Spring naar bijdragen

ARRENSLEE-PACT 2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik kan die bewuste draad ook niet meer vinden @Lieke7777. Ik denk dat dat komt omdat ik weer in de lucht ben als @Maja. De moderator en de forumbeheerder hebben hier zorg voor gedragen. Had dit gemeld op het decemberpactdraadje dat nu opgeruimd is. Geen handige plek dus. Met de dubbeldekker of met de arrenslee, ik ben van de partij! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer zullen we vertrekken. En niet vergeten een reisverzekering afsluiten hé? Diertjes mogen zeker ook mee.

Vergeten te vertellen dat ik woon vlak bij iemand die een halve wolvin heeft. En lief dat ze is. Zo zacht van karakter. heerlijk. Dat ff tussendoor.

O ja we moeten lintjes mee nemen voor iedere stoepa die we tegen komen om de goden gerust te stemmen.

En wat doen we als we een Yeti tegen komen? Ik kan niet hard meer weg lopen. Tja en het eten jongens. Niet om te vreten echt niet. En smakken en boeren mag, graag zelfs. Er wordt gekookt op Yakpoep.

Hé zullen we een andere locatie uitzoeken? En Shangri la gaan we daar ook naar toe?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Forza:

Mag dit elfje ook mee? Ik vind het nog wel spannend. Ben pas op 1 november gestopt en ik ben benieuwd of ik het ook tijdens de feestdagen kan volhouden. So far so good, maar de verleiding is groot in de decembermaand. 

Tuuuuurlijk, hartstikke leuk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei nancy:

Kan iemand Forza er bij zetten? Het lukt me niet om te kopiëren.

@Forza Je kan het proberen mee te doen je wordt er altijd sterker van. Veel in de arrenslee gaan zitten veel delen, je concentreren op andere dingen, en we proberen er iedereen doorheen te trekken. Ook al val je, als je altijd maar weer opstaat en bij ons komt. Je bent niet alleen:rose:

 

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Janneman dan gaan we naar Nepal, en met een extra arrenslee voor de foot. Wanneer vertrekken? Wat mij betreft morgen Dan kan ik vannacht nog een ruk slapen.

O ja vergeten te vertellen één hondje van mij snurkt, o ja vergeten te vragen. Mocht het zijn dat iemand in de arrenslee onrust komt stoken, (er zijn overal van die enge rare types die proberen de boel te vergallen) wil ik vragen hier niet,...EN OOK ECHT NIET OP TE REAGEREN, we houden de arrenslee schoon van gespuis. Tenslotte hebben we Iniminie ook.   baby-wG0LYV.gif

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens, Bolletje!  

Maar even voor de duidelijkheid: mini gaat mee, inieminie moet nog geboren worden! Nou ja, indirect gaat die ook mee natuurlijk :lol:. Mooi, morgen vertrekken. Ik neem ook dit jaar weer de extra dekens mee. En ik maak alvast een pan met draadjesvlees. Wie maakt de chocolademelk?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...