karin123 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goedemorgen. @Zbben @spirit Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Graag @bolletje ik heb het olifantje best gemist. Zou die nog in de slee passen? Zonde als het onder zou sneeuwen tussen al die maandlijstjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) Goedemiddag allemaal, Ik heb vier kaartjes gewonnen van de BGL voor een uitstapje naar keuze (voor de derde keer). In mijn omgeving kan ik niemand vinden die samen met mij en nog twee andere personen een gratis uitstapje wil maken. Is hier iemand die gratis 4 kaartjes wil voor een bezoek aan Aqua Zoo in Leeuwarden, gereserveerd op 21 november tussen 13.00 - 13.30 uur voor entree. Stuur mij dan even een PB met e-mailadres, dan stuur ik de kaartjes door. 14 november 2021 bewerkt door Roberto nancy, Kohtje en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) Wat lief aangeboden, Roberto. Voor mij helaas net iets te ver, zie ik. 14 november 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) 15 minuten geleden zei nancy: Wat lief aangeboden, Roberto. Voor mij helaas net iets te ver, zie ik. Sorry, was even vergeten de plaats te noemen, Leeuwarden. De eerste keer ben ik met een goede vriend en zijn twee kids met de bus naar Wildlands in Emmen geweest. De tweede keer is een goede vriendin met haar drie kids naar de Apenheul geweest. Deze keer kan ik niemand in mijn omgeving vinden met een auto. 14 november 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Heel lief @Roberto. Ook ik woon te ver helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) Ja, Nancy, Pinkman en Karin, Lief en leuk, dat ben ik zeker, maar daar heb ik in dit geval niets aan. Wie wil mijn gratis kaartjes overnemen? @Bor, jij woont toch ergens in een onbekend gehuchtje daar in de buurt? 14 november 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Okee, de arrenslee is hier weer van stal gehaald, zie ik. Ik heb vandaag in stukjes bij beetjes ook de winterbanden weer onder de auto gezet. Misschien van de week ook maar weer eens snert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Ik heb net mijn oven volgelegd met een groot bakblik groenten; rode en gele parika's venkel, prei en bloemkool, en een met aardappelschijven en daaroverheen runder chipolata's, kruidenolie erover gesprayed en komend uurtje lekker lezen terwijl het huis heerlijk gaat ruiken. weinig werk, weinig vaat en veel eten komende dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Klinkt lekker lady Jane ik eet voor de derde keer hachee,maar dan is het (gelukkig) ook op drie dagen achter elkaar is een beetje teveel eigenlijk Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Hier straks soep met stokbrood... DAGPACT: zbb Rosa Maja Claudius Yvonne Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 1 uur geleden zei Roberto: Lief en leuk, dat ben ik zeker, maar daar heb ik in dit geval niets aan. Nou dat steek je toch maar mooi in je zak Reacher en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Gebakken aardappelen, cordon bleu en champions als middagmaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Wat zijn jullie goed bezig. Ik eet aardappelen. Gekookt. Verder weet ik nog niet. Zeg… de arreslee: ben ik nou gek? Ik zie het draadje niet. De dubbeldekker bus wel en die is ook van harte welkom maar de arreslee kan ik niet vinden. Of komt die pas na Sinterklaas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Wat zijn jullie goed bezig. Ik eet aardappelen. Gekookt. Verder weet ik nog niet. Zeg… de arreslee: ben ik nou gek? Ik zie het draadje niet. De dubbeldekker bus wel en die is ook van harte welkom maar de arreslee kan ik niet vinden. Of komt die pas na Sinterklaas? Wie weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) Even trotse melding maken dat ik voor de eerste keer sinds heeeeeel lang op een verjaardagsfeestje van vriendin ben geweest (met eten en drinken) waar iedereen wijn dronk maar ik niet. Ik moest nog wachten op de bus en moest eraan denken hoe ik dan vroeger nog snel een café binnen ging en/of iets alcoholisch kopen voor onderweg. Nu niet. Ik ben terug thuis. Nuchter. btw heel tof concept waarbij je een film zag en hetzelfde eten kreeg als op dat moment in de film. 14 november 2021 bewerkt door Musashi karin123, Lika, Lieke7777 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Ik meld me droog af en ga naar bed Ben wel klaar met deze dag. welterusten alvast. Rapid, nancy, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Je kunt trots gaan slapen @Zbb deze dag heb je weer gehad. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Waarom dat dan @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Zojuist zei Bor: Ik ben gaan drinken deze week en drink nog steeds. Ook rook ik weer als vanouds. O meid wat jammer. Ga je weer stoppen met beide? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Jammer @Bor dat je bent gaan roken en drinken, maar is het nu niet zo dat je wel een gedrag kan beschrijven waarom je drinkt of rookt of beter achteraf het kan relativeren ipv schouders ophalen en jammer volgende keer beter ? Is dat niet een bewust wording van de lifestyle training? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Misschien moeten even contact opnemen met je contact persoon van je lifestyle coaching. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 27 minuten geleden zei Zbb: Ik meld me droog af en ga naar bed Ben wel klaar met deze dag. welterusten alvast. Slaap lekker, en deze dag is weer in the pocket , op naar morgen . Heb je morgen nog afspraken met je behandelaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 @Musashi fijn dat je hier kan melden dat je nuchter gebleven bent in een setting waar het erg dicht bij kwam . Je mag zeker trots zijn .. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Ik ben beetje boos, teleurgesteld getriggerd in mijn foute modi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden