Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 21 minuten geleden zei Lika: Honden uitlaten. Ook geen zin in. Dat heb je dan vaak weer niet met katten. 😊
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik ga denk ik bloemkool eten met saucijs. Ik moet hier elke dag koken... Mijn bed heb ik vanmiddag al verschoond, dat hoeft niet meer.
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Katten zijn ook leuker dan honden, lekker eigenzinnig
Rosee Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik dacht eigenlijk altijd dat je alleen woonde met je katten @Reacher. Hoe kom ik daar dan weer bij.
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik denk dat Reacher dat ook eigenlijk doet en dat haar partner af en toe ook welkom is.
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Vraag me even af hoe het met @spirit gaat. Ik hoop goed. Betwijfel echter of ze het droog heeft gehouden. Niemand heeft zeker nog iets van haar gehoord?
IJsvogel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Ik dacht eigenlijk altijd dat je alleen woonde met je katten @Reacher. Hoe kom ik daar dan weer bij. Ik ook! Waar moet het heen met deze wereld @Reacherwat ben je toch lief voor iedereen
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Al heb ik met beide overhoop gelegen toch hoop ik dat met @spirit en @renaldo61 alles in orde is. Voor de quizers: het juiste antwoord is het antwoord op alles ( @Sanity, keur jij het even goed mocht ik afwezig zijn?).
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 12 minuten geleden zei Quinn: Nachtpact: stroumfke Quinn Jane
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: stroumfke Quinn Jane Bob Mariposa 🐘
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @lady janehoe is het op je volleybal weekend, hou je het nog een beetje vol?
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: stroumfke Quinn Jane Bob Mariposa 🐘 Maja
Marjolijn Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden (bewerkt) Lieve mensen .ik ben van het dagpact af gevallen. heb vanavond gedronken. Dom. Fout. Etc. Het spijt mij best wel enorm.vooral voor mezelf gek gezegd. Ik heb mezelf even belazerd met wijn in de hoop wat pijn weg te duwen. Hoe dom kan hé zijn ?? Leer ik het ooit? Ja vast wel zegt mijn positieve brein. Nee nooit zegt mijn negatieve brein .die laatste ga ik nu de mond snoeren. . De pijn is vaak niet te harden. Braaf wilde ik minder/ geen oxycodon meer. En die afbouw lukt goed en is er bijna tot nul. Maar stomme troel dat ik ben.. heb ik toch weer wijn gedronken. ik ga maandag mn huisarts bellen.. want deze manier is zoo.....fout. morgen zeker weten .. dag 1 is dan daar weer. 32 minuten geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling dussss
Smaragdie Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Sterkte @Marjolijn! Hoe naar ook maar de droge dagen neemt niemand jou af. Hoop dat je je vandaag kan herpakken. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Alles spookt door mijn hoofd. Verschijnselen die partner had .?weer kanjer na 4 x? Hartgedoe na eerder? Etc. Mijn hoofd slaat op hol onderhand dn beneemt mij de adem. Letterlijk. Ik ga mijn mandje in en hoop op rust en gooi er een meditatie in. Fijn deze communty .
Rosee Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden @Marjolijnmaar je had toch niks in huis? Dus toch besteld? Hoop dat je de rest weg kan gooien, water drinken en lekker slapen.
Marjolijn Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Ik had niks in huis en heb besteld bij die fl€€@nk. Tja.......dom etc....
Marjolijn Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden En rest weg gemikt...ja.domme actiie van mij. Verder val ik wel mee hoor.
Marjolijn Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Me een glas in geschonken en de rest weg ge... .en eindigt op...flik......kerd
Marjolijn Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden Nu nog een verse thee e n yoga nidra . Ik ben domweg een beetje bang.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden