Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 januari 2022


Waldorff

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

heel veel gedroomd, heb het eerst allemaal getekend, ben goed bezig blijkbaar want de heldere boodschappen komen wel door.

Opruimen in mijn hoofd, weg met het verleden, leve het heden 

vandaag zaterdag, de dag dat alles later mag, schoonmaken, badkamer, kattenbak, toilet, stofzuigen. Schoon huis, schoon hoofd, mijn vriend van vroeger zei altijd, wie wil zijn, haar aura schoonmaken. En zo heb ik er nog plezier in ook, lekker muziekje aan  ;) 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, hier ook opgejaagd en verward wakker door dromen. Heb ik gelukkig zelden last van. Gaap nu om de minuut, maar ben bezig. Dat is al heel wat.

1 minuut geleden zei Claudius:

 

DAGPACT

Artemis 
ikkanhet
Claudius

Maja

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Hier ook een drankdroom gehad. Ik had dronken een voicemailbericht ingesproken bij iemand waar ik later niks meer van wist. Naar gevoel. Hoewel het prima gaat wb alcoholgebruik (feestdagen ook amper gedronken) houdt het me dus onbewust nog bezig. Wandelen met vriendinnen straks. Jongste zoon naar zijn vader dit weekend, ik naar vriend vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, jongens, ik voel me een klager, maar ik vind de kou, de regen, corona even heel lastig. Ik werk nu bijna twee jaar thuis, heb het goed, maar voel me nu dan eindelijk ook even opgesloten. Denk zeker dat het weer daar een groot aandeel in heeft. Ik hoop op zon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...