Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 (bewerkt) Een mooi uitzicht voor @Claudius omdat hij zo van schoonheid houdt 25 december 2021 bewerkt door Reacher lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Je bent geweldig! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 @Reacher Dank je voor het uitzicht Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 1 minuut geleden zei Claudius: @Reacher Dank je voor het uitzicht Anytime Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 @nancykrijg haar eigen zwembad zodat ze altijd kan zwemmen met haar kleinkinderen. Ik kon geen groot zwembad vinden in de vorm van een hart dus dan maar zo nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 @Reacher dankjewel! Goed gekozen! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Een eigen park waar absoluut geen honden mogen komen voor @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Een Waddeneiland voor @Lika nancy, Lika, Artemis en 1 andere reageerden hierop 1 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Een werpkist voor @Lieke7777 haar kat Lieke7777, nancy, lady jane en 1 andere reageerden hierop 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Wie? Rustig! Een huisje aan zee voor @Majaen haar moeder. Het huisje is natuurlijk van alle gemakken voorzien Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Echte vleugels voor @Angelheart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 @Bobkrijgt Wimbledon zodat hij zoveel tennis kan kijken als hij wil Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 @Reacher heerlijk mens ben je ook! Reacher en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Lekkere honing voor @Maja en alle anderen die er trek ik hebben. karin123 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Tjeeminee een heel Waddeneiland. Wat heerlijk. Hoe zal ik mijn eiland noemen? dank @Reacher! Overigens zijn jullie allemaal altijd welkom. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 (bewerkt) Wow, @Reacher, dank je wel! Super! 25 december 2021 bewerkt door Tatum Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 @Reachervoor jou heel veel lieve knuffels. lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 30 minuten geleden zei Reacher: Wie? Rustig! Een huisje aan zee voor @Majaen haar moeder. Het huisje is natuurlijk van alle gemakken voorzien Voltreffer @Reacher! We zijn de koffers al aan het pakken… Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Last but not least Q: een liedje om droomloos te kunnen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Bob: Lekkere honing voor @Maja en alle anderen die er trek ik hebben. Honing uit de raat, dat is echt smullen voor Maja de vandaag groen-rood gestreepte bij! Mmmm @Bob 25 december 2021 bewerkt door Maja Woord toegevoegd Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Op 2-12-2021 om 17:48 zei Reacher: ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks met mini Forza Jane Jannigje Quinn Tatum IJsvogel Artax Reacher Spirit Artemis. Volgens mij is iedereen op het arresleepact in het zonnetje gezet. Ik pieker nog over de werpkist van Lieke en de augurken voor ijsvogel maar ik kon even niets beters bedenken Dan ga ik nu in het hoogste torentje van mijn nieuwe paleis slapen. Trusten! karin123, IJsvogel, Tatum en 3 anderen reageerden hierop 3 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 en wie super relaxed naar bed wil kan nog even napraten in de sauna, hij werkt fantastisch en we kunnen afstand bewaren. de buurman moest zijn muur halverwege zijn kamer tolereren maar die mocht ook even uitproberen en komt m nu 1 x per week afhuren. Ik heb een kapstokje aan de buitenkant gemaakt, want broeken uit he! Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 Wat heb je dat leuk gedaan @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 december 2021 Rapport Share Geplaatst 25 december 2021 (bewerkt) En de werpkist is helemaal ok hoor , deze heb ik op internet zien staan zei al tegen mijn man wat een mooie kist . Kan je deze maken hij gaat het een keer proberen maar nu hebben we deze .. De curver animal bunkbed 25 december 2021 bewerkt door Lieke7777 karin123, Tatum en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden