Spring naar bijdragen

ARRENSLEE-PACT 2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Moet jij eens opletten als we in de arrenslee zitten  Forza   Lachen PlaatjesMensen we gaan straks vertrekken hé?

Diertjes verzorgd dus die kunnen er tegenaan. Hebben jullie overal aan gedacht? We gaan het gewoon doen. Geen gejamaar, want daarmee ontkracht je alles vooral je inzet.

Vallen doet pijn maar dan ben je niet verloren, opstaan en verder gaan is belangrijk.

Zijn jullie zover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn ikkanhet en Boebelieneke.

Yippie ik zie dat onze Jane zich heeft aangemeld. Die kan heeeeeeerlijke sukkelademelk maken . gaat zelf melken, en als we bij de nomaden zijn doet ze dat bij de Jaks ook. Ooit heeft ze een fout gemaakt en de stier proberen te melken, en kwam na 2 uur met een lege emmer terug.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

ARRENSLEE-PACT:

Bolletje

Lika

Claudius

Karin

Lieke

Maja

Bob

Ikkanhet

Angelheart

Nancy

Niks met mini

Forza

Jane

Jannigje

Quinn

De slee is groot genoeg, er kunnen er nog meer bij! En anders hangen we er nog een sleetje aan. Mini kan telkens bij iemand op schoot of lekker rondbanjeren en overal met haar tengeltjes aan zitten. Zo nog een plekje extra :P

bewerkt door Maja
Tekstfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bolletje:

Moet jij eens opletten als we in de arrenslee zitten  Forza   Lachen PlaatjesMensen we gaan straks vertrekken hé?

Diertjes verzorgd dus die kunnen er tegenaan. Hebben jullie overal aan gedacht? We gaan het gewoon doen. Geen gejamaar, want daarmee ontkracht je alles vooral je inzet.

Vallen doet pijn maar dan ben je niet verloren, opstaan en verder gaan is belangrijk.

Zijn jullie zover?

Zeker ben ik zover! Lust er iemand arretjescake? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Forza:

Zeker ben ik zover! Lust er iemand arretjescake? 

Ooei, arretjescake, gevaarlijk lekker! Kan zonder oven gemaakt worden, handig voor onderweg. Maar maak niet teveel. Anders zakken we zo met zijn allen door de bodem van de slee. Maar ik schuif graag aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...