Spring naar bijdragen

Woensdag 3 November 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Werkdagje voor de boeg en vanmiddag/avond sporten. @Bor van harte! Je bent dus een schorpioen;):rose: @Jannigje en @Maja las jullie op de dagdraad van gisteren, hug:heart: @niks wat een onzin die overdreven traktaties op de creche. Kan ik me niet herinneren, wel op de basisschool. Probeerde daar wel altijd wat leuks van te maken omdat dat leuk is voor je kinderen, maar overdrijven is ook een vak. Gewoon doen wat je goed vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Lieke7777:

Ik krijg altijd een controle bericht 2 dagen van te voren . Jij bent toch ook bij Brijder  ? 

Ow oké dat is wel handig. 

ik loop bij de Antes 

nadat ik  ben doorverbonden met zowat alle vestigingen weet ik eindelijk hoelaat. 

over een kwartiertje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

@Bor, gefeliciteerd met je verjaardag.
En alle forummers natuurlijk ook gefeliciteerd met de verjaardag van Bor.

Zo gaat dat vaak op verjaardagspartijtjes.. dat je iedereen feliciteert met de verjaardag van de jarige.. die snap ik nooit. :blush: Bedoelen ze dan: knap dat je het weer een jaar met de jarige hebt uitgehouden, of zo? Nou ja, in dat geval snap ik 'm soms misschien dan tóch wel een beetje.. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei jopie:

goedemorgen allen.

De onderbuurvrouw heeft last van mijn lopen. Nou loop ik weinig, en als ik loop op sokken en min of meer sluipend. Prettig om te merken dat ik het rot voor haar vind, maar me op geen enkele wijze (meer) aangevallen voel, dan wel de behoefte heb nog zachter te doen. En dat ook zeg. "swallow it, buurvrouw"

Dat is wel eens anders geweest. 

Goedemiddag allemaal.

Hier kan ik van leren @jopie. Ik ben nog steeds veel te veel bezig met mijn buurvrouw, bang om haar tot last te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen bij het afrekenen van de boodschappen bij de zelfscankassa controle. Niets bijzonders, gebeurt wel vaker. Die mevrouw met zo'n scannertje het eerste het beste wat in m'n tas zit gescand, slaat dat ding op tilt.. ge-reset of zo, volgende artikel scannen.... wéér op tilt. Nog een keer re-setten en het volgende artikel... je raad het al.
Toen lagen er op het laatst vijf producten naast m'n tas en nog ééntje er in, zegt ze: 'het is wel goed zo'. 'O ja?', zeg ik.. alles ligt naast m'n tas. Begon ze met een rood hoofd alles weer in te pakken en maakte er een rotzooitje van. Ik zeg: 'laat maar, ik pak 't zelf wel weer in.' Toen deed zij met een kaartje het hekje voor me open met zo'n plastic kaartje. 'Als pleister op de wond',  zegt ze. Ik zeg: 'maar ik heb zelf een geldige code om dat hekje open te maken, hoor. Wil je misschien even m'n boodschappen controleren?'.. Kreeg ze wéér een rood hoofd, maar we konden er alletwee wel om lachen. Gelukkig maar, dan durf ik morgen terug te komen.

Dat laatste doet me trouwens denken aan de tijd dat ik daar 's morgens vroeg al boodschappen deed met (bijna) elke dag een fles port op het lijstje, en soms alleen een fles port met een artikel om die fles port te 'rechtvaardigen'. Van de kassameisjes die er destijds werkten werkt er geen één meer daar. Eigenlijk vind ik dat nu (nu ik er dus ineens even aan moet denken) toch wel een geruststellende gedachte. Hoewel ik me ook kan voorstellen dat geen van die meisjes van destijds dat nu nog zou weten, na al die jaren.. ze zien dagelijks niet anders en ze hebben bovendien wel wat anders aan hun hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fun met de zelf scanner @Kohtje.

Ik bedacht mij  juist van de week  dat de zelf scan wel veel handiger was geweest deze zijn er pas bij ons .

Had ik de wijnflessen direct in mijn tas kunnen doen na scannen ipv het handeltje  op de band te leggen .

Hier zullen ze ook wel weten denk ik mbt dat ik regelmatig een fles vodca haalde bij de gall . 

Ik kan mij er nu maar niet meer druk om maken die tijd heb ik gelukkig gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...