niks Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 (bewerkt) Goedemorgen! 30 december 2021 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen 7 minuten geleden zei Claudius: Dagpact Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Gut murninkjes lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen Dagpact Claudius Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 30 december 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen allemaal, Bijna oudjaar. Gisteren al oliebollen gegeten van de oliebollenkraam Helaas weer donker en grijs vandaag Kan me niet eens meer heugen wanneer ik de zon voor het laatst gezien heb. Maar goed, we blijven hopen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 goeiemooiemorgen frummers zaterdag Raps, dan schijnt de zon om het nieuwe jaar in te luiden. Dochter gisteravond in Rome geland, daar komt ie vandaag al! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen frummers. Het is donker, grijs en nat hier. Buiten dan natuurlijk, binnen is het lekker warm en branden de lichtjes. Ik heb de boodschappen al gedaan, heerlijk rustig in de winkels zo vroeg op de ochtend. Nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Ach, wat goed @Yvonne, dat je de boodschappen al hebt gedaan Ik zit er nog tegenaan te hikken Maar ik moet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Ja, ik hik daar ook elke week weer tegenaan @rapilos, dus dan doe ik het maar zo vroeg mogelijk. Dus direct na het opstaan onder de douche en dan de auto in... kwart voor 8 was ik bij de Lidl, 8 uur bij de AH... En dan is het nog zó lekker stil in de winkel. Bakje koffie heb ik dan wel verdiend vind ik zelf... Dagpact Claudius Maja Artemis Yvonne rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 ik was al blij om 9 uur mijn bed uit te zijn vandaag gisteren was het na tienen straks naar de markt voor fruit, de super mijd ik een week om mijn voorraden eens goed aan te spreken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen. Heb je twee pubers, staan ze elke ochtend vroeg op, laten de hond uit en halen verse broodjes. Niks geen medelijden met ouders die willen uitslapen! Super gezellig is het wel. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Wow, maar ze laten wél de hond uit en halen lekker verse broodjes Lika.... Wat een luxe!!!! Lekker van genieten. En goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 4 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen, tja @lady jane, daar zeg je zoiets . Voorraden. Nu ook verschillende kerstpakketten gekregen . Bij ons zit iedereen zo vast in zijn structuur dat allee wat eij normaal ook niet hebben blijft liggen. Ik weet bij God niet wat ik er allemaal mee moet doen eigenlijk. Was er hier in de buurt maar een afgifte punt. Geen zin om daar een heel eind mee te gaan rijden . Het is eigenlijk gewoon zonde van al het spul Ik bel dan meestal iemand van de voedselbank die zijn er heel blij mee. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Eens in het kwartaal ga ik alles na en komen ze ook nog fijn hier thuis ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 En op facebook zijn speciale groepen voor mensen die bijna niet hebben. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Hebben ze bij jullie niet iets van een minima project? Of daklozenopvang of iets dergelijks? Hier ook al naar de winkel geweest. Mijn moeder komt slapen met oud en nieuw. Voor het eerst dat ze blijft slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 13 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen, tja @lady jane, daar zeg je zoiets . Voorraden. Nu ook verschillende kerstpakketten gekregen . Bij ons zit iedereen zo vast in zijn structuur dat allee wat eij normaal ook niet hebben blijft liggen. Ik weet bij God niet wat ik er allemaal mee moet doen eigenlijk. Was er hier in de buurt maar een afgifte punt. Geen zin om daar een heel eind mee te gaan rijden . Het is eigenlijk gewoon zonde van al het spul Hier hebben we van die boekenbiebjes overal in de wijken, en in 2 kun je ook produkten leggen. Anderen zijn er blij mee. Misschien een idee om zoiets te zoeken of zelf te plaatsen? Simpel kastje volstaat, als het maar weer en wind bestendig is. Aan de stoeprand zodat je privacy niet in het geding komt. Ik kom er sinds corona geregeld. nancy, niks en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen. Die etenskastjes staan hier ook, in elke wijk wel een paar. Die staan in de voortuin van andere mensen. Je mag pakken wat je zelf gebruikt en stopt erin wat je niet gebruikt. Ideaal. Alleen voorverpakte artikelen natuurlijk. karin123, lady jane, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen. Dagpact Claudius Maja Artemis Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden