Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 oktober 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Ja, heel vreemd. Via de mobiel doet hij het gewoon niet, via de laptop wordt het bericht direct geplaatst. 

Overigens: heel goed dat jullie even niets doen met die melding van het cb hoor. 

@zbb... ellendig hoor. Sterkte... weet je trouwens waar die bui vandaan komt? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

M'n (uhp) zoon belde me zonet. Is net weer vrij gelaten sinds eind vorige week. Wij wisten niet hij vast zat. 

Husband en ik gaan daar dan weer totaal verschillende mee om. 

Tja ieder op zijn eigen manier. Dat zie je wel vaker. Maar dat hoeft geen groot obstakel te zijn.

Je jongste? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Zoveelste begeleiden wonen waar hij uit gekickt is. Hij is letterlijk en figuurlijk overgedragen aan politie, op straat gezet en kan daar ook niet meer terug. 

Politie kan hem ook niet eeuwig vasthouden dus weer op straat. 

Godzijdank is daar z'n eerdere pleegouders nog waar hij nu is maar daar kan hij ook niet blijven. 

Wat doet ie dan dat zo erg is ze hem buiten gooien? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Bob:

Toen ik dat probleem wel had heb ik geprobeerd er achter te komen wat wel en niet hielp, maar kreeg daar geen duidelijk beeld van. Het leek er eerst op dat het bij de mobiel en de notepad erger was, maar zeker is dat niet

Het kon bijvoorbeeld ook zijn dat het nog uitmaakte in welke volgorde ik het probeerde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei niks:

Hoe gaat het met je dochter @fleurtje?

Dochter gaat wat op en af. Ik 'vergeet' er vaak bij stil te staan of naar te vragen. Op dat vlak steek ik graag t hoofd in t zand. Ik heb t moeilijk als zij t moeilijk heeft. Klinkt beetje egocentrisch I know. Dus al bij al praten we er niet echt over.

Ze slaapt slecht. 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...