddiensten in de hitte komt ook goed. 38 graden zag ik pfff
-
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
🥰 -
Fijn aan het Spaarne gezeten vanmiddag, wat was het heerlijk! Veel bootjes komen er dan langs. Een grote boot met wat dronken(aangeschoten mensen) Kwam langs en meerde aan en vroegen of ik ook even mee wilde varen. Heb ja gezegd maar ook dat ik niet drink ivm mijn gezondheid. Dat was prima. 2 uur heerlijk over het Spaarne geweest en ben netjes teruggezet bij het plekje waar ik zat met mijn e-bike. Wat was het gezellig en respectvol. Heerlijke muziek uit mijn tijd en lekker die wind op die boot op dat water. Dat was mijn leuke ding van vandaag. Fijne avond allemaal.
-
Nog 1 weekendje (en nog veel meer hoofdstukken uit het smoezenboek)
discussie antwoordde op een Sanity van Smaragdie in Wie is wie?
Gaat het San?? -
Ik weet dat, zal je later een prive bericht sturen.
-
Donderdag 18 juni 2026
discussie antwoordde op een Kaatjemama van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Vreemd dat @Quinn niet meer op dat zogenaamde nachtpact staat? Zal wel aan mij liggen. @spiritDjw voor altijd jezelf zijn! En @KaatjemamaLastig he maar als je hierdoor heen komt ben je alweer verder. Positiever kan ik het voor nu niet maken. Mis @renaldo61 met grote vrezen. Erg stil hier idd. Fijne avond allen. -
Nog 1 weekendje (en nog veel meer hoofdstukken uit het smoezenboek)
discussie antwoordde op een Sanity van Smaragdie in Wie is wie?
Ach lieve San. Snap dingen heel goed en ook toen mijn moeder destijds overleed mijn beste maatje. Zij zal begrijpen dat je niet op haar uitvaart bent geweest en misschien wel beter ook....Ik heb gelukkig fijne broertjes en nichtjes, neefjes etc. Jij niet helaas. Hoop wel dat je nu uit die binge aan het komen bent want dat had ze wel gewild! Hou je goed bijeen en laat die zus maar eens zien wat je wel waard bent! Als ik iets kan doen voor je, laat mij weten. Knuffel! -
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Laatste deze blijf ik zo mooi vinden. Ga goed allen, ik update als ik meer weet. Ben niet alleen komende nacht dat is al fijn. Nu rust in mijn hoofd zien te krijgen en slapen. Doei. -
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
🤍 -
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Dankzij @Mormel😄 2 Brothers on the 4th floor. Was echt mijn muziek destijds, heerlijk! -
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Slechte uitslag gehad vandaag maar wel wat hoop naast betere uitslagen. Lastig mee om te gaan. Wil er ook niet over praten maar wilde het wel delen. Ga ook niet op de dagdraad, kan het niet. Ook sinds heel lang weer gedronken vanavond zodat het iets zachter aanvoelt, alsof...maar goed in mijn hoofd wel even nu. Week vakantie dus het kan. Morgen wel herpakken, plan van aanpak wb behandelingen, geen chemo iig. En dat weet ik zeker. Wel kansen op kwaliteit en langer. Dat is wat ik altijd dan wilde, we gaan het zien. Lekker even de muziek in en dan proberen te slapen. Voel mij ook niet slecht of iets dat is het funeste eigenlijk. Maar is wat het is! Remember my name! -
Woensdag 27-05-2026
discussie antwoordde op een Smaragdie van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik ga zo aftaaien Mijzelf lekker douchen en mooi(er) Maken. Zo zenuwachtig voor de afspraak later. Maar mijn beste vriendin en broertje gaan mee naar het ziekenhuis voor de uitslag. Misschien valt het mee? En if not dan heb ik lieve mensen om mij heen. Ga het wel zien, vond het wel vreemd, normaal kun je online veel zien nu was het afgeschermd hmmm. Ben ik weer dan ga ik denken, het is dus erger dan ik al dacht.. Maar goed misschien een achterstand of technische fout. En niet dan deal ik daar ook wel weer mee. Wel aan gedacht dat als het heel slecht is de uitslag dat ik ga zuipen maar dat zal niet veel helpen. Fijne dag allen nogmaals! -
Woensdag 27-05-2026
discussie antwoordde op een Smaragdie van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Ernstig en toch ook weer hoopvol/meer beter kunnen worden. Zo leest het @Yana maar zwaar en soms bijna niet te doen lijkt mij. Bewonder je hierin, zou al heel lang gek geworden zijn denk ik. Hoop op verbetering. Djw voor het reageren. @Kaatjemama gaat het met jou? -
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Nog 1 wat leuk dat het lukt maar wel veel prive info dus misschien delete ik ze morgen maar wel fijn om te kunnen laten zien. Hij was hier zo goed in. -
Woensdag 27-05-2026
discussie antwoordde op een Smaragdie van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Hoe gaat het vandaag met jou @Yana? -
Bij welke muziek hou jij het niet droog?
discussie antwoordde op een Jan40 van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
Weet niet of het werkt hier een link van miin overleden partner gemaakt over onze overleden katjes. Is een filmpje met muziek. Dat wel, al mijn overleden katjes mis ik nog steeds. -
Woensdag 27-05-2026
discussie antwoordde op een Smaragdie van Smaragdie in Ditjes, datjes & dagdraad
DaGpAct🥰 Smaragdie Leuker kan ik het niet krijgen, gaat al helemaal mis met die kleuren😄
