Maja Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 (bewerkt) Goedemorgen! Vroeg wakker. Raam verder opengezet. Laat vogelgezang en koele lucht binnen. Fijne dag allemaal. dagpact Maja 26 april 2022 bewerkt door Maja Verkeerde dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Goedemorgen @Maja en goedemorgen frummers, Heerlijk hè die vogels Maja? Ze hebben net al wat eten van me gekregen... Nu een bakje hier binnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 DAGPACT: Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Sterkte @Maja, ik lees dat jouw moeder vandaag naar het revalidatiecentrum gaat. Ik hoop van harte dat het allemaal 100% mee zal vallen. Wat een verschrikkelijk moeilijke periode voor jou... Pootje uit het gips @Francoise, ik wens je toe dat je straks maar weer goed en pijnvrij kunt lopen.... Lekker makkelijk om te zeggen dat de lekkage door de windrichting komt, dus inderdaad: moorden mag in dit geval @Reacher.... @Lika goed bezig dus, beetje meer rust inbouwen.... Hond weer beter @spirit, fijn. Is de incontinentie weer vanzelf overgegaan? Dan zal het niet aan de sterilisatie liggen lijkt me. En wat is VA??????? En een poos niet op het forum omdat je het zo druk hebt met jouw lief en jouw apple niet goed wil.... zitten jullie dan de godganse tijd bij elkaar op de lip???? Ik snap er echt helemaal niets van, geeft niet, gaat me ook niets aan. Maar jouw hond is zo vaak ziek, dat vind ik best zorgwekkend, dat kan niet goed zijn hoor. nancy, Francoise en Maja reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 goeiemooiemorgen frummers vroeg wakker voor mijn doen. @Maja sterkte met alle beslommeringen weet even niets anders te zeggen. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Morgenstond heeft goud in de mond @lady jane , goedemorgen. En de zon schijnt, dus je hebt een goede morgen uitgekozen om vroeg wakker te worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 en een lekker lange saunadinsdag straks heb er zin in vorige week hadden we een heuse metoo daar de verhalen zoemden de hele dag rond over een man die we allemaal al vele jaren kennen hardstikke aardig, maar altijd op t randje van opdringerig hij accepteerde/respecteerde wel nee voor zover ik merkte maar blijkbaar 1 x te ver gegaan en de sauna uitgezet meteen op de zwarte lijst en nu mag hij nergens meer komen. Helaas ook verhaal aangehoord van kwetsbare vrouw die te bedeesd was geweest, die was nu zo opgelucht dat een ander wel assertief was geweest. Gek om de verhalen van meer kanten te horen en de man toch ook aardig blijven vinden. Bracht me wel weer even bij mijn dilemma, ik oordeel nogal snel, maar het is zo dubbel allemaal ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Wat triest dan weer Jane... Jij in ieder geval een fijne dag, lekker van genieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 ga ik zeker doen Yvonne, thnx ach en dan lees ik de dreiging v.e. 3e wereldoorlog............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 @Maja het is nog dinsdag hoor, het gaat al zo snel Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 (bewerkt) Ja nog dinsdag Koningswoensdag is mijn zoon jarig. 26 april 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Goedemorgen. Straks naar museum met vriendin, leuk. Sterkte vandaag @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 2 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Maja Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Hoi @Zbb, blij je weer te zien. Volgens mij was je er gisteren niet, ik werd er gewoon een beetje nerveus van. Zit de antabuse er weer in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 13 minuten geleden zei Yana: Hoi @Zbb, blij je weer te zien. Volgens mij was je er gisteren niet, ik werd er gewoon een beetje nerveus van. Zit de antabuse er weer in? Hoi ja de antabus zit er weer in het was een beetje druk op het werk,dus weinig tijd gehad om bij te lezen of te reageren. Het is wel noodzaak om weer een beetje op te gaan passen. niet dat ik perse trek heb maar merk dat ik wat wiebeliger word de laatste tijd. Yana en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Goedemorgen allemaal, Al wat nuttige dingen gedaan vanochtend. Gelopen voor boodschappen, korte meditatie, en ochtendgym Ochtendgym had ik al heel lang niet meer gedaan. Gisteren mijn eerste (vr)eetbui gehad sinds mijn 2 maanden alcohol vrije periode Baalde ik zo van, dat ik nu alles weer streng oppak wat eten en bewegen betreft. meteen weer bijna een kilo erbij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 (bewerkt) @lady janeik vind een man - die ik "nee" moet verkopen in de sauna zeer zeker niet aardig. Hij zoekt dan veel te veel de grens op, op zoek naar slachtoffers die zich niet kunnen verweren. Het is niet de juiste plaats. Als hij het serieus meende met één vrouw zou hij haar met respect behandelen en haar eventueel mee uit vragen voor een aangeklede date (kop koffie of samen uit eten gaan). Verder: handen thuis (inclusief ongewenste opmerkingen) in zo'n kwetsbare omgeving. 26 april 2022 bewerkt door Tatum lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 2 uur geleden zei Zbb: Het is wel noodzaak om weer een beetje op te gaan passen. niet dat ik perse trek heb maar merk dat ik wat wiebeliger word de laatste tijd. Goed dat je dat ziet van jezelf en dat je het deelt met ons. Heb je vaste dagen dat je de antabuse inneemt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Goedemiddag @niks ben je er nog? Ik hoop het van harte. @Maja: wat blijft het veel voor je! @nancy ik hoop dat de reis naar Spanje je goed doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 2 uur geleden zei Yana: Goed dat je dat ziet van jezelf en dat je het deelt met ons. Heb je vaste dagen dat je de antabuse inneemt? Op de maandag en de vrijdag,voorheen op dinsdag en vrijdags. omdat ik op dinsdag uit me werk kom en ik hem een tijdje onder toezicht heb ingenomen na mijn laatste terugval. nu ik hem weer zelfstandig slik is de maandag beter,dan heb ik hem alvast genomen en zou ik niet kunnen gaan twijfelen als ik thuiskom. Yana en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 Goed bezig @Zbb! Nog bedankt voor de tip van de dweil @Quinn. Dat is nog eens meedenken En verder: Quinn en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden