Spring naar bijdragen

ARRENSLEE-PACT 2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Nou mensen, iedereen een mondkapje op want ik heb of corona of ben verkouden. Ga vandaag ook niet werken. Heb wat keelpijn, snotter en voel me wat gammel. Even af kijken, kan ook gewoon verkoudheid zijn.:wacko:

Heb trouwens geen flauw idee waar we nu zijn. O Zweden. Ja prachtig. Dat zijn landen  die mij aantrekken, niet dat warme gedoe en met je blote poeperd op het strand liggen zweten. Niks voor mij.

Nou dan blijven we gewoon een dag of twee hier of jullie moeten hier willen blijven. Kan ook hoor, onze rendieren voelen zich hier wel thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh shit @bolletje. Goed in de gaten houden. Ik heb ook een bloedhekel gekregen aan warmte, vind het gewoon een vies gevoel. Als het veel te warm is kun je er niets aan doen en kou is tegen te kleden.

Als we toch in Zweden zijn wil ik ook graag naar het ijshotel als jullie het goed vinden.

IJshotel Jukkasjärvi + shortski in Björkliden - Reizen - North & Away

Dit is 's Werelds Eerste Permanente IJshotel - Pure Luxe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hebben jullie het niet koud gehad vannacht? Nou ik wel hoor dus heb ik stilletjes Mini gepakt en lekker tegen me aan gelegd, dat was genieten mensen. Ik wil hier nog een nachtje blijven en dan vliegen we door naar Mongolië.

Volleybal is daar een nationale sport. Ben nog een oude foto van Jane tegen gekomen. Rechts achter. Die met dat rode jurkje aan.

What is the national sport of Nepal? - Quora

Ze hadden toen van India gewonnen met 15-0, Omdat India iedere keer de bal opving en dat mag niet.:wacko:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Fijn, heb ik wel verdiend vind ik. Mag ik een succesje delen in kader van....? We hadden afgelopen weekend logeerbezoek, één fles wijn gehaald, omdat ik niet over iemand anders beslissingen ga. Ze dronk zo matig dat er een halve fles wijn over bleef. Gisterenavond aan de fles geroken, met het plan het door de gootsteen te spoelen. Ik wilde ervaren wat het met mij deed. En ik vond het stinken!!!! gadverdarrrrrrieieieieieieieieieie bah! Dat ik dat gedronken heb. Het helpt mij, deze ervaring. De associatie is om. Wijn is vies vanaf nu :)

lekker warm plonzen zo, fijne 14 decemberdag allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei spirit:

@Artemis. Het is ook stinkzooi. Wijn krijg ik ook niet meer door mijn strot. Krijg er kotsneigingen van. Dat zegt al genoeg. Goed dat je tot die conclusie ben gekomen. 

Ik dronk vooral wijn. Ook bier en alle soorten borrels, maar vooral wijn, ik was er dol op, alle soorten wijn, witte, rode, rosé, bubbels, voor het eten, bij het eten, kende alle druivenrassen, kon etiketten lezen, kende alle goede wijnstreken, ging op wijnvakanties. Dat ga ik missen. Vakantie was wijn drinken, altijd. Italië, Spanje, Griekenland, ik krijg heimwee als ik daaraan denk, geen idee of ik dit volhoud, maar nu is nu en vandaag drink ik niet. En oudejaarsavond ook niet en om middernacht ook niet. Daarna ga ik weer een jaar zonder starten. Wie dan leeft.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Artemis:

Ik dronk vooral wijn. Ook bier en alle soorten borrels, maar vooral wijn, ik was er dol op, alle soorten wijn, witte, rode, rosé, bubbels, voor het eten, bij het eten, kende alle druivenrassen, kon etiketten lezen, kende alle goede wijnstreken, ging op wijnvakanties. Dat ga ik missen. Vakantie was wijn drinken, altijd. Italië, Spanje, Griekenland, ik krijg heimwee als ik daaraan denk, geen idee of ik dit volhoud, maar nu is nu en vandaag drink ik niet. 

Je zou misschien nuchter op een culinaire reis kunnen gaan door te zoeken naar wat de lokale bevolking eet en wat er verbouwd of gevangen wordt. Juist zonder alcohol wordt je smaak veel intenser omdat je tong niet verdoofd wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Artemis, het is toch een beetje gevaarlijk om daaraan te denken, zeker als je denkt "als ik het maar vol houd". Probeer, als die gedachten op komen zetten te denken dat ze niet helpen en neg. zijn. Draai ze om naar iets positiefs b.v. zingen dan moet je je concentreren op woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...