Spring naar bijdragen

zondag 21 april 2024


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Jac:

@Roberto ben je der weer !!  was je een paar dagen nuchter dat je het niet kon opbrengen om op de verhalen van het forum te reageren 

Nee @Jac, ik had de hele reutemeut hier afgezeikt met hun 'wat zullen we eten vandaag?'.
Daardoor durfde ik mij hier niet meer te vertonen.

Vanavond asperges met ham en hard gekookte eitjes.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roberto:

Nee @Jac, ik had de hele reutemeut hier afgezeikt met hun 'wat zullen we eten vandaag?'.
Daardoor durfde ik mij hier niet meer te vertonen.

Vanavond asperges met ham en hard gekookte eitjes.

 

Dat was inderdaad grensoverschrijdend, maar door je adequate zelfcorrigerende vermogen ben je bij deze vergeven. 
 

bloemkool ,aardappels en kipfilet met gorgonzola sausje die je ook voor de bloemkool kan en mag gebruiken chocolade ijs toe 

bewerkt door Jac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar heb je kritiek op wat ik eet, of hoe mijn eten is genoemd door de fabrikant. 

Ik vind jouw eten ook niet te vreten. 

En morgen eet ik vegetarische shoarma stukjes. Ik vind dat lekker. 

Hulp vragen omdat je anders " de fout ingaat" is natuurlijk ook al een vorm van kritiek. 

Ik eet wat ik wil, hoe ik het wil en wanneer ik het wil. Eet jij lekker mishandelde varkens, zullen we het daar eens over hebben. 

Sorry Roberto, maar je hebt me nu echt pissig gemaakt. 

Ik blijf van de dagdraad weg, ik dacht gezellig mee te schrijven maar dat gaat dus niet. Ik hou het bij mn eigen dagboek draadje, lees dat maar niet, Roberto anders ga je misschien " fouten maken". 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Woman:

Blijkbaar heb je kritiek op wat ik eet, of hoe mijn eten is genoemd door de fabrikant. 

@Woman, ik heb geen enkele kritiek op wat jij eet.
Wel op hoe de fabrikant dat noemt.

ps sorry zeggen en vervolgens wegblijven vind ik typisch vrouwengedrag.
Stop daar ook maar eens mee.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Woman:

Blijkbaar heb je kritiek op wat ik eet, of hoe mijn eten is genoemd door de fabrikant. 

Ik vind jouw eten ook niet te vreten. 

En morgen eet ik vegetarische shoarma stukjes. Ik vind dat lekker. 

Hulp vragen omdat je anders " de fout ingaat" is natuurlijk ook al een vorm van kritiek. 

Ik eet wat ik wil, hoe ik het wil en wanneer ik het wil. Eet jij lekker mishandelde varkens, zullen we het daar eens over hebben. 

Sorry Roberto, maar je hebt me nu echt pissig gemaakt. 

Ik blijf van de dagdraad weg, ik dacht gezellig mee te schrijven maar dat gaat dus niet. Ik hou het bij mn eigen dagboek draadje, lees dat maar niet, Roberto anders ga je misschien " fouten maken". 

maak je niet te sappel het was gewoon een grappig vervolg op eerdere post, gewoon luchtige humor toevallig als reactie op jouw post maak het toch niet zwaarder dan het is, zonde van energie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik duik mijn bed zo in, het was een mooie lange dag. 
En wij aten een curry met onder andere ei, sperziebonen, gebakken uien, tomaat en krokant gebakken vegetarische kipstuckjes... heerlijk. 
En ben er wéér niet aan toegekomen om eens goed bij te lezen :(
Trusten luitjes... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lig er ook in. Koelkast met vriezer ontdooit, Rattenkooi schoon en vanmiddag met de kids naar zwembad/sauna (ik dan) geweest. Heerlijk weekend gehad. Dag 63, ik ga week nr 10 in! 

Droge afmelding en dat is heerlijk om te zeggen! Nooit meer terug naar geen controle over mijn eigen 'ik' hebben! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat alles zijn gangetje.

De trekmomenten zijn alweer verleden tijd.Gewoon niet aan toegeven.

Gisteren naar kennisen van ons geweest, we moesten een orgel ergens ophalen, maar die man is zo vreselijk druk, zo vermoeiend om daar een hele dag mee op te trekken.Natuurlijk moesten we mee eten, wat we voor het fatsoen maar gedaan hebben.Ook nog eens flinke Rokers, dus ik kreeg het stikbenauwd gisteren.Voelde me ook ineens niet goed.We zijn toen maar naar huis gegaan.Ben het niet zo gewend om een hele dag met mensen op te trekken.Ben wat dat betreft meer een einselganger.Ben ook niet zo sociaal.Vandaag maar wat rustiger aan gedaan.

Nu nog een beetje wat hangen op de bank en dan lekker slapen.

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Woman:

Prutje van vegetarische kipstukjes, aardappels, tomaat, ananas, kikkererwten, blokjes belegen kaas, met ras el hanout kruiden. 

Lijkt me heerlijk! En gewoon blijven schrijven hoor @Woman. Ik lees je graag!

Veganist hier. Ik zal het even roepen, dan weet iedereen het! Ook zo'n grapje dat ik al jaren hoor :rolleyes: Het maakt helemaal niet uit hoe de vleesvervangers genoemd worden, het zijn uiteindelijk alleen de vleeseters die zich er druk over maken. En waarom? Ze eten het niet eens...Niets van aantrekken :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...