Spring naar bijdragen

Ma 23 jan 23


bumperjim

Aanbevolen berichten

Pfff, voel me net een stuiterbal vandaag.

Ook zweterig en duizelig.

Ik ga toch naar toneel vanavond.

Goed aankleden en gaan.

Ik mis ook anders teveel, want de rollen zijn al verdeeld en het script is ook al geschreven.

Het voordeel is, dat het daar allemaal stuiterballetjes zijn.Allemaal prettig gestoord, zoals ik.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee @Zbballeen de boot afsluiten kan het probleem niet zijn. Jouw boot is vast niet de enigste boot die in de haven ligt en iedereen die een boot heeft weet hoe een boot goed af te sluiten ook Dat smoesje trap ik niet in hoor, .:)
Kwestie van hulp vragen en hulp accepteren want doe dit (o.a.) nu maar even niet zelf.

Misschien ligt het aan mezelf maar net als @Spirit voel ik me helemaal niet lekker vandaag.
Steenkoud en ik zweet me te pletter tegelijk. Het eten smaakt me ook nergens naar. Nou ja, het zal vanzelf wel weer over gaan want het is ook vanzelf gekomen, dusss..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb al een paar dagen geen slaapmedicatie meer ingenomen.

Ben nu THC olie aan het uitproberen 

Dat werkt prima.

Helaas is het middel vrij prijzig, maar ben al blij dat ik ook eindelijk van die oxarommel af ben.

Misschien heb ik lichte afkickverschijnselen, want ik slikte ze om beter te kunnen slapen.

Nu slaap ik gewoon veel beter, zonder die rotzooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moi allemaal,

Iedere ochtend als ik wakker wordt heb ik een mooi uitzicht.
Twee dagen lang zag ik een specht en een roodborstje.
Die specht is verdwenen.
Nu zie ik alleen nog maar een roodborstje.
Lastig om te fotograferen, foto van google.
Haar naam die ik gegeven heb is @Remi1, maar dan zonder 1.

"Roodborstje" - Vogels - Roodborstje

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei bolletje:

Ja en wij moeten toch opletten.

Ja,we blijven verslavingsgevoelig.Heb het met alles hoor.Bij mij moet ook alles af, in 1 dag. Kan nooit geen klusje laten liggen, tot de volgende dag..

Zakken chips pinda's en chocorepen moeten ook op..

Heb tegenwoordig megapakken twix en lions, want stel je voor, ik moet voorraad hebben.

Ook de limonade moet ik altijd op voorraad hebben.

Altijd maar die voorraad willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kwamen aan bij het huis (prachtig huis btw) S heel ijverig alles uit de auto sjouwen. Om vervolgens zijn zwembroek en Mini haar zwemkleding te zoeken en weg waren ze. Nou ja, hadden mijn moeder en ik even alle tijd om alles rustig uit te pakken. Vanavond soep met broodjes gegeten, mijn moeder had thuis al soep gemaakt. Nu spelen ze nog beide heel lief, dus we laten ze nog maar even op. Vanavond ga ik in de sauna, heerlijk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...