Fonny Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag!! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 6 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag!! Dagpact: Fonny zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Moggel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Goedemorgen allemaal, koud hier brrrr DAGPACT: Fonny zbb Beatrix Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Slecht geslapen DAGPACT: Fonny zbb Beatrix Prana mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Goedemorgen, DAGPACT: Fonny zbb Beatrix Prana mariann Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 goeiemooiemorgen frummers hier af en toe een mindere slaapnacht want fakirmatje uitgeleend zit vast tussen mijn oren, want soms maanden niet nodig maar ik moet blijkbaar wel keus hebben. overweeg een nieuwe aan te schaffen en de eerste daar te laten na een jaar of 12 kan ik m als afgeschreven beschouwen en nu zijn er ineens leuke kleurtjes te koop Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Goedemorgen! DAGPACT: Fonny zbb Beatrix Prana mariann Freekie Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Goedemiddag frummers. Even nog een bakje voor tussen de middag neerzetten. Dat lukte vanmorgen niet, moest al heel vroeg op pad en kom net weer thuis. DAGPACT: Fonny zbb Beatrix Prana mariann Freekie Pytje Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 @Donder... hoe gaat het met jou??? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 25 minuten geleden zei Yvonne: @Donder... hoe gaat het met jou??? Ja maak ik me ook zorgen om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 4 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers hier af en toe een mindere slaapnacht want fakirmatje uitgeleend zit vast tussen mijn oren, want soms maanden niet nodig maar ik moet blijkbaar wel keus hebben. overweeg een nieuwe aan te schaffen en de eerste daar te laten na een jaar of 12 kan ik m als afgeschreven beschouwen en nu zijn er ineens leuke kleurtjes te koop Ik heb een roze fakirmatje! Ik had er eentje van m'n zus gehad, maar die was niet hard genoeg.Deze is heel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 DAGPACT: Fonny zbb Beatrix Prana mariann Freekie Pytje Yvonne Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Spannend, vanavond een eigen compositie opnemen voor een podcast.Het is een melodietje in mineur, gezien het stuk, moet het hopelijk wel passend zijn. Best spannend, want het wordt zeer professioneel opgenomen. Maar ik kan dit. rapilos, Tatum en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 43 minuten geleden zei Spirit: Ik heb een roze fakirmatje! Ik had er eentje van m'n zus gehad, maar die was niet hard genoeg.Deze is heel fijn! net een groene besteld, was de goedkoopste, 21,95 voor de vorige had ik iets van 52,= betaald, maar ton was er ng geen concurrentie blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 1 uur geleden zei lady jane: net een groene besteld, was de goedkoopste, 21,95 voor de vorige had ik iets van 52,= betaald, maar ton was er ng geen concurrentie blijkbaar Ja, ze zijn populair geworden en toch vinden mensen het eng, als ik erover vertel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 5 uur geleden zei Yvonne: @Donder... hoe gaat het met jou??? Gaat na een week ziekenhuisopname al een stuk beter, maar darmen en gewicht zijn nog niet op orde. Bedankt voor de interesse. lady jane, Etty en Prana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Hé @Donder, goed om je weer te lezen, ik vermoedde al dat je gezondheid niet zo lekker ging. Sterkte! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Ik meld me droog af rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Het was een goede dag voor iedereen. Mini nog net zo ondeugend als altijd zei de leidster Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 1 uur geleden zei Zbb: Ik meld me droog af Ik ook Smaragd, Zbb en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden