bumperjim Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goeiemorgen! Zo fris als een wc blokje, zo scherp als een mes. Reacher en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie droge dag! Dagpact: Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen, mooi op tijd wakker.. En betrap me er steeds vaker op dat ik smorgens veeeeel minder gaap.. Totdat je er aan denkt en dan moet je... Tja gapen haha. Nu eerst Koffie zetten, vaatwasser leegmaken en douchen en daarna ontbijten. Hoef maar 2 dagen te werken deze week, normaal was dat een uitnodiging om lekker smiddags rond 3 of 4 al te beginnen met drinken (op mijn vrije dagen, met of zonder kinderen) Dagpact: Beatrix Fonny Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 47 minuten geleden zei bumperjim: Goeiemorgen! Zo fris als een wc blokje, zo scherp als een mes. Hoi! Ik heb het meer andersom: zo fris als een mes zo scherp als een wc blokje. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goed bezig verse stoppers @Beatrix en @Freekie. Wil je nu helemaal gestopt blijven Freekie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Mijn Socrates hangt aan de touwtjes van mijn hoodie. Als ik mijn hoofd beweeg dan gaat hij helemaal los Prana, Francoise en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen frummers. Dat is een goed teken dat Socrates jouw touwtjes te grazen neemt @Reacher,mooi! Kattekoppen en hond hier hebben al hun 'ontbijtje' genuttigd, nu eerst tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Freekie Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Ik ben er ook blij mee @Yvonne Het is toch een taaie. Zijn jij en Kees helemaal beter? Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen allemaal. Fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen @Maarten82. Ja, kan me indenken dat je er blij mee bent, mooie taaie vent hoor @Reacher. Ik ben weer helemaal beter, Kees niet, hij mag nog 2 dagen ziek zijn . Wat een toestanden lees ik hier weer gisteren.... @Roberto zelf met (waarschijnlijk) een paar flessen op onterecht tekeer aan het gaan... En @Spirit , wat was dat nou? Niet meer weten dat Zbb zijn telefoonnummer had vermeld hier? En wat @Zbb betreft: ik mag van harte hopen dat het je niet meer gaat lukken drank te bestellen, tijd om te stoppen lijkt me. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 (bewerkt) Goeie morgen iedereen, Bar slecht geslapen. Dadelijk gewoon werken.Nou had ik natuurlijk wel af kunnen bellen maja ik vind het zooooo ontzettend leuk om te doen, dus eruit. Omdat ik sleep met een been bleef ik achter de poot van m'n bed haken. Lag ik dus bijna op m'n "platte muil". Zeer slecht teken, opletten dus vandaag. 23 januari 2023 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Doe je voorzichtig @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 11 minuten geleden zei bolletje: Omdat ik sleep met een been bleef ik achter de poot van m'n bed haken. Lag ik dus bijna op m'n "platte muil". Zeer slecht teken, opletten dus vandaag. En dan is het nog niet eens vrijdag de 13e Bollewol.... Nou, voorzichtig aan maar en lekker genieten vandaag.... bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Even snel Goedemorgen Straks werken en een half uur door de kou fietsen Was het maar zomer... Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen allemaal DAGPACT: Beatrix Fonny Freekie Yvonne Prana Wat ga je doen vandaag @Zbb , kom je erbij? Afbouwen heeft niet zo gewerkt gisteren, dus misschien toch maar cold turkey proberen? Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen. Aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 26 minuten geleden zei rapilos: Straks werken en een half uur door de kou fietsen Was het maar zomer... Ik heb hem besteld Rapske, hij komt eraan. rapilos en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen! Niet drinken en daarom zo fris als een wc-blokje zijn 's ochtends gaat bij mij niet samen. Meestal kruip ik mijn bed nog uit alsof ik flink gedronken heb. DAGPACT: Beatrix Fonny Freekie Yvonne Prana Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goedemorgen allemaal! Man en oudste naar werk en school en jongste ziek in bed. Onrustige nacht gehad daardoor. Na de nodige koffie nu toch maar aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Ons aan het klaar maken voor een weekje vakanthuisje. Met zwembad, dus morgen mag Mini zich nog even flink uitleven. Daarna tijd niet zwemmen. Als het goed is, mag ze vrijdag of zaterdag weeruit het ziekenhuis. We kijken dan wat we gaan doen. Naar huis, of weekend nog in huisje blijven. Pinkman, bumperjim en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Wat mij hier regelmatig opvalt is dat mensen buiten dit forum om ook prive contact hebben. Daar is helemaal niets mis mee. Voor mij voelt het als zeer onprettig als dit door elkaar gaat lopen. Ik heb daar gisteren zelf ook aan mee gedaan. Voordat ik daar weer verwijten over krijg. 23 januari 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden