Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 januari 2022


Waldorff

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei Reacher:

Wil dat zeggen dat het toch nog goed komt met haar @bolletje? Ik duim voor jullie!

Nou ik weet het niet Reacher. Ze heeft al sinds haar geboorte last van verstoppingen  maar dat komt iedere keer weer goed maar vanochtend was het anders. De dierenarts zei ook "moet je hier nog iets aan laten doen 18 jaar is oud, maar als ze hier doorheen komt ga ik er toch iets aan doen hoor. Ze ligt nu buiten op haar plekje, dus maar goed in de gate houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier waren ze 1,5 uur bezig met siervuurwerk en enorm harde knallen. Leek van 3 gezinnen te komen die flink hadden ingeslagen. 

Verder had ik wat lekkere hapjes op tafel staan. Voelt altijd feestelijk. Zelf heb ik nooit aan vuurwerk gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Adri02:

Ik heb het vanochtend nog even gecheckt op internet: was er nou wel of geen vuurwerkverbod in Nederland? En dan lees ik dat er inderdaad geen knalvuurwerk en geen vuurpijlen, behalve dan van dat kinderspul, mochten worden verkocht en afgestoken. Nou, hier in het dorp was het ouderwets raak, en ik moet zeggen, na dat toch wat bleke jaar 2021 was het best heel aardig om als afsluiting daarvan aan alle kanten de reusachtige, kleurrijke, hemelvullende vuurpijlen te zien uitwaaieren onder veel geknetter en met dreunende knallen waarvan het huis af en toe stond te schudden. Ik ben best een gezagsgetrouw mannetje, maar dit vond ik mooi :D! En de beste wensen nog voor eenieder. Houd 2022 zo droog als je je voorgenomen hebt :D.

Hier ook. Heel veel mooi professioneel vuurwerk wat door amateurs werd afgestoken. Tenminste iets minder kans op boze geesten in 2022.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Nou ik weet het niet Reacher. Ze heeft al sinds haar geboorte last van verstoppingen  maar dat komt iedere keer weer goed maar vanochtend was het anders. De dierenarts zei ook "moet je hier nog iets aan laten doen 18 jaar is oud, maar als ze hier doorheen komt ga ik er toch iets aan doen hoor. Ze ligt nu buiten op haar plekje, dus maar goed in de gate houden.

Het is al een hele leeftijd hè 18. Ik hoop dat ze het nog een tijdje (als ze pijnvrij en comfortabel is) zal volhouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De allerbeste wensen mensen. Ik was aangenaam verrast bij jongste broer. Knoeperd van huis, 7 mensen in totaal en warme veilige sfeer. Even wennen, maar in wezen veranderen we niet echt in 2 jaar. En de tv ging niet aan, telefoon op de logeerkamer, niemand appte. En de meesten matig met eten/drank. Ik de enige zonder, altijd al buitenbeentje geweest en gebleven. Iedereen senang ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

 

@Reacher, ik heb me op het dagpact gezet hoor. 
Maar voel me eigenlijk een beetje een valsspeler omdat ik al zo'n poos niet meer rook  :wacko:

Super! :) Ik rook ook al jaren niet meer, (whoop whoop!) net zoals ik al jaren niet meer drink. Ik zet me hier nog maar zelden op het dagpact omdat ik het die dag moeilijk heb met niet-drinken.  Het is meer solidariteit met anderen. Het dagpact bij niet roken is om Artax en Descartes ( ook goed bezig!) te steunen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Wie doet mee met het dagpact ‘vandaag rook ik niet’ op Roken de Baas, draadje van Artax? 

@Reacher, @Artax
Goed voorstel, Ik heb het overwogen, maar doe nu nog niet mee.

Ik ben nog te kort met alcohol gestopt, daardoor nog te onrustig.
Vandaag begin ik met de afbouw van diazepam, van 10 mg per dag > 10 x 5 mg per dag > 10 x 2 mg per dag > 0
Daarna ga ik nog de amitriptyline afbouwen.

Het roken kan ik op dit moment hooguit proberen te minderen.
Alles in één keer aanpakken is voor mij teveel.
In ieder geval succes allemaal, ik zie al meerderen op dat niet-rokenpact staan
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi jopie, alle succes/geluk/tevredenheid die je wilt en nodig hebt.

en ik heb al in de trein een vreindin geappt en ga zo wandelen met haar<

beetje meer in de actie zolang alles min of meer stil ligt.
en morgen hopelijk kijken naar een omgebouwde auto, waar zus verliefd op is geworden
ook om in tochten te gaan maken en wonen. Eerst klein beginnen. Misschien kan ze beter
eerst huren, maar ja verliefd op een auto, levenswijze, gevoel van vrijheid................
benieuwd dus. en er gebeurt weer iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schoonzoon belde hier aan om 5u30. Ik was net ff wakker. Stuur naar dochter 'ben jij dat?'. Geen antwoord dus ik stuur naar schoonzoon 'ben jij dat, geraak je niet binnen?'. Stuurt hij terug 'Nee, het is Wim'. 

Ja kieke, ik weet dat jij Wim bent he, ik stuur t bericht naar Wim :D

Dus ik deur open gaan doen. Dronken Wimpie aan de deur. Netjes afgezet door vriend. Ie naar boven, doet deur van de slaapkamer van dochter open en roept 'hey babe, t zijne kik' 

Nu ik kan je zeggen mijn dochter is niet iemand die je wakker moet maken in t midden van de nacht dus diene heeft nen dikke stomp gekregen denk ik. De jeugd :lol:

Ze zijn net terug weg naar de mama van hem. Zij nog in haar onesi, hij met wat hoofdpijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh @bolletje, das ni fijn :(

Moest haar tijd zijn gekomen laat ze dan maar mooi thuis. Ik liet onze poes toen achter bij de dierenarts in de hoop dat een behandeling zou aanslaan en ze is spijtig genoeg daar s nachts overleden. Ben ik echt heel slecht van geweest omdat ze alleen zat in zo een koud metalen hokje.

Hou ze maar lekker bij je. Niet dat ze niet behandeld moet worden uiteraard 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik drink nu ongeveer 2j en half niet meer. Onlangs kwam ik in dochter haar kamer. Stond daar zo een flesje dus vraag haar 'wat is dat?'. Het is wiskey met kaneel..gekregen van iemand. Jakkes, nooit fan geweest van Wiskey. Ze zegt 'proef een keer, is lekker' Jakkes, nope..'jawel, doe nu'

Een nipje gedaan. Was goor. Maar zo zie je..vertrouwen valt te herstellen. Het gaf me een heeeeeeel fijn gevoel. Sommige vinden t miss niet zo slim van haar. Maar hou die opmerking maar voor jezelf moest je in de verleiding komen.

Het verleidt me niet om te drinken. Of ik soms zin heb? Occasioneel. In een vlucht. Staat los van dit moment. Of ik me er aan waag terwijl ik op medicatie zit? Nee, nope, hell no. 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...