Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 oktober 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Soms zit het mee en soms zit het tegen… vandaag zit het mee.

  • De gasten hadden het vakantiehuis superschoon achtergelaten en mijn dringend-te-doene-dingen-lijstje is helemaal leeg dus ik ben al klaar met werken voor vandaag.
  • In 2017 heb ik bezwaar gemaakt bij de Franse belastingdienst en vandaag kreeg ik  € 1600,- van ze terug.
  • Gisteren was ik in het bos en vond ik pieds-de-mouton, een overheerlijke paddenstoel die ik nog nooit eerder zelf gevonden had. Het maakt me zó gelukkig dat ik daar straks mee mag koken.

Zul je net zien dat straks ook nog de zon gaat schijnen
zonnetje smiley - tussen Hemel en Paarden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag met mini naar consultatie bureau geweest. Ze is onder het gemiddelde met gewicht en lengte. Ze wilde ons insturen naar de kinderarts. Dat hebben wij geweigerd, voorlopig dan. Ze eet en drinkt prima. Qua ontwikkeling ligt ze juist voor op gemiddeld.  Ze is vrolijk, wel een ondeugd. Wij maken ons niet zo heel erg druk erom, of zouden we dat juist wel moeten doen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei niks:

Vandaag met mini naar consultatie bureau geweest. Ze is onder het gemiddelde met gewicht en lengte. Ze wilde ons insturen naar de kinderarts. Dat hebben wij geweigerd, voorlopig dan. Ze eet en drinkt prima. Qua ontwikkeling ligt ze juist voor op gemiddeld.  Ze is vrolijk, wel een ondeugd. Wij maken ons niet zo heel erg druk erom, of zouden we dat juist wel moeten doen? 

Nee hoor, maak je geen zorgen. En als je dat wel doet: ga anders eerst even bij je huisarts langs. Die neemt je zorgen vast wel weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal 

dank jullie, voor de lieve berichten , het helpt 

mezelf beschermen, het lijkt er op dat dat het effect wordt van het verbergen van mijn wie is wie. 

Zelfbescherming 

en dan al die lieve reacties van jullie, tijd voor een volgend wagonnetje, 

de aanleiding tot verbergen.... te lang verhaal, schrijf ik wel in mijn prive dagboek in de echte wereld, jullie steun heeft enorm geholpen, 1000x dank :rose:

vandaag drink ik niet, en reageer ik ook niet , dat hoeft ook niet, teveel in de war, ik laat het zijn, let it be. 

(groeischeuten?) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke dag was het. 
Bijna de hele dag zon. 
Lekker aan het rommelen geweest in en om het huis en in het zonnetje nog kunnen zitten. 
Aan het eind van de dag een regenbuitje, echt een beetje herfstig. 
Voor het eerst weer eens spruitjes gegeten. 
En wat is het dan ook weer knus als het vroeger donker wordt, lampjes aan en een grote pot thee. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik een Andoid mobieltje, een Android notepad, een laptop en desktop met Windows 10. Browser is overal Chrome. Ik had op het begin wel trage reactie bij het verzenden van berichten, maar pakweg de de laatste week helemaal niet meer.

Toen ik dat probleem wel had heb ik geprobeerd er achter te komen wat wel en niet hielp, maar kreeg daar geen duidelijk beeld van. Het leek er eerst op dat het bij de mobiel en de notepad erger was, maar zeker is dat niet. Het leek er ook op dat het hielp een tweede keer binnen te komen, waarbij het misschien niet eens uitmaakte wat je daartussendoor had gedaan. Verzending cancelen bijvoorbeeld en daarna opnieuw aanmaken en versturen (de niet verzonden tekst komt automatisch terug en hoeft dus niet opnieuw ingetypt te worden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...