Spring naar bijdragen

zondag 12 februari


Yana

Aanbevolen berichten

Gisteren gedaan wat Oskar aanraadde... het berggebied uitgereden, best een spannende rit maar fenomenaal mooi. De zon ging schijnen, 17 graden en nauwelijks wind, neergestreken in een bloemenveldje. Heerlijk geslapen, vriendlief weer wat opgeknapt. Pompidom.

Fijne dag allen, ik hoop dat jullie ook ergens van kunnen genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, dat moet best heel eng zijn geweest, petje af @Yana, maar wat heerlijk dat jullie nu een vriendelijk plekje hebben om te staan. 
Goedemorgen overigens en goedemorgen frummers. 
Eerst maar een bakje
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png
En ja, ik heb een heerlijk lege dag voor mij liggen. 
Wil wat in de tuin rommelen en binnen ook wat dingetjes aanpakken, gewoon omdat ik er zin in heb... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen :D

@YanaWow, wat zal dat mooi zijn ! Geniet ervan :rose:

@Yvonne Dank voor de vers gezette koffie. Nu nog een vers croissantje :) en de dag kan beginnen !

Ik krijg vandaag bezoek van een goede vriendin. Gezellig bijkletsen ( zou het kunnen, lekker in de tuin zitten ??)

DAGPACT

Yvonne

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fijne en inspirerende dagopening @Yana. Gisteren samen met mijn moeder in de rolstoel ook genoten van de opkomende en zich openende krokussen, sneeuwklokjes en gele bosanemonen. Af en toe hard werken op de steile paden, dus ook goed bewogen. Nu net te lang in bed blijven liggen. Eerst geluisterd naar gekrijs van de kraaien die ieder voorjaar in de ochtend verzamelen en vergaderen in de boom voor mijn slaapkamerraam, afgesloten met mooi en opgewekt gezang van de merel. 
Nu een grote bak koffie van @Yvonneen hop, verder!

5 minuten geleden zei Yvonne:

DAGPACT:
Yvonne

Beatrix

Maja

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook op Het Kasteel was er voorafgaand aan de wedstrijd een minuut stilte voor de slachtoffers van de aardbeving. Ik vreesde dat de supporters er - zoals helaas gebruikelijk in de voetballerij - asociaal doorheen zouden gaan joelen of fluiten. Maar nee. Een minuut lang kon je een speld horen vallen. Mooi. Nette mensen, die Spartanen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Oskar:

Ook op Het Kasteel was er voorafgaand aan de wedstrijd een minuut stilte voor de slachtoffers van de aardbeving. Ik vreesde dat de supporters er - zoals helaas gebruikelijk in de voetballerij - asociaal doorheen zouden gaan joelen of fluiten. Maar nee. Een minuut lang kon je een speld horen vallen. Mooi. Nette mensen, die Spartanen :)

Nou ik ben zeer zeker geen fan van hooligans en neem dan ook niks voor hun op maar bij de voetbal is het altijd in stilte minuten muisstil in een stadion. Dat respect bestaat gelukkig nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...