Spring naar bijdragen

Donderdag 30 december 2021

niks

Aanbevolen berichten

• niks changed the title to Donderdag 30 december 2021

Ja, ik hik daar ook elke week weer tegenaan @rapilos, dus dan doe ik het maar zo vroeg mogelijk. 
Dus direct na het opstaan onder de douche en dan de auto in... kwart voor 8 was ik bij de Lidl, 8 uur bij de AH... 
En dan is het nog zó lekker stil in de winkel.
Bakje koffie heb ik dan wel verdiend vind ik zelf... 

Dagpact
Claudius
Maja 
Artemis
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen,  tja @lady jane, daar zeg je zoiets . Voorraden. Nu ook verschillende kerstpakketten gekregen .  Bij ons zit iedereen zo vast in zijn structuur dat allee wat eij normaal ook niet hebben blijft liggen. Ik weet bij God niet wat ik er allemaal mee moet doen eigenlijk.  Was er hier in de buurt maar een afgifte punt.  Geen zin om daar een heel eind mee te gaan rijden . Het is eigenlijk gewoon zonde van al het spul  

Ik bel dan meestal iemand van de voedselbank die zijn er heel blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen,  tja @lady jane, daar zeg je zoiets . Voorraden. Nu ook verschillende kerstpakketten gekregen .  Bij ons zit iedereen zo vast in zijn structuur dat allee wat eij normaal ook niet hebben blijft liggen. Ik weet bij God niet wat ik er allemaal mee moet doen eigenlijk.  Was er hier in de buurt maar een afgifte punt.  Geen zin om daar een heel eind mee te gaan rijden . Het is eigenlijk gewoon zonde van al het spul  

Hier hebben we van die boekenbiebjes overal in de wijken, en in 2 kun je ook produkten leggen. Anderen zijn er blij mee. Misschien een idee om zoiets te zoeken of zelf te plaatsen? Simpel kastje volstaat, als het maar weer en wind bestendig is. Aan de stoeprand zodat je privacy niet in het geding komt. Ik kom er sinds corona geregeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...