Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 mei 2024

Aanbevolen berichten

@Yvonne Hmm ja, steeds regen was ook niet plezierig, al paste dat wel beter bij m'n binnenklimaat.

Helemaal geen moed meer over eigenlijk @Oskar, maar omdat ik heb besloten voorlopig toch niet dood te willen, moet het maar vooruit. Ha, toch moet, maar dan anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Well, ja. Vergeleken met waar ik een paar maand geleden stond (of lag, beter gezegd), is het a giant leap for Quinnkind. 

@Freekie hi. Zeker weten dat jouw leven te leuk is om ermee te stoppen, ik las iets over een motortocht. 

Wat mij betreft, als er ineens een bus is, het zij zo, maar ik zal het niet actief opzoeken.

Not today.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen, 

Vandaag is het de geboortedag van een goede vriend van mij, sinds 1977.
September 2017 kreeg ik een mailtje van een andere goede vriend: A... III is dood.
Na tig jaren minstens een fles Berenburg per dag is hij uit eindelijk opgenomen.
Vermoedelijk Korsakov.
En daar in de gang dood neer gevallen.

"Just because you're paranoid, does'nt mean they're not out to get you"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik stop er zo mee.

Vriend snapt niet waar ik de energie vandaan haal.

Maar ja, tuinieren is zo leuk hè

Nog wat met gieters in de weer, maar hoop eerlijk gezegd dat het vanmiddag of vanavond gaat regenen.

@Yana, ja dat wist ik inderdaad al van die heermoes, maar toch bedankt voor het mee denken :)

Paprika en pepers ook uitgeplant in de kas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn weer iets van je te vernemen @Quinn en de koffie van @Yvonne, is de allerlekkerste koffie.Hier even wat tijd vrij genomen om op het forum te kijken en wat te schrijven.De nieuwe AD was echt even wennen en eigenlijk had ik die oude eerst af moeten bouwen, voordat ik aan de nieuwe begon.Heeft eigenwijze Spirit niet gedaan, want Spirit heeft nog steeds weinig geduld  maar het gaat nu zijn vruchten afwerpen.Voel me veel scherper en kom veel dichter bij mijn gevoel.

Ik kan weer huilen, huilen van verdriet, maar ook uit vreugde.Ik ben langzaam maar zeker weer de "oude' aan het worden.Ik zit heel veel in Brabant en de plannen zijn er om bij elkaar te gaan wonen, Mijn flatje is wat troosteloos geworden, temidden van de hoogbejaarden.Was daar ook niet echt op mijn plaats, maar ik heb er toen wel het beste van gemaakt.Vond het toen prima, daar in m'n uppie.Dacht ook nooit meer de grote liefde te vinden en ineens staat je leven op z'n kop.Gaat nog steeds hartstikke goed samen.Wie had dat gedacht?

Wel wat zorgen rondom mijn oudste kleindochter.Ik ga er hier weinig over zeggen, maar het is ronduit zorgelijk.Ze is toch wel meervoudig gehandicapt en het wordt er niet beter op.Ze wordt 8 jaar, maar in haar ontwikkeling blijft ze 18 maanden.Dat is heel erg zwaar, voor het hele gezin.Gelukkig woont Oma nu vlakbij, dus kan ik helpen, waar nodig.Zo heeft ieder huisje, zijn kruisje.Gelukkig drinkt Oma niet meer, dus dat is ook weer een zorg minder.

Tot zover weer even een update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet geloven dat ik al weken (zit in mijn 13e week) niet meer blow, rook en drink. Ik doe nu eindelijk grotendeels de dingen die ik altijd in mijn hoofd had voor als ik 'ooit' volledig nuchter door het leven zou gaan.

Dat was toen als een sprookje en wanneer de kinderen weg waren naar ex, werd het verhaaltje altijd uitgeblazen. 

En dat keer op keer op keer op keer op keer op keer, en nog minstens een 100x. 

En nu zit ik hier volledig in een 'ongeloof' gevoel... Ik kan op de 1 of andere manier nog niet bevatten dat ik nu eindelijk 'verder' ben en uit de vicieuze cirkel ben.. De onweerstaanbare trek van toen waar ik keer op keer niet van kon winnen, het was sterker dan mij.

Ik haalde drank of wiet of allebei om er vanaf te zijn want ik kon er niet tegenop. 

En nu? Het is geen 1x keer meer zo sterk geweest, als toen.. 

Een wonder? Doe ik het zelf? Ik had toen geen sturing over de trek... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...